eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo"BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ ORAZ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. MRĄGOWO, POPOWO SALĘCKIE, SZESTNO, WYSZEMBORK ORAZ LASOWIEC W GMINIE MRĄGOWO"realizowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ ORAZ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. MRĄGOWO, POPOWO SALĘCKIE, SZESTNO, WYSZEMBORK ORAZ LASOWIEC W GMINIE MRĄGOWO”realizowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MRĄGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 60 A

1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89/7412924

1.5.8.) Numer faksu: 89/7412924

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gminamragowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminamragowo.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ ORAZ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. MRĄGOWO, POPOWO SALĘCKIE, SZESTNO, WYSZEMBORK ORAZ LASOWIEC W GMINIE MRĄGOWO”realizowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cff89875-88b0-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024083/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 BUDOWA WODOCIĄGU POPOWO SALĘCKIE -SZESTNO-WYSZEMBORK

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mragowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mragowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja między zamawiającym a wykonawcami za pośrednictwem platformazakupowa.pl formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Dane techniczne a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.1. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub elektronicznym podpis zaufany lub elektronicznym podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
- zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wg załącznika Nr 1A do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Znak:IPP.271.04.2022 RZP: I.03.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ETAP I
–BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ MRĄGOWO-POPOWO SALĘCKIE-SZESTNO
(od działki nr 238/2 obręb 2 m. Mrągowo do dz. nr 184/7 obręb Szestno, gmina Mrągowo)

-sieć wodociągowa PE 90mm L=20m
-sieć wodociągowa PE125mm L=1108m
w tym: przeciski SDR 11RC 125mm L=42m
w rurach przeciskowych SDR 11 RC 225mm L=40m
w wykopach SDR 17RC 125mm L=1026m
-sieć wodociągowa PE 225mm L=7499m
w tym: SDR 17 RC 225 w wykopach L=6642m
w rurach przeciskowych SDR 11 RC 355 L=200m
przeciski jednorurowe SDR 11 RC 225 L=657m
-przyłącza wodociągowe PE 40mm L=80m/6szt.
-stacja podnoszenia ciśnienia-zbiornikowa (na dz. nr 184/7 obręb Szestno) - kpl.1

Zakończony odbiorem częściowym budowy, celem zgłoszenia do użytkowania do Powiatowego Nadzoru Budowlanego.


ETAP II
–BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ SZESTNO-WYSZEMBORK
(od dz. nr 121/29 obręb Szestno do dz. nr 65/2 obręb Wyszembork, gm. Mrągowo)

-sieć wodociągowa PE 180mm L=4994m
w tym: PE 100 SDR 11 RC 180mm w wykopie L= 2706 m
PE 100 SDR 17 RC 180mm w wykopie L=1588m
Przeciski jednorurowe PE 100SDR 11 RC 180 L=402m
W rurze przeciskowej RD 315mm L=298m
-sieć wodociągowa PE 100 SDR 17RC 160 L=17m
-stacja podnoszenia ciśnienia-kontenerowa (dz. nr 121/29 obręb Szestno)- kpl. 1

-BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ LASOWIEC
(dz. nr 353/11, 353/153, 353/237 obręb Polska Wieś)
-sieć wodociągowa PE 110mm L=775 m
w tym: PE 100 SDR 17 RC 110mm w wykopie L=593m
przeciski jednorurowe PEHD SDR 11 PE 110 L=182m
-sieć wodociągowa PE 160 mm L=66 m
-sieć wodociągowa PE 110 mm L=4 m
-stacja podnoszenia ciśnienia (na dz. nr 44/11 obręb 010 Miasto Mrągowo) -1kpl
UWAGA! Zamówienie nie obejmuje budowy przyłączy w m. Lasowiec.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium - oceny :
1.1. Cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych (C) - 60%
1.2. Doświadczenie kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności do wykonywania sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej w okresie ostatnich pięciu lat (D) -40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2.2. Doświadczenie kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności do wykonywania sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej w okresie ostatnich pięciu lat (D) – 40 pkt Za doświadczenie kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności do wykonywania sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej w okresie ostatnich pięciu lat oferta otrzyma punkty ( maksymalnie 40 punktów) zgodnie z tabelą poniżej, tj. Doświadczenie kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności do wykonywania sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej w okresie ostatnich pięciu lat Od 1 do 2 budów 3 i więcej budów Przyznane punkty - D: 20 40 Brak doświadczenia uniemożliwia przyznanie punktów.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.108 ust.1 ustawy Pzp.
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej:
2.1.Warunek określony w art.112 ust.2 pkt1 ustawy Pzp, tj. posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2.2.Warunek określony w art.112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2.3.Warunek określony w art.112 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, tj. sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że :
-jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3.000.000 zł. ( trzy miliony złotych).
-z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem jest nie mniejsza niż 3.500.000 złotych ( trzy miliony pięćset tysięcy złotych).

2.4.Warunek określony w art. 112 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp, tj. zdolność techniczna lub zawodowa Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli:
2.4.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną, obejmującą swym zakresem wykonanie sieci wodociągowej ze stacją podnoszenia ciśnienia wody o wartości nie mniejszej niż trzy miliony złotych lub wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią strefową ścieków o wartości nie mniejszej niż trzy miliony złotych lub maksymalnie dwie budowy obejmujące swym zakresem wykonanie sieci wodociągowej ze stacją podnoszenia ciśnienia wody lub wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią strefową ścieków o wartości łącznej nie mniejszej niż 3.000.000 zł. ( trzy miliony złotych).
2.4.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych , uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia publicznego, tj. dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej dwie osoby w tym :
- Kierownika budowy, osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności do wykonywania sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych bądź też odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy dla budowy będącej przedmiotem zamówienia.
- osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bądź też odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy dla budowy będącej przedmiotem zamówienia,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej według wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ (należy wypełnić odpowiednie pole).
2) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) Zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
4) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wykaz wykonanych robót budowlanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 5 do SWZ).
-Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ, z załączeniem dowodów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień przez te osoby
-Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 3.000.000 zł. (trzy miliony złotych).
-Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert o wartości nie mniejszej niż 3.500.000 zł. trzy miliony pięćset tysięcy złotych).
-Kosztorys ofertowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
5.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 5.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 5.1.
5.4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt.5.1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5.5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 2.2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje, usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.7. W przypadku, o którym mowa w pkt. 5.5 i 5.6, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 specyfikacji warunków zamówienia z uwzględnieniem treści specyfikacji.
1. Dopuszcza się zmiany w treści umowy gdy zmiany te są nieistotne w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy;
3. Przewiduje się zmiany w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących zakresach:
1) dostosowania zapisów umownych do zmian przepisów prawa, które nastąpią po dacie zawarcia umowy, w tym aktów prawa miejscowego,
2) wystąpienia konieczności zmiany osób po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe, lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy lub Zamawiającego) przy pomocy, których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy.
4.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności zgodnie z art.455 ust.1 pkt1 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mragowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.