Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00044736/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
- 2022/BZP 00069501/01 - Wynik z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Obsługa i konserwacja fontann oraz przepompowni tężni solankowej w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050412
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00044736/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.12. Opis wznowienia (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje wznowienie wykonania przedmiotu zamówienia na okres od 1.03.2023 r. do 28.02.2024 r.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje wznowienie wykonania przedmiotu zamówienia na okres od 1.03.2023 r. do 28.02.2024 r., w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi (obsługa i konserwacja fontann oraz przepompowni), na okres od 1.03.2023 r. do 28.02.2024 r., w związku z planowanym wznowieniem na kolejne 12 miesięcy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.12. Opis wznowienia (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje wznowienie wykonania przedmiotu zamówienia na okres od 1.03.2023 r. do 28.02.2024 r.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje wznowienie wykonania przedmiotu zamówienia na okres od 1.03.2023 r. do 28.02.2024 r., w związku a art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje udzielenie dotyczczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi (obsługa i konserwacja fontanny na Rynku) na okres od 1.03.2023 r. do 28.02.2024 r., w związku z planowanym wznowieniem.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.12. Opis wznowienia (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje wznowienie wykonania przedmiotu zamówienia na okres od 1.03.2023 r. do 28.02.2024 r.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje wznowienie wykonania przedmiotu zamówienia na okres od 1.03.2023 r. do 28.02.2024 r., w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje udzielenie dotyczczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi (obsługa i konserwacja przepompowni na terenie tężni solankowej) na okres od 1.03.2023 r. do 28.02.2024 r., w związku z planowanym wznowieniem.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie:
1) zmniejszenie zakresu świadczonych usług w przypadku wyłączenia fontann lub przepompowni z eksploatacji z jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia ryczałtowego (proporcjonalnie w odniesieniu do okresu wyłączenia);
2) zwiększenie zakresu świadczonych usług w przypadku konieczności realizacji dodatkowych czynności, które okazały się niezbędne do prawidłowego wykonania usług, w szczególności zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom – z jednoczesnym zapewnieniem przez Wykonawcę dodatkowego personelu/narzędzi/sprzętu spełniających/spełniającego warunki techniczne określone w SWZ w liczbie niezbędnej do prawidłowego wykonania zwiększonego zakresu usług z jednoczesnym zwiększeniem wynagrodzenia ryczałtowego w wysokości ustalonej przez Strony;
3) zmiana sposobu świadczenia usług w przypadku konieczności zastosowania innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż przewidziane w SWZ lub umowie, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie może skutkować zmianą wynagrodzenia wykonawcy;
4) zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez Zamawiającego w SWZ; Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą równoważne z ocenianym doświadczeniem osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w ofercie wykonawcy;
5) zmiana terminu realizacji umowy wynikająca z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, w szczególności uzasadnionej warunkami atmosferycznymi i przepisami sanitarnymi w związku z pandemią Covid-19 (okresowe wyłączenia fontann);
6) przedłużenie terminu wykonania na kolejny rok, jeżeli Zamawiający podejmie decyzję o wznowieniu;
7) waloryzacja wynagrodzenia wg zasad określonych w projekcie umowy, jeżeli Zamawiający podejmie decyzję o wznowieniu.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie:
1) zmniejszenie zakresu świadczonych usług w przypadku wyłączenia fontann lub przepompowni z eksploatacji z jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia ryczałtowego (proporcjonalnie w odniesieniu do okresu wyłączenia);
2) zwiększenie zakresu świadczonych usług w przypadku konieczności realizacji dodatkowych czynności, które okazały się niezbędne do prawidłowego wykonania usług, w szczególności zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom – z jednoczesnym zapewnieniem przez Wykonawcę dodatkowego personelu/narzędzi/sprzętu spełniających/spełniającego warunki techniczne określone w SWZ w liczbie niezbędnej do prawidłowego wykonania zwiększonego zakresu usług z jednoczesnym zwiększeniem wynagrodzenia ryczałtowego w wysokości ustalonej przez Strony;
3) zmiana sposobu świadczenia usług w przypadku konieczności zastosowania innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż przewidziane w SWZ lub umowie, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie może skutkować zmianą wynagrodzenia wykonawcy;
4) zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez Zamawiającego w SWZ; Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą równoważne z ocenianym doświadczeniem osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w ofercie wykonawcy;
5) zmiana terminu realizacji umowy wynikająca z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, w szczególności uzasadnionej warunkami atmosferycznymi i przepisami sanitarnymi w związku z pandemią Covid-19 (okresowe wyłączenia fontann).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-10 10:00
Po zmianie:
2022-02-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-10 10:15
Po zmianie:
2022-02-11 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-11
Po zmianie:
2022-03-12
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzenia do terapii nerkozastępczej Prismaflex na potrzeby szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów budowlanych branży wod-kan niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych przez Gminny Zakład Komunalny w Kruśliwcu - etap III
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach Nowego Sącza od 1.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025
- Świadczeniu usług konserwacji, drobnych remontów i napraw w zakresie branży budowlanej w obiektach oraz na terenie nieruchomości należących do BCO-SM w Bielsku-Białej.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.