Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00327391/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
- 2023/BZP 00100035/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY GMINNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W JASIENICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072140535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasienica 845
1.5.2.) Miejscowość: Jasienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338153283
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@sgzozjasienica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sgzozjasienica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sgzozjasienica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d2cb807-630f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00107986/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327391/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGZOZ/ZP.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182280,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka przeciwko pneumokokom polisacharydowa skoniugowana (adsorbowana), 13 serotypów - zawiesina do wstrzykiwańw ampułko -strzykawce 0,5 ml wraz z igłą pakowana po 10 szt., ilość 100 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 27274,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka skoniugowana przeciwko meningokokom z grup A,C,W-135 oraz Y dla osób powyżej 12 miesiąca życia , proszek i rozpuszczalnik do sporządzenia zawiesiny w zestawie 1 fiolka + 1 ampułko-strzykawka + 2 igły - 40 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 6139,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka przeciw meningokokom grupy B przeznaczona dla osób w wieku od 2 miesięcy (rDNA ) złożona adsorbowanaZawiesina do wstrzykiwań w ampułko-strzykawce
Rekombinowane białko fuzyjne NHBA ze szczepów Neisseria meningitidis
grupy B1, 2, ³ 50 mikrogramów
Rekombinowane białko NadA ze szczepów Neisseria meningitidis grupy B1, 2, ³ 50 mikrogramów
Rekombinowane białko fuzyjne fHbp ze szczepów Neisseria meningitidis
grupy B1, 2, ³ 50 mikrogramów
Pęcherzyki błony wewnętrznej (OMV) ze szczepu NZ98/254 bakterii Neisseria
meningitidis grupy B mierzone jako całkowita ilość białka zawierającego przeciwciało PorA P1.42 25 mikrogramów, zawiesina do wstrzykiwań biała, opalizująca ciekła zawiesina - 130 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 49128,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona), wirusowemu zapaleniuwątroby typu B (rDNA), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b, (skoniugowana), adsorbowana
Toksoid błoniczy nie mniej niż 20 j.m.2
Toksoid tężcowy nie mniej niż 40 j.m.2
Antygeny Bordetella pertussis
Toksoid krztuścowy 25 mikrogramów
Hemaglutynina włókienkowa 25 mikrogramów
Wirus poliomyelitis (inaktywowany)3
Typ 1 (Mahoney) 40 jednostek antygenu D4
Typ 2 (MEF-1) 8 jednostek antygenu D4
Typ 3 (Saukett) 32 jednostki antygenu D4
Antygen powierzchniowy wirusa wzw B5 10 mikrogramów
Polisacharyd Haemophilus influenzae typ b 12 mikrogramów
(fosforan polirybozylorybitolu) skoniugowany z białkiem tężcowym 22-36 mikrogramów
1 Adsorbowany na wodorotlenku glinu, uwodnionym (0,6 mg Al3+)
2 Dolna granica przedziału ufności (p= 0,95)
3 Namnożony w komórkach Vero
4 Lub ekwiwalent tej ilości antygenu określony za pomocą odpowiedniej metody immunochemicznej
5 Wytwarzany w komórkach drożdży Hansenula polymorpha metodą rekombinacji DNA , zawiesina do wstrzykiwań w ampułko-strzykawce - 600 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 99738,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23759,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25756,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23759,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERPHARMA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003510374
7.3.3) Ulica: Zabrska 17a
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23759,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-17 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7106,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7199,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7106,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141098662
7.3.3) Ulica: Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7106,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-17 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42016,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42016,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42016,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300040065
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42016,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-17 do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERPFARMA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003510374
7.3.3) Ulica: Zabrska 17a
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-17 do 2022-12-31INNE PRZETARGI JASIENICA
- Budowa zaplecza socjalno-sportowego przy boisku do piłki nożnej w Mazańcowicach
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Jasienica
- Budowa i przebudowa utwardzenia na działkach 434/1 i 748 w sołectwie Międzyrzecze Górne w Gminie Jasienica
więcej: przetargi JASIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków dla potrzeb Działu Farmacji Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Dostawa leków: zad.1-zad.2 -Program lekowy NFZ
- ZP/CZD/048/25 DOSTAWA SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 2 pakiety
- Zakup wraz z dostawą leków psychotropowych i neuroleptyków.
- dostawa produktu leczniczego immunoglobuliny końskiej przeciw ludzkim limfocytom.
- "Dostawa leków i innych preparatów farmaceutycznych"
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.