Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325587/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do druku 3d w technologii SLS i LDP oraz stanowiska do obróbki wydruku i odzyskiwania proszku, w ramach realizacji projektu współfinansowanego z UE „Stawiamy na rozwój UKW”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340057695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Karola Chodkiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-064
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52-34-19-135
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ukw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń do druku 3d w technologii SLS i LDP oraz stanowiska do obróbki wydruku i odzyskiwania proszku, w ramach realizacji projektu współfinansowanego z UE „Stawiamy na rozwój UKW”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf2e9693-625b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002478/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa drukarek 3D wraz z materiałami do druku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Stawiamy na rozwój UKW2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325587/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UKW/DZP-281-D-154/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń do druku 3d w ramach realizacji projektu wspófinansowanego z UE – „Stawiamy na rozwój UKW.
2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy bez limitu godzin pracy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121278,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121278,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121278,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Mazurek SEB-COMP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241748945
7.3.3) Ulica: Koscielna 15 a
7.3.4) Miejscowość: Miedzna
7.3.5) Kod pocztowy: 07-106
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121278,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-22INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa aparatu do terapii nerkozastępczej, łóżka porodowego oraz łóżek intensywnej terapii wraz z szafkami przyłóżkowymi
- "Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych, na drogach wojewódzkich oraz w obrębie zatok i peronów przystankowych", w podziale na 6 części.
- Zakup wraz z dostawą systemu nawigacji do planowania zabiegów otolaryngologicznych
- "Przebudowa autostrady A1 polegająca na budowie ekranu akustycznego na odc. od gr. województw kujawsko-pomorskiego i łódzkiego do węzła Kutno Północ w rejonie m. Strzelce od km 238+037 do km 238+221
- Dostawa sukcesywna materiałów zużywalnych
- Wymiana urządzenia dylatacyjnego przęsła mostu przez rz. Wisłę w Grudziądzu (dylatacja w części jezdni drogowej między przęsłem nr 2 oraz nr 3)
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Unowocześnienie procesu nauczania w Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu w ramach projektu "Renowacja tradycji - nowoczesne kształcenie stolarzy"
- Dostawa sprzętu komputerowego, wideo, audio, macierzy i licencji (4 części).
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcjo. Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego ZSMRataja w Reszlu postępowanie II
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH , SKANUJĄCYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej V
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.