eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GóraTermomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Górze w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Górze w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Górowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Górowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatgora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Górze w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce4e4a45-097a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002221/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Górze w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 440322,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na okna z PCV oraz podokienników (parapetów) wewnętrznych i zewnętrznych. Wymianą objęte zostaną okna i parapety:
- na wszystkich trzech kondygnacjach elewacji wschodniej i północnej budynku głównego,
- w sali gimnastycznej,
- w auli,
- na obu klatkach schodowych (elewacja zachodnia),

Zakres robót obejmuje wymianę drewnianych okien skrzynkowych na okna z PCV z pełnym lub częściowym odwzorowaniem wyglądu okien istniejących oraz z wymianą podokienników (parapetów) wewnętrznych i zewnętrznych z zachowaniem kolejności robót:
- zabezpieczenie podłóg folią,
- demontaż skrzydeł okiennych rozwieranych poprzez zdjęcie z zawiasów,
- demontaż ościeży drewnianych z wykuciem z muru i złożenie ich w miejscu wskazanym przez Inwestora,
- demontaż podokienników wewnętrznych drewnianych – przy oknach, w których przewiduje się ich wymianę,
- demontaż podokienników zewnętrznych metalowych,
- dostawa i montaż (wstawienie) nowych okien z PCV,
- mocowanie do ścian budynku za pomocą typowych łączników stalowych mocowanych do zewnętrznej powierzchni ościeżnicy i przykręcanych do ściany wkrętami szybkiego montażu z kołkami rozporowymi przeznaczonymi do murów ceglanych,
- uszczelnienie pianką poliuretanową styków ościeżnicy z murem,
- montaż nowych podokienników wewnętrznych z PCV,
- obróbka ościeżnic wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami
- montaż nowych podokienników zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej,
- uszczelnienie połączeń ościeżnic z murami i parapetami silikonem,
- usunięcie z budynku materiałów z rozbiórki,
- wyczyszczenie pomieszczeń po zakończeniu wymiany okien (sukcesywnie każde pomieszczenie),
- wywiezienie materiałów porozbiórkowych na składowisko odpadów.

Roboty tymczasowe i towarzyszące
Nie przewiduje się robót tymczasowych i towarzyszących.
Informacja o terenie budowy
Prace wykonywane będą na trenie szkoły. Wymianę okien należy wykonywać w sposób niekolidujący z bieżącym funkcjonowaniem szkoły. Dojazd na teren (plac) budowy z ul. Szkolnej. Przy budynku szkoły znajduje się parking, z którego będą mogły skorzystać samochody dostawcze i ciężarowe na czas dostawy okien oraz odbioru materiałów porozbiórkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421132-8 - Instalowanie okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383193,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1250000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383193,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOMAX Kot Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151975753

7.3.3) Ulica: ul. Długa 123

7.3.4) Miejscowość: Wręczyca Mała

7.3.5) Kod pocztowy: 42-130

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383193,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.