Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3e08a83-8e73-4249-8a8b-e8b56ace6521
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,187236,7d03d252375457b237cf12e264a346c2.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. z 2024, poz. 1513 z późn.zm.), tj.:
a) elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net (dalej zwana: „Platformą”), do której dostęp możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego wskazaną w pkt I SWZ.
b) niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,187236,7d03d252375457b237cf12e264a346c2.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
2. Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej należy przez to rozumieć Platformę.
3. Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie https://zdw-lublin.logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4.Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie:
b) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera
c) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
d) Instrukcje składania ofert środkiem komunikacji elektronicznej w postępowaniach dostępne są na stronie https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce INSTRUKCJE.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl*
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2025 r. prowadzonym w trybie podstawowym.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZU.372.5.2025.ms
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 – wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Białej Podlaskiej.
2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 r. na odcinkach pomiarowych dróg wojewódzkich województwa lubelskiego, zarządzanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane dla każdego Zadania odrębnie.
Kryteria oceny ofert dla Zadania od 1 do 8.
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru PC=(Cena oferty najtańszej : Cena oferty ocenianej) x10
2. Doświadczenie Koordynatora pracy - znaczenie kryterium 40 %.
- Oferty z doświadczeniem Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 10
- Oferty bez doświadczenia Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 0
W przypadku gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże doświadczenia Koordynatora pracy, Zamawiający przyjmie, iż nie posiada on wskazanego doświadczenia. Oferta otrzyma liczbę punktów PKP = 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca będzie prowadzić pomiar na więcej niż 1 Zadaniu Zamawiający dopuszcza, aby rolę Koordynatora pracy dla wszystkich Zadań pełniła jedna osoba. Niezależnie od powyższego Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dysponował odpowiednią liczbą Koordynatorów pracy, koordynujących pomiar na danym Zadaniu.
Uwaga!
Pod pojęciem „zamówienia” Zamawiający rozumie realizację usługi w ramach jednej umowy.
W przypadki zamówienia prowadzonego w częściach, Zamawiający każdą cześć będzie traktował jak jedno osobne zamówienie.
Pod pojęciem dróg, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 320 z późn. zm.) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.
3. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P= PCx60% + PKPx40 %.
4. Wykonawcy może zostać przyznane wykonanie jednego Zadania lub kilku Zadań, spośród Zadań wskazanych w ofercie, zgodnie z wynikami oceny ofert dla poszczególnych Zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora pracy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 2 – wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Chełmie.
2.. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 r. na odcinkach pomiarowych dróg wojewódzkich województwa lubelskiego, zarządzanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane dla każdego Zadania odrębnie.
Kryteria oceny ofert dla Zadania od 1 do 8.
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru PC=(Cena oferty najtańszej : Cena oferty ocenianej) x10
2. Doświadczenie Koordynatora pracy - znaczenie kryterium 40 %.
- Oferty z doświadczeniem Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 10
- Oferty bez doświadczenia Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 0
W przypadku gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże doświadczenia Koordynatora pracy, Zamawiający przyjmie, iż nie posiada on wskazanego doświadczenia. Oferta otrzyma liczbę punktów PKP = 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca będzie prowadzić pomiar na więcej niż 1 Zadaniu Zamawiający dopuszcza, aby rolę Koordynatora pracy dla wszystkich Zadań pełniła jedna osoba. Niezależnie od powyższego Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dysponował odpowiednią liczbą Koordynatorów pracy, koordynujących pomiar na danym Zadaniu.
Uwaga!
Pod pojęciem „zamówienia” Zamawiający rozumie realizację usługi w ramach jednej umowy.
W przypadki zamówienia prowadzonego w częściach, Zamawiający każdą cześć będzie traktował jak jedno osobne zamówienie.
Pod pojęciem dróg, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 320 z późn. zm.) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.
3. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P= PCx60% + PKPx40 %.
4. Wykonawcy może zostać przyznane wykonanie jednego Zadania lub kilku Zadań, spośród Zadań wskazanych w ofercie, zgodnie z wynikami oceny ofert dla poszczególnych Zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora pracy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 3 – wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Hrubieszowie.
2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 r. na odcinkach pomiarowych dróg wojewódzkich województwa lubelskiego, zarządzanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane dla każdego Zadania odrębnie.
Kryteria oceny ofert dla Zadania od 1 do 8.
