Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00320427/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
- 2021/BZP 00340306/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00124940/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty instalacyjne branży gazowej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jezuicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-102
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: WZP@UM.BYDGOSZCZ.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty instalacyjne branży gazowej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f62347-5f19-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000645/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.31 Zmiana ogrzewania węglowego na gazowe – ul. Dworcowa 88/9
1.1.35 Wyposażenie lokalu użytkowego w ogrzewanie gazowe – ul. Gdańska 58
1.1.62 Zmiana ogrzewania węglowego na gazowe – ul. Sienkiewicza 21/5
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320427/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 82/PM/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84747,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane branży instalacyjnej polegające na wyposażeniu zamieszkałego gminnego lokalu mieszkalnego położonego w Bydgoszczy przy ul. Dworcowej 88/9 (budynek wspólnoty mieszkaniowej) w etażowe ogrzewanie i ciepłą wodę użytkową wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazowej, likwidacją istniejącego gazowego podgrzewacza ciepłej wody w łazience z przewodem spalinowym, zasilaniem elektrycznym do kotła gazowego, wymianą istniejącej zabudowy sufitu z wykonaniem nowego docieplenia stropodachu i oświetlenia w pomieszczeniu z kotłem gazowym (kuchnia) wraz z robotami towarzyszącymi branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, na podstawie załączonego projektu budowlanego i decyzji pozwolenia na budowę nr 1223/2020 z dnia 16.12.2020r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Załączone do dokumentacji technicznej przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny i pomocniczy dla wykonawcy, gdyż zakres prac wynika z dokumentacji projektowej.Dodatkowy zakres zamówienia obejmuje również: wykonanie robót przygotowawczych, towarzyszących i odbiorowych pozwalających na prawidłowy odbiór zakresu robót oraz robót porządkowych i organizacyjnych w lokalu mieszkalnym, w tym zabezpieczenie terenu budowy, organizację na terenie budowy tj. ewentualne przenoszenie istniejących elementów wyposażenia lokali oraz czasowy demontaż i ponowny montaż znajdujących się w lokalu mebli i urządzeń, sprzątanie po robotach przy zachowaniu ciągłości zamieszkiwania i przebywania osób w nim mieszkających.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 32077,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane branży instalacyjnej polegające na przebudowie i rozbudowie zewnętrznej (naściennej) i wewnętrznej instalacji gazowej w lokalu użytkowym (oznaczenie L302) usytuowanym w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Gdańskiej 58 w Bydgoszczy, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, decyzją pozwolenia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Załączone do dokumentacji technicznej przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny i pomocniczy dla wykonawcy, gdyż zakres prac wynika z dokumentacji projektowej. Wykonawca, w cenie oferty (ryczałt) winien uwzględnić fakt czynnej instalacji gazowej na całej nieruchomości i konieczność zachowania ciągłości użytkowania lokali użytkowych i zamieszkiwania lokali mieszkalnych, przy zachowaniu przebywania osób korzystających z lokali użytkowych oraz zamieszkujących lokale mieszkalne. Wykonawca winien również uwzględnić zabezpieczenie terenu budowy, organizację na terenie budowy, a także, w przypadku takiego wymogu również udostępnienie najemcom lokali urządzeń, które dają możliwość przygotowywania posiłków i podgrzania ciepłej wody, w okresie odcięcia dostaw gazu do nieruchomości. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:• przebudowę i rozbudowę zewnętrznej (naściennej) i wewnętrznej instalacji gazowej, z wykonaniem nowego podejścia pod gazomierz dla lokalu użytkowego (oznaczenie L302) ;
• likwidację istniejącego kotła olejowego wraz z instalacją i zbiornikiem na olej, z montażem kotła gazowego i budową przewodu powietrzno-spalinowego ;
• wykonanie wentylacji pomieszczenia z kotłem gazowym ;
• wykonanie robót towarzyszących branży budowlanej i elektrycznej, w tym wykonanie oświetlenia i zasilania urządzeń, zgodnie z załączonym w przedmiarach zakresem robót ;
• wykonanie robót przygotowawczych, towarzyszących i odbiorowych pozwalających na prawidłowy odbiór zakresu robót oraz robót porządkowych i organizacyjnych w lokalu użytkowym, w tym zabezpieczenie terenu budowy, organizację na terenie budowy, przygotowanie całej instalacji c.o. i c.w.u. w lokalu użytkowym do uruchomienia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 26757,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane branży instalacyjnej polegające na przebudowie i rozbudowie wewnętrznej instalacji gazowej z budową instalacji c.o. i ciepłej wody użytkowej wraz z zasilaniem elektrycznym kotła gazowego, budową wentylacji pomieszczenia łazienki w zamieszkałym lokalu mieszkalnym przy ul. Sienkiewicza 21/5 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej) na podstawie załączonego projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zakresem rzeczowym robót elektrycznych i Zaświadczeniem Prezydenta Miasta z dnia 21.07.2021r. (WAB.II.6743.771.2021AHL). Załączone do dokumentacji technicznej przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny i pomocniczy dla wykonawcy, gdyż zakres prac wynika z dokumentacji projektowej.Dodatkowy zakres zamówienia obejmuje również: wykonanie robót przygotowawczych, towarzyszących i odbiorowych pozwalających na prawidłowy odbiór zakresu robót oraz robót porządkowych i organizacyjnych w lokalu mieszkalnym, w tym zabezpieczenie terenu budowy, organizację na terenie budowy tj. ewentualne przenoszenie istniejących elementów wyposażenia lokali oraz czasowy demontaż i ponowny montaż znajdujących się w lokalu mebli i urządzeń, sprzątanie po robotach przy zachowaniu ciągłości zamieszkiwania i przebywania osób w nim mieszkających.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 25912,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34493,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34493,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMCON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532744935
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Tobruku 7
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-553
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34493,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art.255 pkt. 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na zadanie nr 2 ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez firmę: Hydratec Sp. z o.o. z siedzibą (15-166) Białystok ul. Radziwonika 12 - przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający stosownie do art.222 ust.4 ustawy Pzp – bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 32.911,70 zł brutto. Cena najkorzystniejsze oferty w wysokości 43.050,00 zł przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż nie ma możliwości zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zadania nr 2 do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym zamawiający unieważnił zadanie nr 2.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany „Termex” Andrzej Mielcarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531176185
7.3.3) Ulica: ul. Winnica 14
7.3.4) Miejscowość: Szubin
7.3.5) Kod pocztowy: 89-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.