Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00000962/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie składu tekstu części podstawowej Farmakopei Polskiej wyd. XIII i druku publikacji jako trzytomowych książek, wykonanie wersji elektronicznej ww. publikacji utrwalonej na nośnikach pendrive
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015249601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 181 C
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-222
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@urpl.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urpl.gov.pl/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://urpl.ezamawiajacy.pl/pn/urpl/demand/notice/public/82058/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie składu tekstu części podstawowej Farmakopei Polskiej wyd. XIII i druku publikacji jako trzytomowych książek, wykonanie wersji elektronicznej ww. publikacji utrwalonej na nośnikach pendrive2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a1b2b9e-8a71-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000962
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAG-AGZ.26.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 585000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i termin jego wykonania (do 25 listopada 2023 r.) w tym harmonogram realizacji, zamieszczono w PROJEKTOWANYCH POSTANOWIENIACH UMOWY (załącznik nr 5 do SWZ). Ze względu na specyfikę tekstów podlegających składowi o wysokim stopniu trudności, zaleca się wykonawcom obejrzenie w siedzibie zamawiającego książek stanowiących Farmakopee Polskie oraz wersji elektronicznych tych publikacji, po uprzednim uzgodnieniu terminu z zamawiającym (tel. 22 49 21 270-273, e-mail: farmakopea@urpl.gov.pl). Farmakopee Polskie, podobne do podlegającej składowi tekstu i drukowaniu w ramach tego zamówienia, są także dostępne w bibliotekach każdego uniwersytetu medycznego. Podział zamówienia na części i umożliwienie składania ofert częściowych nie jest pożądane ze względu na zależność techniczną i terminową etapów realizacji zamówienia, tj. wersja elektroniczna wykonywana jest z wyodrębnionych plików PDF dla każdej monografii, przygotowanych przez wykonawcę składu. Przedmiot zamówienia jest jednolity z uwagi na wysoce specjalistyczny, złożony charakter i szczególne wymagania techniczne, a zatem nie jest typowym przedsięwzięciem poligraficznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
30234600-4 - Pamięć flash
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 595350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Wydawnicze VERSUM Lucyna Mynarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365046887
7.3.3) Ulica: Maków 29
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO WYDAWNICZE VERSUM Lucyna Mynarska
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO WYDAWNICZE VERSUM Lucyna Mynarska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 595350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-25SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- DOSTAWA PENDRIVÓW NA POTRZEBY PROJEKTU "UNIWERSYTETU RÓWNYCH SZANS 2"
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów edukacyjno-informacyjnych (przewodnik - 700 sztuk, mapa - 1200 sztuk) dla Gminy Lublin
- Sukcesywne usługi poligraficzne na wydruki wielkoformatowe dla potrzeb działań wystawienniczych Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z dostawą
- Dostawa druków medycznych, akcydensowych i recept na potrzeby jednostek UCK
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.