eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZamówienie powtórzeniowe podobne do zamówienia podstawowego na: "Modernizacja lokali mieszkalnych - Zasób w Kielcach" - znak sprawy: MZB/M.l.m.- II/2020/P



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie powtórzeniowe podobne do zamówienia podstawowego na: „Modernizacja lokali mieszkalnych – Zasób w Kielcach” - znak sprawy: MZB/M.l.m.- II/2020/P

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413676720

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzb.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie powtórzeniowe podobne do zamówienia podstawowego na: „Modernizacja lokali mieszkalnych – Zasób w Kielcach” - znak sprawy: MZB/M.l.m.- II/2020/P

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f48a763-7914-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020803/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja lokali mieszkalnych- Zasób w Kielcach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031880/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w zamówieniu podstawowym znak: MZB/M.l.m.- II/2020 - przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego w BZP nr. 760149-N-2020 z dnia 01.12.2020r. możliwość udzielania na podstawie art. 214 ust.1 pkt.7 Pzp ( art. 67 ust.1 pkt.6), zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych udzielonych Umową podstawową. Niniejsze zamówienie jest zgodne z zamówieniem podstawowym i całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości zamówienia podstawowego. W związku z pilną potrzebą pozyskania lokali mieszkalnych związaną z koniecznością rozkwaterowania budynków przy ul. Niecała 1, ul. Piotrkowska 8 i ul. Silniczna 11 w Kielcach wystąpiła pilna potrzeba modernizacji lokali mieszkalnych. Zamawiający dysponuje środkami finansowymi i zamierza powierzyć wykonanie powyższego zamówienia Wykonawcy zamówienia podstawowego wyłonionego w trybie przetargu nieograniczonego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 760149-N-2020

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZB/M.l.m. – II / 2020/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych udzielonych umową podstawową nr 52/2020 z dnia 31.12.2020 r., które były przewidziane w SWZ (SIWZ) i w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Prace objęte przedmiotem zamówienia obejmują roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne wraz z robotami porządkowymi i utylizacją materiałów pochodzących z demontażu, czyli tego samego rodzaju zamówienia, które udzielono zamówieniem podstawowym. Szczegółowy zakres robót oraz warunki i sposób realizacji zamówienia określają przedmiary robót i wzór umowy, będący integralną częścią zaproszenia do negocjacji.
Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby co najmniej 6 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji powyższego zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1 do umowy, które będą realizować zamówienie przed przystąpieniem do wykonywania robót ( tj. przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia) oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowień Umowy.
Wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262630-6 - Wznoszenie pieców

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367133,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367133,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367133,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MAX – BUD I” Paweł Kruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9591293693

7.3.3) Ulica: Zbożowa 2A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-416

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367133,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.