Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00467354/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pasz objętościowych i treściwych na 2023 rok do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OGRÓD ZOOLOGICZNY IM. ANTONINY I JANA ŻABIŃSKICH W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012878673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-461
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 619 40 41
1.5.8.) Numer faksu: +48 22 619 58 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoo.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pasz objętościowych i treściwych na 2023 rok do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f62e3aa-7086-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015032/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa pasz objętościowych i treściwych na 2023 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467354/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ-28-12/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 376907,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 1 – Słoma owsiana prasowana. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 60 000 kg słomy owsianej prasowanej do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością 1 – 2 razy w miesiącu. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 4 000 do ok. 9 000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.1. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.5.5.) Wartość części: 44400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 2 – zielonka i kolby kukurydzy. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie zielonki z traw i roślin motylkowych (185 000 kg), zielonki z kukurydzy – pędy (1 000 kg), kolb kukurydzy (1 000 szt.) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w okresie od 25.04.2023 r. do 15.11.2023 r. Przeciętna częstotliwość dostaw: zielonka - codziennie (7 dni w tygodniu), zielonka z kukurydzy – 2-4 razy w tygodniu; kukurydza – kolby - 1–2 razy w tygodniu. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: zielonka – od ok 900 do ok 1 200 kg, zielonka z kukurydzy – od ok 20 do ok 80 kg., kolby kukurydzy – od ok 20 do ok 80 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.2. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03451000-6 - Rośliny
4.5.5.) Wartość części: 146850 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 3 – ziarna pszenicy, kukurydzy i owsa. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczenie pszenicy (300 kg), ziarna kukurydzy ( 500 kg), owsa (3 600 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 r. z przeciętną częstotliwością 1 – 2 razy w czasie trwania umowy. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy każdego asortymentu : od ok 100 kg do ok 1 000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.3. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03211100-4 - Pszenica
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03211200-5 - Kukurydza
03211600-9 - Owies
4.5.5.) Wartość części: 9063 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 4 - pestki z dyni i siemię lniane. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pestek z dyni (500 kg) i siemienia lnianego (550 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością 1 – 2 razy w czasie trwania umowy. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy każdego asortymentu: od ok. 250 kg do ok. 500 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.4. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111700-9 - Nasiona warzyw
4.5.5.) Wartość części: 13915 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 5 - ryż biały . Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczenie ryżu białego (1 500 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 r. z przeciętną częstotliwością 1 – 2 razy w czasie trwania umowy. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: ok 1000 kg lub 2400 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.5. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15614000-5 - Ryż przetworzony
4.5.5.) Wartość części: 10500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 6 – płatki owsiane. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 2500 kg płatków owsianych gruboziarnistych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością 1 – 2 razy w czasie trwania umowy. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 1 000 do ok. 2 500 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.6. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15613300-1 - Produkty zbożowe
4.5.5.) Wartość części: 9650 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 7 – otręby pszenne. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 1900 kg otrębów pszennych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością 1 lub 2 razy w czasie trwania umowy. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 1 000 do ok. 1 900 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.7. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15615000-2 - Otręby
4.5.5.) Wartość części: 3135 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 8 – mieszanka dla gołębi. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 2 200 kg mieszanki dla gołębi do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością 1 lub 2 razy w czasie trwania umowy. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 1000 do ok. 2200 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.8. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 7920 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 9 – mieszanki dla ptaków egzotycznych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie mieszanki dla dużych papug (275 kg), mieszanki dla małych ptaków egzotycznych (220 kg), mieszanki dla dzikich ptaków (300 kg), mieszanki dla kanarów (140 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością 2 razy w czasie trwania umowy. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 100 do ok. 300 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.9. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 17573,25 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 10 – granulatu dla antylop. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatu dla antylop 7 000 kg do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz lub 2 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy ok. 1000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.10. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 19110 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 11 – granulatu dla jeleni. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatu dla jeleni 2 600 kg do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy ok 600 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.11. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 6006 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 12 – granulatu dla gryzoni. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatu dla gryzoni 2 500 kg do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: ok. 600 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.12. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 10500 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 13 – granulatu dla koniowatych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatu dla koniowatych 950 kg do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy ok. 250 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.13. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 2166 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 14 – granulatu dla kangurów. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatu dla kangurów 1 200 kg do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy ok. 300 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.14. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 3960 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 15 – granulatu dla królików. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatu dla królików 950 kg do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością jeden raz w półroczu. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy ok. 500 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.15. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 2147 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 16 – granulatu dla ptaków wodnych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatu dla ptaków wodnych 4 000 kg do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy ok. 1000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.16. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 10800 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 17 – granulatu dla strusi. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatu dla strusi 1 300 kg do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością dwa razy w roku lub jeden raz na kwartał. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy od ok. 300 kg do ok 650 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.17. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 3575 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 18 – granulatu dla żubrów. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatu dla żubrów 500 kg do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością dwa razy w roku. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy ok. 250 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.18. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 1450 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 19 – granulat dla żyraf. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatów dla żyraf (4 000 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością jeden raz na kwartał. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 1 000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.19. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 16400 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 20 - granulat dla słoni. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatów dla słoni (1 200 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością jeden raz na kwartał lub jeden raz na pół roku. