Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk. przeglądów okresowych oraz bieżących napraw w celu utrzymania należytego stanu technicznego i zapewnienia sprawności w samochodach służb. użytkowanych przez GDDKiA O/d w Łodzi Rejon w Radomsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH i AUTOSTRAD - ODDZIAŁ w ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500154
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Irysowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-857
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 233 96 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_lodz@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. przeglądów okresowych oraz bieżących napraw w celu utrzymania należytego stanu technicznego i zapewnienia sprawności w samochodach służb. użytkowanych przez GDDKiA O/d w Łodzi Rejon w Radomsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fc2dcc5-d3cc-4bb2-b97d-34ed4d82b396
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00050334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne - art. 305 pkt 2 ustawy Pzp – Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki jeżeli w
postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały
odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki
zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym spełnione zostały przesłanki art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-661001d3-6947-4d9d-84f0-bcd64021e4fa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/ŁO.D-3.2421.47.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 661805,30 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100616,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonywanie przeglądów okresowych oraz bieżących napraw w celu utrzymania należytego stanu technicznego i zapewnienia sprawności w samochodach służbowych użytkowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Negocjacje nie odbyły się, ponieważ Wykonawca nie przybył na negocjacje.INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa źródeł światła i opraw oświetleniowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
- SZP.281.16.2025 - Dostawa nalepek, etykiet i taśm dla Instytutu "CZMP"
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania części budynku biurowo-usługowego przy ul. Beskidzkiej 172 w Łodzi dla celów punktu żłobkowego wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia oraz dla obszaru sądów rejonowych przy Wojska Polskiego 180 w Łodzi
- Przebudowa budynku żłobka nr 20 na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wioślarskiej 27
- Świadczenie usług weterynaryjnych dla zwierząt z terenu Miasta Łodzi w 2025 roku
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.