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru PC=(Cena oferty najtańszej : Cena oferty ocenianej) x10
2. Doświadczenie Koordynatora pracy - znaczenie kryterium 40 %.
- Oferty z doświadczeniem Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 10
- Oferty bez doświadczenia Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 0
W przypadku gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże doświadczenia Koordynatora pracy, Zamawiający przyjmie, iż nie posiada on wskazanego doświadczenia. Oferta otrzyma liczbę punktów PKP = 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca będzie prowadzić pomiar na więcej niż 1 Zadaniu Zamawiający dopuszcza, aby rolę Koordynatora pracy dla wszystkich Zadań pełniła jedna osoba. Niezależnie od powyższego Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dysponował odpowiednią liczbą Koordynatorów pracy, koordynujących pomiar na danym Zadaniu.
Uwaga!
Pod pojęciem „zamówienia” Zamawiający rozumie realizację usługi w ramach jednej umowy.
W przypadki zamówienia prowadzonego w częściach, Zamawiający każdą cześć będzie traktował jak jedno osobne zamówienie.
Pod pojęciem dróg, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 320 z późn. zm.) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.
3. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P= PCx60% + PKPx40 %.
4. Wykonawcy może zostać przyznane wykonanie jednego Zadania lub kilku Zadań, spośród Zadań wskazanych w ofercie, zgodnie z wynikami oceny ofert dla poszczególnych Zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora pracy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 4 – wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Lublinie z/s w Bychawie.
2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 r. na odcinkach pomiarowych dróg wojewódzkich województwa lubelskiego, zarządzanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane dla każdego Zadania odrębnie.
Kryteria oceny ofert dla Zadania od 1 do 8.
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru PC=(Cena oferty najtańszej : Cena oferty ocenianej) x10
2. Doświadczenie Koordynatora pracy - znaczenie kryterium 40 %.
- Oferty z doświadczeniem Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 10
- Oferty bez doświadczenia Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 0
W przypadku gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże doświadczenia Koordynatora pracy, Zamawiający przyjmie, iż nie posiada on wskazanego doświadczenia. Oferta otrzyma liczbę punktów PKP = 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca będzie prowadzić pomiar na więcej niż 1 Zadaniu Zamawiający dopuszcza, aby rolę Koordynatora pracy dla wszystkich Zadań pełniła jedna osoba. Niezależnie od powyższego Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dysponował odpowiednią liczbą Koordynatorów pracy, koordynujących pomiar na danym Zadaniu.
Uwaga!
Pod pojęciem „zamówienia” Zamawiający rozumie realizację usługi w ramach jednej umowy.
W przypadki zamówienia prowadzonego w częściach, Zamawiający każdą cześć będzie traktował jak jedno osobne zamówienie.
Pod pojęciem dróg, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 320 z późn. zm.) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.
3. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P= PCx60% + PKPx40 %.
4. Wykonawcy może zostać przyznane wykonanie jednego Zadania lub kilku Zadań, spośród Zadań wskazanych w ofercie, zgodnie z wynikami oceny ofert dla poszczególnych Zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora pracy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 5 – wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Parczewie.
2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 r. na odcinkach pomiarowych dróg wojewódzkich województwa lubelskiego, zarządzanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane dla każdego Zadania odrębnie.
Kryteria oceny ofert dla Zadania od 1 do 8.
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru PC=(Cena oferty najtańszej : Cena oferty ocenianej) x10
2. Doświadczenie Koordynatora pracy - znaczenie kryterium 40 %.
- Oferty z doświadczeniem Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 10
- Oferty bez doświadczenia Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 0
W przypadku gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże doświadczenia Koordynatora pracy, Zamawiający przyjmie, iż nie posiada on wskazanego doświadczenia. Oferta otrzyma liczbę punktów PKP = 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca będzie prowadzić pomiar na więcej niż 1 Zadaniu Zamawiający dopuszcza, aby rolę Koordynatora pracy dla wszystkich Zadań pełniła jedna osoba. Niezależnie od powyższego Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dysponował odpowiednią liczbą Koordynatorów pracy, koordynujących pomiar na danym Zadaniu.
Uwaga!
Pod pojęciem „zamówienia” Zamawiający rozumie realizację usługi w ramach jednej umowy.
W przypadki zamówienia prowadzonego w częściach, Zamawiający każdą cześć będzie traktował jak jedno osobne zamówienie.
Pod pojęciem dróg, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 320 z późn. zm.) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.
3. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P= PCx60% + PKPx40 %.
4. Wykonawcy może zostać przyznane wykonanie jednego Zadania lub kilku Zadań, spośród Zadań wskazanych w ofercie, zgodnie z wynikami oceny ofert dla poszczególnych Zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora pracy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 6 – wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Puławach.
2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 r. na odcinkach pomiarowych dróg wojewódzkich województwa lubelskiego, zarządzanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane dla każdego Zadania odrębnie.
Kryteria oceny ofert dla Zadania od 1 do 8.
