Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050410/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00051672/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-11
- 2021/BZP 00054377/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00098758/01 - Wynik z dnia 2021-06-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050410 z dnia 2021-05-10 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ochrony fizycznej i monitoringu systemów zabezpieczenia technicznego w budynkach i na terenie Instytutu Biochemii i Biofizyki Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOCHEMII I BIOFIZYKI PAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adolfa Pawińskiego 5A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: secreatariate@ibb.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibb.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Naukowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony fizycznej i monitoringu systemów zabezpieczenia technicznego w budynkach i na terenie Instytutu Biochemii i Biofizyki Polskiej Akademii Nauk.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9d7bd98-b197-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.ibb-waw.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ibb-waw.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows/ Windows 7/ Windows8/Windows 10; 2) Przeglądarka MS Internet Explorer, Firefox, Safari, Opera lub Chrome (wwersjiwpieranej przez producenta i zaktualizowanej) pozwalająca na przyjmowanie przezużytkownikasesyjnych plików cookie oraz obsługująca szyfrowanie TLS 1.2 i wyższej;3) Zainstalowanenakomputerze środowisko uruchomieniowe JAVA 32 bit w wersji 1.8.0_191 lub nowszej pozwalającenaprzyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującaszyfrowanie;4)Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowełączeinternetowe).5) Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami oraz oświadczenie, o którymstanowiRozdział XI ust. 1 pkt 1) SWZ, sporządza się w formie elektronicznej lub w postacielektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formatach danychokreślonych wprzepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalnościpodmiotów realizujących zadania publiczne, z uwzględnieniem rodzajuprzekazywanych danych.Zamawiający zaleca, aby dokumenty i oświadczenia składane wPostępowaniu były sporządzone wformacie .pdf, , .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UO PN 05 21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa ochrony fizycznej i monitoringu systemów zabezpieczenia technicznego w budynkach i na terenie Instytutu Biochemii i Biofizyki Polskiej Akademii Nauk
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena wykonania zamówienia brutto – waga: 60% (maksymalnie 60 pkt)Osoby oddelegowane (OO) – waga: 20% (maksymalnie 20 pkt)Doświadczenie w realizacji usług (D) – waga: 20% (maksymalnie 20 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Osoby oddelegowane
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Grupy interwencyjne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą, wykaże, że uzyskał wymagany prawem wpis w odpowiednim rejestrze handlowym lub zawodowym.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w zakresie posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.3) zdolności technicznej lub zawodowej:- należycie wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usługi ochrony fizycznej budynków pracujących w trybie ciągłym (24 h) świadczonych przez okres co najmniej 1 roku każda, o minimalnej wartości 350 000,00 zł netto;- dysponuje co najmniej 6 pracownikami ochrony fizycznej, którzy:• są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;• posiadają minimum średnie wykształcenie;• posiadają ważne legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wystawione przez Oferenta;• posługują się językiem angielskim na poziomie minimum B1;• posiadają udokumentowane świadectwo ukończenia kursu obsługi komputera w stopniu podstawowym lub posiadają wykształcenie o profilu elektronicznym albo informatycznym;• posiadają co najmniej 6-miesięczny staż na tym stanowisku pracownika ochrony fizycznej;• spełniają wymogi określone w art. 33 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1432 t.j. z pózn. zm.);- dysponuje grupami interwencyjnymi, które są w stanie dojechać do nieruchomości określonych w rozdziale IV SWZ w przeciągu 10 minut od wezwania;- posiada aktualne certyfikaty ISO 9001:2008 i AQAP 2110:2009.4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie ochrony osób i mienia, na kwotę nie mniejsza niż 5 000 000 zł. Ubezpieczenie powinno obejmować cały okres trwania umowy, a jeśli obejmuje okres krótszy Oferent zobowiąże się do przedłużenia okresu ważności ubezpieczenia i przekazania Zamawiającemu.Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale XI poniżej.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.ibb-waw.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA CENTRALNEJ WOJSKOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ "CePeLek" SP ZOZ
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu ogrodzonego terenu na placu marsz. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.