eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrajewoDOPOSAŻENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W GRAJEWIE W RAMACH PROGRAMU ,,LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOPOSAŻENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W GRAJEWIE W RAMACH PROGRAMU ,,LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Henryka Sienkiewicza w Grajewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000719620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 23

1.5.2.) Miejscowość: Grajewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 30 78

1.5.8.) Numer faksu: 86 272 30 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4.grajewo.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp4.grajewo.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-grajewo.logintrade.net , http://sp4.grajewo.com/zamowienia-publiczne-od-130-000-zl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOPOSAŻENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W GRAJEWIE W RAMACH PROGRAMU ,,LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b353a4ca-778d-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021832/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOPOSAŻENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W GRAJEWIE W RAMACH PROGRAMU ,,LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022051/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP4.26.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu i wyposażenia do nagrywania,
rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Grajewie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”:
- Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami-1 komplet;
- Statyw z akcesoriami-2 sztuki;
- Oświetlenie do realizacji nagrań-1 zestaw;
- Mikroport- 2 sztuki
- Mikrofon kierunkowy z akcesoriami-2 sztuki;
- System mikrofonów bezprzewodowych-4 komplety;
- Gimbal-3 sztuki;
- Aparat fotograficzny z dwoma obiektywami i akcesoriami-2 sztuki;
- Oprogramowanie do edycji, montażu i tworzenia materiałów video-2 sztuki;
- Blenda fotograficzny-1 zestaw;
- Greenscreen-1 komplet;
- Zestaw do zawieszania tła-1 komplet;
- Dyktafon-1 sztuka;
- Zestaw nagłośnieniowy-1 zestaw;
- Słuchawki studyjne-3 sztuki;
- Głośniki komputerowe Bluetooth-2 zestawy;
- Mikrofon dynamiczny z akcesoriami-4 sztuki;
- Dron – 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.5.) Wartość części: 50228,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu i wyposażenia gospodarstwa
domowego dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Grajewie w ramach programu „Laboratoria
Przyszłości”:
- Ramy tkackie - krosna do tkania-15 sztuk;
- Nożyczki uniwersalne-15 sztuk;
- Zestaw igieł-15 zestawów;
- Szpilki-10 paczek;
- Szydełka-5 zestawów;
- Druty dziewiarskie-10 sztuk;
- Kuchenka elektryczna z piekarnikiem elektrycznym-1 sztuka;
- Zestaw garnków -2 zestawy;
- Zestaw patelni-2 zestawy;
- Komplet sztućców-2 zestawy;
- Mikser-2 sztuki;
- Robot wielofunkcyjny-2 zestawy;
- Zestaw noży-2 zestawy;
- Zestaw desek do krojenia-2 zestawy;
- Zastawa stołowa-2 komplety;
- Sito-5 sztuk;
- Durszlak-5 sztuk;
- Stolnica-5 sztuk;
- Wałek-5 sztuk;
- Miska kuchenna-5 sztuk;
- Lodówka-1 sztuka;
- Opiekacz-4 sztuki;
- Maszyna do szycia- 2 sztuki
- Nici do maszyny do szycia – 2 komplety
- Instrukcja BHP-2 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221100-8 - Zastawa kuchenna

39221200-9 - Zastawa stołowa

39223000-1 - Łyżki, widelce

39227000-9 - Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki

39241120-0 - Noże kuchenne

42715000-1 - Maszyny do szycia

4.5.5.) Wartość części: 19520,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39032,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50228,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39032,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energize It Kamil Klejna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393701966

7.3.3) Ulica: Siekierkowska 27/41

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-709

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39032,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14236,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19009,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14236,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Kreatywności Justyna Fus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151806053

7.3.3) Ulica: Raki 247

7.3.4) Miejscowość: Żołynia

7.3.5) Kod pocztowy: 37-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14236,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.