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru PC=(Cena oferty najtańszej : Cena oferty ocenianej) x10
2. Doświadczenie Koordynatora pracy - znaczenie kryterium 40 %.
- Oferty z doświadczeniem Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 10
- Oferty bez doświadczenia Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 0
W przypadku gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże doświadczenia Koordynatora pracy, Zamawiający przyjmie, iż nie posiada on wskazanego doświadczenia. Oferta otrzyma liczbę punktów PKP = 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca będzie prowadzić pomiar na więcej niż 1 Zadaniu Zamawiający dopuszcza, aby rolę Koordynatora pracy dla wszystkich Zadań pełniła jedna osoba. Niezależnie od powyższego Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dysponował odpowiednią liczbą Koordynatorów pracy, koordynujących pomiar na danym Zadaniu.
Uwaga!
Pod pojęciem „zamówienia” Zamawiający rozumie realizację usługi w ramach jednej umowy.
W przypadki zamówienia prowadzonego w częściach, Zamawiający każdą cześć będzie traktował jak jedno osobne zamówienie.
Pod pojęciem dróg, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 320 z późn. zm.) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.
3. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P= PCx60% + PKPx40 %.
4. Wykonawcy może zostać przyznane wykonanie jednego Zadania lub kilku Zadań, spośród Zadań wskazanych w ofercie, zgodnie z wynikami oceny ofert dla poszczególnych Zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora pracy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 7 – wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW we Włodawie.
2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 r. na odcinkach pomiarowych dróg wojewódzkich województwa lubelskiego, zarządzanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane dla każdego Zadania odrębnie.
Kryteria oceny ofert dla Zadania od 1 do 8.
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru PC=(Cena oferty najtańszej : Cena oferty ocenianej) x10
2. Doświadczenie Koordynatora pracy - znaczenie kryterium 40 %.
- Oferty z doświadczeniem Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 10
- Oferty bez doświadczenia Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 0
W przypadku gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże doświadczenia Koordynatora pracy, Zamawiający przyjmie, iż nie posiada on wskazanego doświadczenia. Oferta otrzyma liczbę punktów PKP = 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca będzie prowadzić pomiar na więcej niż 1 Zadaniu Zamawiający dopuszcza, aby rolę Koordynatora pracy dla wszystkich Zadań pełniła jedna osoba. Niezależnie od powyższego Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dysponował odpowiednią liczbą Koordynatorów pracy, koordynujących pomiar na danym Zadaniu.
Uwaga!
Pod pojęciem „zamówienia” Zamawiający rozumie realizację usługi w ramach jednej umowy.
W przypadki zamówienia prowadzonego w częściach, Zamawiający każdą cześć będzie traktował jak jedno osobne zamówienie.
Pod pojęciem dróg, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 320 z późn. zm.) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.
3. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P= PCx60% + PKPx40 %.
4. Wykonawcy może zostać przyznane wykonanie jednego Zadania lub kilku Zadań, spośród Zadań wskazanych w ofercie, zgodnie z wynikami oceny ofert dla poszczególnych Zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora pracy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 8 – wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Zamościu.
2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 r. na odcinkach pomiarowych dróg wojewódzkich województwa lubelskiego, zarządzanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane dla każdego Zadania odrębnie.
Kryteria oceny ofert dla Zadania od 1 do 8.
1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru PC=(Cena oferty najtańszej : Cena oferty ocenianej) x10
2. Doświadczenie Koordynatora pracy - znaczenie kryterium 40 %.
- Oferty z doświadczeniem Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 10
- Oferty bez doświadczenia Koordynatora pracy w uczestniczeniu w min. 1 zamówieniu polegającym na wykonywaniu pomiaru ruchu prowadzonego w ramach GPR metodą wideorejestracji na drogach publicznych - otrzymają punktów PKP = 0
W przypadku gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże doświadczenia Koordynatora pracy, Zamawiający przyjmie, iż nie posiada on wskazanego doświadczenia. Oferta otrzyma liczbę punktów PKP = 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca będzie prowadzić pomiar na więcej niż 1 Zadaniu Zamawiający dopuszcza, aby rolę Koordynatora pracy dla wszystkich Zadań pełniła jedna osoba. Niezależnie od powyższego Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dysponował odpowiednią liczbą Koordynatorów pracy, koordynujących pomiar na danym Zadaniu.
Uwaga!
Pod pojęciem „zamówienia” Zamawiający rozumie realizację usługi w ramach jednej umowy.
W przypadki zamówienia prowadzonego w częściach, Zamawiający każdą cześć będzie traktował jak jedno osobne zamówienie.
