Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00485162/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
- 2022/BZP 00495025/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280603684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22wog.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/q-zamowienia-publiczne/-1032798j-platforma-zakupowa/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/22wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17a2bc1e-7475-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00213855/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługi w zakresie napraw i samochodów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485162
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: 22 WOG-ZP.2712.41.2022/Z/223/0800/U/PBN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 407317,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie” Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów” na potrzeby jednostek zlokalizowanych w m. Olsztyn Lipowiec będących na zaopatrzeniu 22. WOG oraz potrzeb własnych w tym zakresie. Zamawiający wymaga aby punkt naprawczy zlokalizowany był w m. Olsztyn. W sytuacji unieruchomienia pojazdu Wykonawca zobowiązany jest odebrać unieruchomiony pojazd z siedziby użytkownika w m. Olsztyn ul. Saperska 1 oraz w m. Lipowiec 138, gm. Szczytno . Koszt transportu Wykonawca wykaże w kalkulacji naprawy. W przypadku awarii w „drodze” ,która nastąpiła w promieniu 80 km od punktu naprawczego, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia transportu uszkodzonego pojazdu do miejsca jego naprawy. Koszt transportu Wykonawca wykaże w kalkulacji naprawy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 169752,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie” Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów” na potrzeby jednostek zlokalizowanych w m. Lidzbark Warmiński będących na zaopatrzeniu 22. WOG oraz potrzeb własnych w tym zakresie. Zamawiający wymaga aby punkt naprawczy zlokalizowany był w m. Lidzbark Warmiński. W sytuacji unieruchomienia pojazdu Wykonawca zobowiązany jest odebrać unieruchomiony pojazd z siedziby użytkownikaw m. Lidzbark Warmiński ul. Ornecka 1 lub Przystaniowa1
Koszt transportu Wykonawca wykaże w kalkulacji naprawy.
W przypadku awarii w „drodze” ,która nastąpiła w promieniu 80 km od punktu naprawczego, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia transportu uszkodzonego pojazdu do miejsca jego naprawy. Koszt transportu Wykonawca wykaże w kalkulacji naprawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 102096,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie” Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów” na potrzeby jednostek zlokalizowanych w m. Przasnysz, Ciechanów będących na zaopatrzeniu 22. WOG oraz potrzeb własnych w tym zakresie. Zamawiający wymaga aby punkt naprawczy zlokalizowany był w m. Ciechanów lub PrzasnyszW sytuacji unieruchomienia pojazdu Wykonawca zobowiązany jest odebrać unieruchomiony pojazd z siedziby użytkownika w m. Ciechanów ul. Wojska Polskiego 54 lub w m. Przasnysz ul. Makowska 69.
Koszt transportu Wykonawca wykaże w kalkulacji naprawy.
W przypadku awarii w „drodze” ,która nastąpiła w promieniu 80 km od punktu naprawczego, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia transportu uszkodzonego pojazdu do miejsca jego naprawy. Koszt transportu Wykonawca wykaże w kalkulacji naprawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 167763,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200894,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200894,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200894,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIDER SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393857059
7.3.3) Ulica: Zimowa
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-380
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200894,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109774,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109774,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109774,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO „HER-POL” S.C. P.J.A. HERMAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431468823
7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo "HER-POL" s.c. J.A. Herman
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo "HER-POL" s.c. J.A. Herman
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109774,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMERYKAŃSKO-POLSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO „INTERHOME COMPANY LTD” SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 56600010119
7.3.3) Ulica: ul. Mazowiecka
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Olsztynie
- SZP.221-21.2024 Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych
- Dostawa przedmiotów promocyjnych.
- Dostawa artykułów spożywczych do ZSO-3 w Olsztynie
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w km 10+445 drogi wojewódzkiej nr 594 k. msc. Nisko".
- Usługi w zakresie okresowych przeglądów techniczno - eksploatacyjnych oraz napraw i niezbędnych modyfikacji TK.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Naprawy pojazdów służbowych będących w zasobie Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o.
- Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych oraz innych pojazdów Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych
- "Przeglądy okresowe oraz bieżące naprawy i serwis ogumienia w pojazdach użytkowanych przez ŚZDW w Kielcach i Rejony Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Staszowie"
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.