Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486929/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi całodobowej obsługi Portierni Szpitala Spec. Psych. ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi całodobowej obsługi Portierni Szpitala Spec. Psych. ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41c9123c-7e94-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00148097/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Całodobowa obsługa portierni w Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIZ/TP/US/26/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,, Świadczenie usługi całodobowej obsługi Portierni Szpitala Spec. Psych. ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.”
Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ (projekt umowy).
1. Świadczenia całodobowej obsługi Portierni Szpitala Spec. Psych. ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
2. Świadczenie usługi ma być realizowane całodobowo przez każdy dzień w okresie 36 m-cy od daty obowiązywania umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić odpowiednią ilość osób do realizacji niniejszej umowy – zapewniając w ten sposób ciągłość realizacji usługi.
4. Usługa całodobowej obsługi Portierni, w szczególności polega na:
a) Wydawaniu/przyjmowaniu kluczy od i dla upoważnionych osób (w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy listę podmiotów uprawnionych do odbioru i zdawania kluczy),
b) Prowadzeniu rejestru wydanych i przyjmowanych kluczy,
c) Otwieraniu oraz zamykaniu strefy administracyjnej,
d) Obsługiwaniu szlabanu wjazdowego na teren jednostki, zgodnie z obowiązującym „Regulaminem Porządkowym wjazdu i parkowania na terenie Spec. Psych. ZOZ w Łodzi” (regulamin zostanie przekazany Wykonawcy przy podpisaniu umowy),
e) Całodobowej obsłudze centrali telefonicznej,
f) Konieczności usuwania i wypraszania z terenu szpitala osób odwiedzających chorych, które wnoszą lub spożywają alkohol lub inne substancje odurzające, a także w sytuacji, gdy osoby te są w stanie wskazującym na jego spożycie/użycie,
g) Udzielaniu informacji interesantom ustnie oraz telefonicznie jedynie w zakresie w jakim osoba obsługująca portiernię jest do tego uprawniona (w szczególności: informowania o położeniu budynków, drodze dojazdowej, dojścia, planie ewakuacji, drodze przeciwpożarowej),
h) Natychmiastowym poinformowaniu Izby Przyjęć, a w godzinach popołudniowych i nocnych lekarza dyżurnego, w przypadku zauważenia próby opuszczenia szpitala przez pacjentów usiłujących opuścić szpital w piżamie lub ubiorze niekompletnym, bądź w innej sytuacji, w której portier poweźmie uzasadnioną wątpliwość, że osoba próbująca opuścić teren Spec. Psych. ZOZ w Łodzi jest pacjentem szpitala nieuprawnionym do samodzielnego opuszczenia jednostki,
i) Natychmiastowym reagowaniu poprzez powiadomienie właściwych służb
(w szczególności straży pożarnej, pogotowia, pogotowia technicznego, policji etc.) oraz Dyrektora Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, a w godzinach popołudniowych i nocnych lekarza dyżurnego, w przypadku zaistnienia pożaru, awarii lub innych zaburzeń w normalnym ruchu osób i pojazdów na terenie Spec. Psych. ZOZ w Łodzi,
j) Sprawowaniu nadzoru nad powierzonym mieniem,
k) Utrzymywaniu porządku w miejscu wykonywanej usługi,
l) Wykonywaniu usługi sumiennie i starannie oraz stosowanie się do poleceń nadzorujących w zakresie wykonywanych czynności, które wiążą się ze sprawnym funkcjonowaniem szpitala, o ile nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową,
m) Przestrzeganiu procedur jakościowych, instrukcji i zarządzeń obowiązujących w szpitalu, niezwłocznie informowanie osób nadzorujących o zauważonych niezgodnościach lub zagrożeniach,
n) Dbaniu aby powierzone zadania były realizowane z najwyższa jakością,
o) Przestrzeganiu przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
p) Dbaniu o dobro szpitala, chronieniu jego mienie oraz zachowaniu w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Spec. Psych. ZOZ w Łodzi na szkodę,
q) Przestrzeganiu zasad współżycia społecznego i aktywnemu tworzeniu pozytywnego wizerunku Spec. Psych. ZOZ w Łodzi,
r) Świadczeniu usługi w oparciu o obowiązujące przepisy prawne,
s) Przestrzeganiu wewnętrznych przepisów obowiązujących w Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, a w szczególności procedur postępowania w zakresie obsługi i dozoru portierni wobec osób przebywających na terenie jednostki oraz wyjeżdżających/wyjeżdżających pojazdami na teren Szpitala (zgodnie
z Zarządzeniami wewnętrznymi Dyrektora Spec. Psych. ZOZ w Łodzi),
t) Zachowaniu tajemnicy (w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu) wszelkich informacji, jakie uzyskał w trakcie realizacji niniejszej umowy – w szczególności informacji o pacjentach i danych osobowych pacjentów – przy uwzględnieniu, iż są to dane o szczególnym poziomie wrażliwości w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
98341120-2 - Usługi portierskie
98341140-8 - Usługi dozorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 856198,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1093562,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856198,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAXUS SP. Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MM SERVICE SECURITY SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292701893
7.3.3) Ulica: 3-go Maja 64/66 N,
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-408
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 856198,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
- Budowa magazynu soli drogowej na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sieradzu
- 203/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb psychogeriatrii
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal, dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM)
- Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie lokalnej (łódzkiej) w 2025 r.
- Dostawa ziaren i płatków, karmy dla psów i kotów, karmy dla ptaków, granulatów w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku-Białej
- Usługa ochrony mienia wraz z przyległym terenem obiektu Łaźnia Moszczenica w Jastrzębiu-Zdroju
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zapewnienie usług ochrony budynku Galerii Sztuki Współczesnej "Bunkier Sztuki" przy Placu Szczepańskim 3A w Krakowie
- Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach.
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia (UOF4)
- Świadczenie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych w okresie 12 miesięcy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.