Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018572/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
- 2021/BZP 00018572/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00023194/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050424 z dnia 2021-05-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych „FABLOK” w Chrzanowie oraz pracowni energetyki w Zespole Szkół w Libiążu w podziale na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych ,,FABLOK"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 27
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623-26-09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zstfablok_chrzanow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zstfablok.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zstfablok1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych „FABLOK” w Chrzanowie oraz pracowni energetyki w Zespole Szkół w Libiążu w podziale na 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71cc6bcc-8650-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010062/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie pracowni energetyki w ZS w Libiążu w ramach projektu
1.2.2 Doposażenie pracowni elektrycznej w ZST „FABLOK”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr RPMP.10.02.02-12-0026/19 współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018572/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKZ II/272/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 51122,30 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie doposażenia pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych „FABLOK” w Chrzanowie oraz pracowni energetyki w Zespole Szkół w Libiążu w ramach projektu “Poprawa edukacji zawodowej w PCE w Chrzanowie i ZS w Libiążu poprzez rozwój CKZ i oferty kształcenia zawodowego” w podziale na 3 części: Część 1: Dostawa silników, akcesoriów i artykułów elektrycznych do pracowni elektrycznej w ZST „FABLOK” w Chrzanowie4.5.3.) Główny kod CPV: 31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
4.5.5.) Wartość części: 22514,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie doposażenia pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych „FABLOK” w Chrzanowie oraz pracowni energetyki w Zespole Szkół w Libiążu w ramach projektu “Poprawa edukacji zawodowej w PCE w Chrzanowie i ZS w Libiążu poprzez rozwój CKZ i oferty kształcenia zawodowego” w podziale na 3 części: Część 2: Dostawa silników i przyrządów do pomiarów elektrycznych do pracowni energetyki w ZS w Libiążu4.5.3.) Główny kod CPV: 31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
4.5.5.) Wartość części: 25881,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie doposażenia pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych „FABLOK” w Chrzanowie oraz pracowni energetyki w Zespole Szkół w Libiążu w ramach projektu “Poprawa edukacji zawodowej w PCE w Chrzanowie i ZS w Libiążu poprzez rozwój CKZ i oferty kształcenia zawodowego” w podziale na 3 części: Część 3: Dostawa wyposażenia stanowiska do pomiaru przepływu cieczy w pracowni energetyki w ZS w Libiążu4.5.3.) Główny kod CPV: 38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
4.5.5.) Wartość części: 2725,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29260
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29260
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29260
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-062
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35989,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30075
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30075
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30075
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-062
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36992,25
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7300
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7300
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7300
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-062
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8979,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dobudowa i rozbudowa budynku H celem utworzenia Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Zagospodarowanie terenów przemysłowych - składowisko odpadów wydobywczych Matylda z przyległym zbiornikiem wodnym
- Wykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie Gminy Chrzanów.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.