Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00320676/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
- 2023/BZP 00307275/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu Miasta Wodzisławia Ślaskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mops.wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mops.wodzislaw-slaski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu Miasta Wodzisławia Ślaskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ca223db-5f1a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002219/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części:
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320676/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW-DZP.271.2.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyznPrzedmiotem zamówienia jest udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 roku, w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla minimum 10 bezdomnych mężczyzn.
• Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie schronienia w ww. terminie dotyczyć może 16 osób.
• Ilość osób może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
• Zamówienie nie obejmuje zapewnienia wyżywienia osobom bezdomnym.
• Schronisko dla bezdomnych ma świadczyć usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 262560,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobietPrzedmiotem zamówienia jest udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobiet w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 roku w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla minimum 2 bezdomnych kobiet.
• Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie schronienia w ww. terminie dotyczyć może 3 osób.
• Ilość osób może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
• Zamówienie nie obejmuje zapewnienia wyżywienia osobom bezdomnym.
• Schronisko dla bezdomnych ma świadczyć usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 49230,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn oraz kobiet wymagających usług opiekuńczychPrzedmiotem zamówienia jest udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn oraz kobiet wymagających usług opiekuńczych w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 roku, w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla minimum 5 bezdomnych kobiet wymagających usług opiekuńczych.
• Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie schronienia w ww. terminie dotyczyć może 8 osób.
• Ilość osób może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
• Zamówienie nie obejmuje zapewnienia wyżywienia osobom bezdomnym.
• Schronisko dla bezdomnych ma świadczyć usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 371960,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Zapewnienie miejsc w noclegowniPrzedmiotem zamówienia jest zapewnienie miejsc w noclegowni w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 roku dla minimum 1 osoby.
• Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie zapewnienia miejsca w noclegowni w ww. terminie dotyczyć może 1 osoby.
• Ilość osób może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
• Noclegownia czynna jest cały rok, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach:
- od 1 października do 31 marca od 18.00 do 8.00
- od 1 kwietnia do 30 września od 19.00 do 7.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 14222,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157536,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261684,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157536,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Zacisze Grażyny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696-161-20-11
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Niewiesze
7.3.5) Kod pocztowy: 44-172
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157536,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29538,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41025,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29538,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Zacisze Grażyny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696-161-20-11
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Niewiesze
7.3.5) Kod pocztowy: 44-172
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29538,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Lipiński Schronisko Oaza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629-250-18-11
7.3.3) Ulica: Dąbrowska
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-504
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAWID LIPIŃSKI SCHRONISKO OAZA
jakie przetargi wygrała firma
DAWID LIPIŃSKI SCHRONISKO OAZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Na część IV złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- dla cz. 1 - Termin realizacji zamówienia wynosi do 18 miesięcy (nie dłużej niż do 30 czerwca 2023 r.)
- dla cz. 2 - Termin realizacji zamówienia wynosi do 18 miesięcy (nie dłużej niż do 30 czerwca 2023 r.)
- dla cz. 3 - Termin realizacji zamówienia wynosi do 18 miesięcy (nie dłużej niż do 30 czerwca 2023 r.)
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Zakup energii elektrycznej
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Wodzisławskiego
- Usługa pralnicza obejmująca pranie i dezynfekcję asortymentu przekazanego do prania oraz transport obejmujący załadunek i rozładunek w magazynie bielizny Zamawiającego
- Miejsce rekreacji wraz z modernizacją ujęcia wody na działce miejskiej 1009/88
- Dostawa materiałów szewnych i opatrunków wysokochłonnych
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych nadużywających substancji psychoaktywnych
- Schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzisku Mazowieckim
- Świadczenie całodobowych usług bytowych i opiekuńczych na rzecz 4 osób dotychczas przebywających w rodzinnym domu pomocy dla osób wymagających wsparcia z powodu niepełnosprawności w 2025 roku
- Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Kędzierzyn-Koźle w 2025 roku
- "Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych na 2025 rok"
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.