Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00304981/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7800146
1.5.8.) Numer faksu: 17 7800146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eb16988-57f4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036530/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304981/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.81.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152710 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cewnik balonowy tnący- cewnik kompatybilny z prowadnikiem 0,014" (rapid exchange) i 0,018" (OTW)
- średnice balonu od 2 mm do 8 mm
- długości balonu: 1,5 cm i 2 cm
- liczba aterotomów: 3 lub 4
- długość cewnika: od 50 cm do 140 cm
- kompatybilny z koszulką 6 lub 7 F w zależności od średnicy
- RBP 10 i 12 atm
J.m.: szt., Ilość: 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Endoproteza do naczyń obwodowych składa się ze stentu rozprężanego balonem, wykonanego ze stali nierdzewnej 316L klasy chirurgicznej oraz fluoropolimerowej protezy2. Stentgraft jest wykonany z niezależnych, stalowych pierścieni pokrytych materiałem PTFE
3. Powierzchnia wewnętrzna jest pokryta powłoką heparynową (heparyna pochodzenia wieprzowego, ze stabilnym wiązaniem kowalencyjnym łączącym jej cząsteczki z powierzchnią materiału)
4. Endoproteza jest wstępnie zamontowana na cewniku balonowym
5. Na systemie dostarczania znajdują się dwa znaczniki radiocieniujące balonu wtopione w trzon, które ułatwiają implantację endoprotezy
6. Dzięki wysokiej elastyczności i wytrzymałości idealnie dopasowuje się do anatomii pacjenta
7. Szeroki zakres rozmiarów:
- średnice nominalne stentu: 5-11mm
- maksymalne średnice stentu po rozszerzeniu: 8-16mm
- długości stentu: 15,19,29,39,59,79mm
- długość cewnika wprowadzającego: 135 cm
- koszulka wprowadzająca: 7-8 Fr
- kompatybilność z prowadnikiem 0.035"
J.m.: szt., Ilość: 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.5.5.) Wartość części: 28500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Proteza naczyniowa z PTFE o dwuwarstwowej strukturze ściany, wyposażone w stalową końcówkę ułatwiającą przymocowanie do tunelizatora (GDS) lub bez , sterylne 5 lat od daty produkcji; porowatość: warstwa zewnętrzna 60 µm, warstwa wewnętrzna 60/20 µm. Standardowa grubość ściany (0,58 mm), odporność szwów na wyrywanie 6.49 N, wytrzymałość radialna na rozciąganie 498 N; ciśnienie wejścia wody 266 mmHg. Możliwość powtórnej, jednokrotnej sterylizacji gdy dojdzie do przypadkowego otwarcia protezy potwierdzona standardami w instrukcji użycia. Również z przeznaczeniem do wykonywania przetok tętniczo-żylnych.A Zbrojone zewnętrznie spiralnie
1.A z GDS, zbrojone, spiralnie, zewnętrznie, z możliwością usunięcia zbrojenia 6mm x 40cm
J.m.: szt., Ilość: 5
2.A z GDS, zbrojone, spiralnie, zewnętrznie, z możliwością usunięcia zbrojenia 8mm x 50cm
J.m.: szt., Ilość: 5
3.A z GDS, zbrojone, spiralnie, zewnętrznie, z możliwością usunięcia zbrojenia 6mm x 70cm
J.m.: szt., Ilość: 15
B Z kołnierzem możliwym do przycięcia pod dowolnym kątem
1.B z GDS, z kołnierzem 6mm x 80cm
J.m.: szt., Ilość: 2
C Stożkowe
1.C z GDS, niezbrojone 4/6 mm x 45 cm
J.m.: szt., Ilość: 5
2.C z GDS, zbrojone spieralne 4/6 mm x 45 cm
J.m.: szt., Ilość: 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.5.5.) Wartość części: 90250 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Biologiczne osierdziowe łaty świńskie do rekonstrukcyjnych zabiegów naczyniowych- detoksyfikowane w celu wyeliminowania odrzucenia i uzyskania pełnej biokompatybilności
- usieciowane stabilnym glutaraldehydem
- technologia przeciwzwapieniowa
- dostarczane w sterylnym opakowaniu, zanurzone w soli fizjologicznej z 2% alkoholem beznzylowym
- nie wymagają płukania ani moczenia przed implantacją
- przechowywanie w temperaturze pokojowej
- posiadają znak CE
- samouszczelniające w linii szwów
- plastyczne, dobrze dopasowują się do krzywizny naczynia
- możliwość stosowania w zakażonym polu
1 szt. w sterylnym opakowaniu
Rozm. 8Mmx14mm
J.m.: szt., Ilość: 2
Rozm. 6Mmx10mm
J.m.: szt., Ilość: 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.5.5.) Wartość części: 7800 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Angiograficzny cewnik diagnostyczny do zabiegów specjalistycznych- średnicy 5F,
- szaft wykonany z nylonu, elastyczny, eliminuje ryzyko złamań, zachowuje atraumatyczność końcówki,
- zbrojony na całej długości ośmioma drutami z nierdzewnej stali zapewniającymi kontrolę momentu obrotu,
- atraumatyczna końcówka cewnika zapewniająca bardzo dobrą wizualizację w obrazie rtg,
- sterowalność 1:1
- przeznaczonych do trudnych i nietypowych anatomii,
