Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00654510/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa galaretek owocowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.augustyn@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa galaretek owocowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33173abb-f39c-4732-b602-f8db78e170c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 170/2024/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Galaretki owocowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15332240-8 - Galaretki owocowe
4.5.5.) Wartość części: 31240,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Galaretki owocowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15332240-8 - Galaretki owocowe
4.5.5.) Wartość części: 74976,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Galaretki owocowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15332240-8 - Galaretki owocowe
4.5.5.) Wartość części: 37488,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Galaretki owocowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15332240-8 - Galaretki owocowe
4.5.5.) Wartość części: 10394,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Galaretki owociowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15332240-8 - Galaretki owocowe
4.5.5.) Wartość części: 624,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Galaretki owocowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15332240-8 - Galaretki owocowe
4.5.5.) Wartość części: 31240,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie niniejszego zadania została złożona jedna oferta. Cena oferty z najniższą ceną tj. złożonej przez Wykonawcę LIPRO Roman Lipowicz, ul. Aliantów, 4, 88-400 Żnin znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada środków na jej zwiększenie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61176 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61176 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie niniejszego zadania została złożona jedna oferta. Cena oferty z najniższą ceną tj. złożonej przez Wykonawcę LIPRO Roman Lipowicz, ul. Aliantów, 4, 88-400 Żnin znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada środków na jej zwiększenie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161222,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161222,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie niniejszego zadania została złożona jedna oferta. Cena oferty z najniższą ceną tj. złożonej przez Wykonawcę LIPRO Roman Lipowicz, ul. Aliantów, 4, 88-400 Żnin znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada środków na jej zwiększenie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80611,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80611,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie niniejszego zadania została złożona jedna oferta. Cena oferty z najniższą ceną tj. złożonej przez Wykonawcę LIPRO Roman Lipowicz, ul. Aliantów, 4, 88-400 Żnin znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada środków na jej zwiększenie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23511,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23511,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie niniejszego zadania została złożona jedna oferta. Cena oferty z najniższą ceną tj. złożonej przez Wykonawcę LIPRO Roman Lipowicz, ul. Aliantów, 4, 88-400 Żnin znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada środków na jej zwiększenie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1343,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1343,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie niniejszego zadania została złożona jedna oferta. Cena oferty z najniższą ceną tj. złożonej przez Wykonawcę LIPRO Roman Lipowicz, ul. Aliantów, 4, 88-400 Żnin znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada środków na jej zwiększenie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67176 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67176 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wartości poszczególnych części (zadań) zawierają wliczoną opcję i są wartościami netto (bez VAT).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia 3 przejść dla pieszych przy ul. Bochenka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa chodnika przy ul. Olszanickiej po stronie północnej na odc. od ul. Insurekcji Kościuszkowskiej do posesji nr 34.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Budowa oświetlenia przy ul. Nad Drwiną" w trybie zaprojektuj i zbuduj.
- Obsługa XV Międzynarodowej Konferencji ŚRODKI SMAROWE 2025 organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 20-22 października 2025 r.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65
- REMONT DACHU NAD BUDYNKIEM JADALNI I AULI W CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GOŁKOWICACH GÓRNYCH
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.