Pod pojęciem dróg, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 320 z późn. zm.) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.
3. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P= PCx60% + PKPx40 %.
4. Wykonawcy może zostać przyznane wykonanie jednego Zadania lub kilku Zadań, spośród Zadań wskazanych w ofercie, zgodnie z wynikami oceny ofert dla poszczególnych Zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora pracy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, niezależnie od ilości zadań o które się ubiega, spełnianie warunków dotyczących:
1) Doświadczenia Wykonawcy:
Wykonanie (tj. zakończenie realizacji) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługi polegającej na wykonaniu pomiaru ruchu, w ramach którego Wykonawca stosował kamery wideo i na podstawie analizy nagrań prowadził pomiary lub badania ruchu drogowego pojazdów na drogach publicznych. Przy czym, w ramach takiej usługi Wykonawca rejestrował kamerami wideo dane o ruchu pojazdów z co najmniej 5 różnych lokalizacji jednocześnie (tj. prowadził pomiar odrębnymi kamerami zainstalowanymi w 5 różnych przekrojach pomiarowych) oraz analizował dane z co najmniej 120 godzin nagrań, w tym przeprowadzał klasyfikację rejestrowanych obiektów (np. na podstawie sylwetek pojazdów)
i udokumentowanie, że usługa ta została wykonana należycie.
Za drogę publiczną Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia
21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz.U. z 2024r., poz. 320 ze zm.).
3. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących środków dowodowych:
1) wykaz usług ( Załącznik H – „Wykaz wykonanych usług), o których mowa w pkt. VII.2 SWZ wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz winien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A)
wraz z załączonymi Kosztorysami ofertowymi sporządzonymi na podstawie Załącznika “Wykaz odcinków pomiarowych” dla każdego, wybranego Zadania oddzielnie.
2) Oświadczenia, o których mowa w pkt IX. 1. SWZ - stanowiące Załączniki B i C do SWZ wraz z oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z ustawy sankcyjnej – wzór – Załącznik F oraz oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z ustawy sankcyjnej dla podmiotu trzeciego – wzór – Załącznik G (jeżeli dotyczy).
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się, o którym mowa w pkt VII. 4 SWZ stanowiące załącznik D do SWZ (jeżeli dotyczy).
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt X.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, może złożyć wraz z ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
a. oświadczenia o których mowa w pkt. IX.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b. w przypadku, o którym mowa w pkt. VII.4 SWZ oraz IX.6 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,187236,7d03d252375457b237cf12e264a346c2.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-31 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I.1.Odwołanie przysługuje na:1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
2. Terminy wnoszenia odwołań:
1) Odwołanie wnosi się w terminie:
a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a.
2) Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
3) Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 6.1) i 6.2) wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4) Jeżeli Zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
a) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania
b) miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający:
- nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania.
II. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp oraz zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
III. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mają zastosowanie podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. „O szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz.U. 2024r., poz.
507).
IV. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do dnia 19 grudnia 2025 r., zgodnie z Tabelą nr 3 „Wytycznych organizacji i przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 roku na drogach wojewódzkich" – Ministerstwo Infrastruktury Departament Dróg Publicznych – Warszawa 16 sierpnia 2024 – Kalendarz pomiaru ruchu na drogach wojewódzkich w 2025 roku, z zastrzeżeniem, że stawka należności za pomiar wykonywany w czwartym, rezerwowym terminie obniżona będzie o 50% w stosunku do stawki podstawowej.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi tłumaczeń pisemnych i ustnych z języka polskiego na języki obce i z języków obcych na język polski wraz z wymaganym sprzętem
- Usługa zdalnego dostępu do katalogu publikacji elektronicznych w postaci e-booków i audiobooków dla czytelników Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Usługa okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożarowej SSP - wraz z systemem ich sterowania oraz współdziałania tych systemów w budynku Szpitala.
- Dostawa odczynników do wykonania badań z zakresu białek specyficznych wraz z dzierżawą analizatora
- Sporządzenie mapy będącej podstawą do aktualizacji operatu ewidencyjnego
- Dostawa 6 punktów wyniesionych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich w 2025 roku w województwie świętokrzyskim
- Organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 części.
- WYKONANIE W RAMACH GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 (GPR 2025) BEZPOŚREDNICH POMIARÓW RUCHU, NA ODCINKACH POMIAROWYCH DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO - W PODZIALE NA ZADANIA
- Przeprowadzenie, w ramach GPR 2025, bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego na odcinkach pomiarowych DW administrowanych przez ZDW w Łodzi oraz na przejazdach kolejowych, w podziale na zadania.
więcej: Usługi monitorowania ruchu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.