- wiele konfiguracji ukształtowania końcówek (nie mniej niż 35: m.in. KMP, Vanschie 1-5; VS1-2; VSC 1,2,3LEV 1,2; MPB)
-cewniki w przedziale długości 40-125 cm; kompatybilne z prowadnikami 0,035" lub 0,038"
J.m.: szt., Ilość: 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.5.5.) Wartość części: 1050 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stent samorozprężalny do tętnic biodrowych.Stent samorozprężalny, nitinolowy. System OTW, kompatybilny z prowadnikiem 0,035', koszulka 6F. Średnice stentów 7,8,9,10 mm dostępne w długościach: 20,30,40,60,80,100 mm i długości systemu wprowadzającego 80cm. Po obu stronach stentu po 4 znaczniku tantalowe.
J.m.: szt., Ilość: 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki
4.5.5.) Wartość części: 11110 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOSTON SCIENTIFIC POLSKA SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-211-03-01
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-133
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOSTON SCIENTIFIC POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BOSTON SCIENTIFIC POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-13 do 2022-09-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30780 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30780 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30780 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTERIA GROUP NIEDZIELSKA-ŁUSZCZYŃSKI Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 726-268-41-15
7.3.3) Ulica: ul. Okopowa 109/56
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-849
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTERIA GROUP NIEDZIELSKA-ŁUSZCZYŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARTERIA GROUP NIEDZIELSKA-ŁUSZCZYŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30780 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-13 do 2022-09-01Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97470 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97470 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97470 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Getinge Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-108-04-31
7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97470 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-13 do 2022-09-01Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8424 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8424 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8424 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mac’s Medical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-272-50-72
7.3.3) Ulica: ul. Łucka 20/78
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-845
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8424 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-13 do 2022-09-01Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1134 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1134 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1134 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „HAMMERMED Medical Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” Spółka komandytowo-akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-280-08-37
7.3.3) Ulica: ul. Kopcińskiego 69/71
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-032
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAMMERMED MEDICAL POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
HAMMERMED MEDICAL POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1134 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-13 do 2022-09-01Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12420 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13230 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12420 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARD Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 107-000-86-45
7.3.3) Ulica: ul. Osmańska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-823
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12420 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-13 do 2022-09-01INNE PRZETARGI Z MIELCA
- 10.2025 Sprzedaż i dostawa elektrod i kaniul do generatora impulsów elektrycznych typ LG1 nr kat 2610000 oraz jednorazowego ureterorenoskopu giętkiego kompatybilnego z posiadaną konsolą PV300
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. Budowa boiska ze sztucznej trawy przy Szkole Podstawowej Nr 13 w Mielcu (MBO)
- Poprawa dostępności w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Mieleckiego - II Liceum w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.