eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbąszynekTermomodernizacja Centrum Usług Medycznych oraz utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego dla niepełnosprawnych w Zbąszynku



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049946 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Centrum UsługMedycznych oraz utworzenieCentrum opiekuńczo-mieszkalnegodla niepełnosprawnych w Zbąszynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbąszynek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Zbąszynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-210

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683849140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zbaszynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zbaszynek.logintrade.net/zapytania,wszystkie,propozycje.html?rodzaj=ustawowe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Centrum UsługMedycznych oraz utworzenieCentrum opiekuńczo-mieszkalnegodla niepełnosprawnych w Zbąszynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3685351-914b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00025144/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja Centrum Usług Medycznych oraz utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego dla niepełnosprawnych w Zbąszynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025505/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.IV.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2400014,11 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2043258,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowano przebudowę obiektu - piętro i poddasze w zakresie likwidacji istniejących i wykonanie nowych wewnętrznych ścianek działowych, zmiany lokalizacji otworów drzwiowych w wewnętrznych murach konstrukcyjnych, oraz.Zaprojektowano remont pomieszczeń, w zakresie niezbędnym do ubytkowania.Zaprojektowano szereg robót instalacyjnych i wykończeniowych.Przebudowa klatki schodowej drewnianej na żelbetową.Zaprojektowano termomodernizację budynków:– docieplenie ścian zewnętrznych za pomocą bez spoinowego systemu dociepleń na bazie styropianu,Zaprojektowano remont stropów drewnianych – impregnacja elementów drewnianych oraz wymiana izolacji termicznejstropów i nową obudowę stropówProjektowane rozwiązania nie wykraczają poza obrys budynku.Zamawiający informuje również że: w listopadzie 2020r zostały wykonane prace będące częścią projektu termomodernizacji budynków CUM przy ul. Kosieczyńskiej w Zbąszynku. Ich zakres obejmował, na dachu wysokim: wymianę pokrycia z dachówki karpiówki, rozbiórkę i budowę nowych kominów, likwidację lukarn, montaż okien połaciowych i instalację odgromową na dachu.Na dachu płaskim, ocieplono stropodach wełną mineralną i wykonano nowe pokrycie z papy. Wymieniono również obróbki blacharskie.Obecnie zostały do wykonania pozostałe prace z tego projektu a prace wykonane wcześniej należy pominąć zgodnie z poniższym opisem: 1. Pozycje, których nie należy wyceniać przy sporządzaniu oferty ( zrealizowane w trakcie wykonanych robót dachowych).Dział 11.6 poz. 136-141 włącznieDział 2 Dachy2.1.1 poz.142-1502.1.2 poz.151-1562.1.3 poz.157-1632.1.5 poz.172-1782.1.6 poz.179-1862.1.8 poz.192-1962.2.1. poz.197-2012.2.2. poz.202-2072.2.3 poz.208-2092.3.1 poz.210-2142.3.2 poz.215-2192.3.3 poz.220-2212. 8 Dział, instalacje elektryczne- Pozycje, których nie należy wyceniać przy sporządzaniu oferty. ( zrealizowane w trakcie wykonanych robót dachowych).Poz. 543, 547, 548.- w pozycji 550 zostaje zmieniona ilość na 5 kpl.3.Pozycje do wyceny w dziale „wywóz gruzu i utylizacja”, w których zmieniono ilość na: Poz. 312 146,653 m3Poz. 313 146,653 m3Poz. 314 146,653 m3U W A G APonadto, Zamawiający informuje, że oferent niezależnie od przedstawionego przedmiaru musi wziąć pod uwagę wszystkie inne roboty, które muszą zostać wykonane przy realizacji zamówienia, uwzględniając roboty wykonane dotychczas przy dachach. Są to między innymi rozbiórki dachów do wyprowadzenia przewodów wentylacyjnych, ustawienie rusztowań dachowych, wykonanie obróbek blacharskich, zabezpieczanie istniejącego dachu, itp. Prace te pomimo ich braku w przedmiarach Oferent ma obowiązek wziąć pod uwagę i uwzględnić w cenie przy sporządzaniu oferty.Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych od wskazanych pod nazwą handlową towaru, znakiem towarowym lub opisanego wg PN. Udowodnienie równoważności proponowanego rozwiązania spoczywa na oferencie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2751163,04

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2214000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD MURARSKI S.C MUŃKO JAN MUŃKO MAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731022541

7.3.3) Ulica: NOWA 20

7.3.4) Miejscowość: NOWE KRAMSKO

7.3.5) Kod pocztowy: 66-110

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty elektryczne i hydrauliczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2214000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.