Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00679042/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
- 2025/BZP 00053638/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Ziębicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa (SIM) Sudety Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520291160
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego
1.4.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.4.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mblecharz@simsudety.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.simsudety.com
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049860
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00679042
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
W celu potwierdzenia spełnienia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do zaciągania kredytu w wysokości min. 1 700 000,00 mln złotych.
b) uzyskał wskaźnik bieżącej płynności w co najmniej dwóch z ostatnich trzech lat obrotowych nie mniejszy niż 1,4 liczony jako stosunek sumy aktywów obrotowych do zobowiązań krótkoterminowych
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku zamieszkania zbiorowego o wielkości użytkowej minimum 600 m2 i wartości inwestycji nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN brutto każda z nich.
Uwaga - Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
W odniesieniu do powyższego warunku Wykonawca spełni go, jeżeli wykaże zrealizowanie dwóch robót budowlanych polegających na budowie budynku. Wykonawca może wykazać zrealizowanie zarówno budynku mieszkalnego wielorodzinnego jak i budynku zamieszkania zbiorowego (np. dwa budynki mieszkalne wielorodzinne lub dwa budynki zamieszkania zbiorowego lub jeden budynek mieszkalny wielorodzinny i jeden budynek zamieszkania zbiorowego). Każdy z wykazywanych dwóch budynków musi mieć wielkość użytkową minimum 600 m2 i wartość inwestycji nie mniejszą niż 2 000 000,00 PLN.
b) dysponuje osobą/osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj. Wykonawca winien dysponować co najmniej następującą kadrą:
- kierownikiem budowy, który winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno –budowlanej bez ograniczeń z minimum 5 letnim doświadczeniem,
- kierownikiem robót, który winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
- kierownikiem robót, który winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Uprawnienia budowlane winny być wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019 r., poz. 831) lub odpowiadające inne ważne uprawnienia budowlane, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Po zmianie:
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
W celu potwierdzenia spełnienia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do zaciągania kredytu w wysokości min. 1 700 000,00 mln złotych.
b) uzyskał wskaźnik bieżącej płynności w co najmniej dwóch z ostatnich trzech lat obrotowych nie mniejszy niż 1,4 liczony jako stosunek sumy aktywów obrotowych do zobowiązań krótkoterminowych
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku zamieszkania zbiorowego o wielkości użytkowej minimum 600 m2 i wartości inwestycji nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN brutto każda z nich.
Uwaga - Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
W odniesieniu do powyższego warunku Wykonawca spełni go, jeżeli wykaże zrealizowanie dwóch robót budowlanych polegających na budowie budynku. Wykonawca może wykazać zrealizowanie zarówno budynku mieszkalnego wielorodzinnego jak i budynku zamieszkania zbiorowego (np. dwa budynki mieszkalne wielorodzinne lub dwa budynki zamieszkania zbiorowego lub jeden budynek mieszkalny wielorodzinny i jeden budynek zamieszkania zbiorowego). Każdy z wykazywanych dwóch budynków musi mieć wielkość użytkową minimum 600 m2 i wartość inwestycji nie mniejszą niż 2 000 000,00 PLN.
b) dysponuje osobą/osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj. Wykonawca winien dysponować co najmniej następującą kadrą:
- kierownikiem budowy, który winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno –budowlanej bez ograniczeń z minimum 5 letnim doświadczeniem,
- kierownikiem robót, który winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
- kierownikiem robót, który winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Uprawnienia budowlane winny być wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019 r., poz. 831) lub odpowiadające inne ważne uprawnienia budowlane, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności ekonomicznej lub finansowej, zamawiający zażąda:
a) w zakresie warunku określonego w rozdz. 6 ust. 1 pkt 3 lit. a SWZ: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
b) w zakresie warunku określonego w rozdz. 6 ust. 1 pkt 3 lit. b SWZ: sprawozdania finansowego albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez firmę audytorską zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio ze sprawozdaniem z badania sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających w szczególności przychody oraz aktywa i zobowiązania - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający zażąda:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór – załącznik nr 6 do SWZ;
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór- załącznik nr 7 do SWZ.
Po zmianie:
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności ekonomicznej lub finansowej, zamawiający zażąda:
a) w zakresie warunku określonego w rozdz. 6 ust. 1 pkt 3 lit. a SWZ: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
b) w zakresie warunku określonego w rozdz. 6 ust. 1 pkt 3 lit. b SWZ: sprawozdania finansowego albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez firmę audytorską zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio ze sprawozdaniem z badania sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających w szczególności przychody oraz aktywa i zobowiązania - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający zażąda:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór – załącznik nr 6 do SWZ;
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór- załącznik nr 7 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Oferta musi być zabezpieczona wniesieniem wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. dnia 21.01.2025r. (wtorek), do godz. 17:00.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu – na konto zamawiającego: 46 1130 1033 0018 6000 2920 0001
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Z treści przelewu/poręczenia/gwarancji musi jednoznacznie wynikać do jakiego postępowania wadium jest wnoszone.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formach innych niż pieniężna wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji/poręczenia w postaci elektronicznej.
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na
rachunku bankowym zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone
przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Brak wniesienia wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie lub wniesienie go w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp
Po zmianie:
1. Oferta musi być zabezpieczona wniesieniem wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu – na konto zamawiającego: 46 1130 1033 0018 6000 2920 0001
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Z treści przelewu/poręczenia/gwarancji musi jednoznacznie wynikać do jakiego postępowania wadium jest wnoszone.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formach innych niż pieniężna wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji/poręczenia w postaci elektronicznej.
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na
rachunku bankowym zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone
przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Brak wniesienia wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie lub wniesienie go w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-21 17:00
Po zmianie:
2025-01-29 17:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-21 17:30
Po zmianie:
2025-01-29 17:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-02-19
Po zmianie:
2025-02-27
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Budowa zbiornika retencyjnego - uśredniającego zlokalizowanego na działce nr 225/3, obręb Marcinów
- Zakup soli kamiennej drogowej wraz z dostawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej i nr 3 w Nowej Rudzie zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025
- Przetarg krajowy na dostawę gazów medycznych dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
- Wymiana pokrycia dachowego oraz wymiana okien w kaplicy budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Jugowie
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie gminy Lubsza w 2025 r.
- Dostawa kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego w celu bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Puławy
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno ciśnieniowym na obszarze obejmującym część miejscowości Trypucie i Baciuty Kolonia
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Człuchowie przy ul. Szkolnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.