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 300 - 600 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.20. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 6240 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 21 – granulaty dla afrykańskich ssaków kopytnych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatów dla afrykańskich ssaków kopytnych: trawożernych (500 kg), liściożernych (500 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością jeden lub dwa razy w czasie trwania umowy. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 250-500 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.21. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 7020 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 22 – pokarmy dla flamingów. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pokarmu dla flamingów: bytowych (250 kg), rozpłodowych (200 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością jeden raz w półroczu lub jeden raz w czasie trwania umowy. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 100-250 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.22. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 4095 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 23 - pokarmy dla bażantów. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pokarmu dla bażantów: dorosłych - bytowych (380 kg), dorosłych - rozpłodowych (100 kg), młodych (120 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością dwa razy w czasie trwania umowy. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 50 kg do ok 100-380 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.23. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 2504 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 24 - pokarmy dla ptaków wodnych i żurawi. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pokarmu dla: ptaków wodnych (360 kg), żurawi (300 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością jeden lub dwa razy w czasie trwania umowy. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 150 - 360 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.24. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 6976,80 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 25 - pokarmy dla ptaków miękkojadów. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pokarmu dla: tukanów 16% białka (100 kg), tukanów 20% białka (100 kg), miękkojadów (250 kg), ptaków owadożernych (40 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2023 roku z przeciętną częstotliwością jeden lub dwa razy w czasie trwania umowy. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 50 - 250 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.25. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 10939,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43656 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43656 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hubert Zdzieborski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241756844
7.3.4) Miejscowość: Strupiechów 21
7.3.5) Kod pocztowy: 07-111
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43656 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163603 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163603 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163603 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Skindzier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 76111109431
7.3.4) Miejscowość: Nowy Secymin 12
7.3.5) Kod pocztowy: 05-155
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163603 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MDM Marzenna Stolarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691873271
7.3.4) Miejscowość: Maliniec 5
7.3.5) Kod pocztowy: 98-438
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MDM" Marzenna Stolarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MDM" Marzenna Stolarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10238,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10238,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10238,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MDM Marzenna Stolarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691873271
7.3.4) Miejscowość: Maliniec 5
7.3.5) Kod pocztowy: 98-438
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MDM" Marzenna Stolarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MDM" Marzenna Stolarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10238,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MDM Marzenna Stolarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691873271
7.3.4) Miejscowość: Maliniec 5
7.3.5) Kod pocztowy: 98-438
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MDM" Marzenna Stolarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MDM" Marzenna Stolarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MDM Marzenna Stolarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691873271
7.3.4) Miejscowość: Maliniec 5
7.3.5) Kod pocztowy: 98-438
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MDM" Marzenna Stolarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MDM" Marzenna Stolarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
złożona w postępowaniu jedna oferta podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7365,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7365,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7365,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MDM Marzenna Stolarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691873271
7.3.4) Miejscowość: Maliniec 5
7.3.5) Kod pocztowy: 98-438
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7365,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23436 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23436 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23436 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MDM" Marzenna Stolarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MDM" Marzenna Stolarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23436 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8704,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8704,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8704,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8704,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15309 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska 22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3078 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3078 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3078 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska 22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3078 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4536 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4536 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4536 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska 22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4536 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3385,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3385,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3385,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska 22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3385,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14256 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14256 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14256 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska 22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14256 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4703,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4703,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4703,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska 22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4703,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1890 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1890 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1890 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska 22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1890 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14256 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14256 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14256 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska 22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14256 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6350,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6350,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6350,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska 22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6350,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7236 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8953,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7236 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska 22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7236 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4482 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4482 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4482 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska 22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4482 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3045,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3045,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3045,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska 22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3045,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3823,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3823,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3823,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Święciechowska 22
7.3.4) Miejscowość: Lasocice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3823,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone do postępowania oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Zakup i dostawa kolejnych nasion w 2025 roku
- Dostawy pszenicy paszowej - 1250 ton.
więcej: Nasiona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.