Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042176/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
- 2021/BZP 00248807/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00081677/01 - Wynik z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050100 z dnia 2021-05-10 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej polegającej na przebudowie sieci kanalizacyjnych wraz z przyłączami na terenie Stacji Obsługi Samochodów KWP przy ul. Lwowskiej 28 w Krośnie – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej(centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050100
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00042176/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego jako ostateczny termin składania ofert) i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, tj. do dnia 11 czerwca 2021 r. z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:NBP O/O w Rzeszowie nr 10 1010 1528 0004 0413 9120 0000.W tytule przelewu należy wpisać nr postępowania: ZP/11/2021 i nazwę przetargu2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – w treści powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;3) kwotę gwarancji/poręczenia;4) termin ważności gwarancji/poręczenia;5) obowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, nieodwołanie, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w ustawie Pzp.Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w polu szczegółowe informacje znajdują się w paragrafie 20 SWZ
Po zmianie:
1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego jako ostateczny termin składania ofert) i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, tj. do dnia 15 czerwca 2021 r. z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:NBP O/O w Rzeszowie nr 10 1010 1528 0004 0413 9120 0000.W tytule przelewu należy wpisać nr postępowania: ZP/11/2021 i nazwę przetargu2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – w treści powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;3) kwotę gwarancji/poręczenia;4) termin ważności gwarancji/poręczenia;5) obowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, nieodwołanie, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w ustawie Pzp.Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w polu szczegółowe informacje znajdują się w paragrafie 20 SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w zakresie:1) zmiany terminu wykonania umowy:a) w przypadku wystąpienia robót niewyspecyfikowanych w SWZ, niezbędnych do wykonania całości prac objętych umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia; b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;c) w przypadku ograniczenia środków finansowych na realizację zadania i konieczności jego etapowania po upływie terminu określonego w § 4; d) zaistnienia innych okoliczności, niezawinionych przez strony, których niemożna było przewidzieć w dniu zawarcia umowy;2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, w sytuacji, gdy zmieni się stawka podatku VAT, wprowadzona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że cena netto nie może ulec podwyższeniu, jeżeli zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zamawiający może przesunąć termin wykonania umowy w przypadku, o którym mowa w ust.1 pkt1) lit. b) na pisemny wniosek Wykonawcy wraz z jego uzasadnieniem, jeżeli uzna, że uzasadnienie konieczności zmiany terminu jest wystarczające. 3. Zmiany treści Umowy, z wyjątkiem zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację Umowy. 4. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu i zgody obu stron za wyjątkiem zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2). W tym wypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji w przypadku zmiany stawki podatku VAT.Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT ze stawką VAT obowiązującą w dniu wystawienia faktury. 5. Zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy w stosunku do treści umowy może nastąpić z powodu ograniczenia środków finansowych na realizację zadania
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w zakresie:1) zmiany terminu wykonania umowy:a) w przypadku wystąpienia robót niewyspecyfikowanych w SWZ, niezbędnych do wykonania całości prac objętych umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia; b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;c) w przypadku ograniczenia środków finansowych na realizację zadania i konieczności jego etapowania po upływie terminu określonego w § 4; d) zaistnienia innych okoliczności, niezawinionych przez strony, których niemożna było przewidzieć w dniu zawarcia umowy;e) wydłużenie terminu realizacji zamówienia, w przypadku opóźnień związanych z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia wodnoprawnego – jednak okres wydłużenia terminu nie dłuższy niż do 15 grudnia 2021 r. Okres, o jaki niezbędne stało się przedłużenie terminu realizacji umowy będzie uzasadniony przez strony na piśmie;2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, w sytuacji, gdy zmieni się stawka podatku VAT, wprowadzona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że cena netto nie może ulec podwyższeniu, jeżeli zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zamawiający może przesunąć termin wykonania umowy w przypadku, o którym mowa w ust.1 pkt1) lit. b) na pisemny wniosek Wykonawcy wraz z jego uzasadnieniem, jeżeli uzna, że uzasadnienie konieczności zmiany terminu jest wystarczające. 3. Zmiany treści Umowy, z wyjątkiem zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację Umowy. 4. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu i zgody obu stron za wyjątkiem zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2). W tym wypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji w przypadku zmiany stawki podatku VAT.Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT ze stawką VAT obowiązującą w dniu wystawienia faktury. 5. Zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy w stosunku do treści umowy może nastąpić z powodu ograniczenia środków finansowych na realizację zadania
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-05-13 09:30
Po zmianie:
2021-05-17 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-05-13 09:45
Po zmianie:
2021-05-17 09:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-06-11
Po zmianie:
2021-06-15
2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Odnowienie licencji urządzenia FortiGate UTM 100E na okres 1 roku, licencja Enterprise.
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych oraz weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku nr 1 oraz budynku nr 2 w Wysokiej Głogowskiej (zamówienie z podziałem na 2 części)
- "Rekrutacja kandydatów na kierunek English Division of Medicine"
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IV
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.