eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice"Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz elektrycznych na nieruchomościach i w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz elektrycznych na nieruchomościach i w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c739fb82-7eff-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz elektrycznych na nieruchomościach i w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c739fb82-7eff-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031531/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz elektrycznych w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486715

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.47.2023.SD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 537037,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz elektrycznych.
Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz elektrycznych:
1. doraźne konserwacje i naprawy pokryć dachowych z papy,
2. uszczelnienie pokryć z eternitu falistego,
3. konserwacje antykorozyjne i naprawy pokryć z blachy,
4. malowanie antykorozyjne rynien, rur spustowych i wszelkich obróbek,
5. konserwacje i naprawy elementów murowanych, betonowych lub żelbetowych poprzez uzupełnienie ubytków elewacyjnych tj. gzymsów, podestów balkonowych, loggi, zadaszeń nad wejściami do klatek schodowych, wiatrołapów oraz murów ogniowych,
6. naprawę i konserwację podłóg w lokalach mieszkalnych i na klatkach schodowych bez względu na rodzaj podłogi,
7. naprawy i konserwacje podłoży betonowych, posadzek z wykładziny PCV,
8. przeglądy, konserwacje i naprawy stolarki budowlanej w pomieszczeniach wspólnego użytkowania (klatkach schodowych, piwnicach, strychach, suszarniach, mieszkaniach
z odzysku),
9. konserwacje i naprawy urządzeń na placach zabaw na terenach administrowanych przez Zamawiającego,
10. konserwacja i naprawy zdrojów ulicznych,
11. konserwacja i naprawy urządzeń grzewczych (piece, trzony kuchenne),
12. konserwacja i naprawa chodników, parkingów i opasek wokół budynków oraz terenów przy budynkach mieszkalnych z płytek chodnikowych, kostki brukowej i betonu
13. konserwacja skrzynek, tablic elektrycznych zasilających budynki (utrzymanie w stanie eliminującym zagrożenie porażenia prądem elektrycznym, powstanie awarii, pożaru itp.),
14. usuwanie awarii związanych z brakiem napięcia na sieci wewnętrznej budynku,
15. uzupełnianie żarówek w lampach na klatkach schodowych i innych pomieszczeniach wspólnego użytkowania,
16. konserwacja lamp, wyłączników, przełączników, przycisków oświetleniowych w pomieszczeniach wspólnego użytkowania,
17. zamykanie na typowe kłódki ,,stacyjne” tablic licznikowych i bezpiecznikowych we wnękach lub skrzynkach na klatkach schodowych,
18. ustawianie zegarów sterujących oświetleniem na klatkach schodowych,
19. konserwacja i naprawa wewnętrznej linii zasilającej od złącza kablowego do tablicy wnękowej,
20. wykonywanie okresowych i doraźnych przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z pomiarami (uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe),
21. konserwacja i naprawy tablic licznikowych liczników administracyjnych,
22. montaż i demontaż sterowników mocy wg zleceń Zamawiającego,
23. sprawdzanie mocowania przewodów elektrycznych, wyszukiwanie przerw i zwarć w instalacji oraz usuwanie ich przyczyn,
24. sprawdzanie i odłączanie nielegalnego poboru energii elektrycznej z obwodów administracyjnych,
25. przyjmowanie zgłoszeń (awarii) od mieszkańców w ww. zakresie w dni robocze oraz wolne od pracy oraz na II-ej i III-ej zmianie.
26. inne naprawy bieżące i konserwacje w lokalach gminnych według potrzeb i wskazań Zamawiającego.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: wykonywaniem robót budowlanych oraz instalacji elektrycznej.
Więcej w pkt. 1 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 710494,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710494,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 710494,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edward Grzesik Firma Remontowo-Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290723200

7.3.3) Ulica: ul. Krótka 2

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 710494,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.