eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawSukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie



Ogłoszenie z dnia 2025-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KRASNYMSTAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002681398

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825672324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopskrasnystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopskrasnystaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-krasnystaw.zetopzp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7365b48-ed4b-40ba-a3eb-6240b2d0d5f2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00050604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031801/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667644

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.I.2201.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 65939,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 5 – Artykuły mrożone:
ćwiartka kurczaka mrożona
filet z kurczaka mrożony
filet z morszczuka bez skóry mrożony
flaki wołowe suche mrożone 1kg
brokuł mrożony – 2,5kg
fasola szparagowa mrożona – 2,5kg
kurczak mrożony
kalafior mrożony – 2,5kg
marchew kostka mrożona – 2,5kg
marchew z groszkiem mrożona – 2,5kg
mieszanka kompotowa mrożona – 2,5kg
placki ziemniaczane mrożone – 1,5kg
płat śledziowy po wiejsku – 2,5kg
truskawka mrożona – 2,5kg
pyzy z mięsem mrożone – 2,5kg
filet śledziowy solony bez skóry
włoszczyzna w słupkach (marchew, pietruszka, seler, por) – 2,5 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 37015,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 7 – Artykuły spożywcze suche w opakowaniach garmażeryjnych:
czosnek granulowany – 1kg
przyprawa do mięs – 1kg
(skład co najmniej: papryka słodka, cebula, pomidor, czosnek, papryka ostra, tymianek, pieprz czarny, rozmaryn, natka pietruszki, majeranek, oregano, mąka kukurydziana, olej rzepakowy, cukier, sól; typu Prymat lub równoważna)
przyprawa do kurczaka – 1kg
(skład co najmniej: papryka słodka, cebula, majeranek, nasiona kolendry, kurkuma, imbir, chili, kmin rzymski, gorczyca biała, kminek, goździki, cukier, sól)
fix do gulaszu – 1kg
(skład co najmniej: papryka łagodna mielona 15%, cebula 13%, koncentrat pomidorowy suszony 7,1%, mąka ryżowa, ekstrakty drożdżowe, koncentrat soku z cebuli, czosnek mielony 0,9%, syrop karmelowy, kminek, majeranek, olej słonecznikowy, sól jodowana, cukier, sól, skrobia, tłuszcz palmowy)
galaretka – 1kg
(skład co najmniej: żelatyna spożywcza wieprzowa 270 BL, cukier, kwasek cytrynowy)
koper suszony – 0,2kg
koncentrat pomidorowy 30% – 0,9kg
makaron świderek 100% durum – 2kg
makaron kolanko 100% durum – 2kg
makaron rurki 100% durum – 2kg
makaron kokardka 100% durum – 2kg
makaron nitka 100% durum – 2kg
makaron muszelka 100% durum – 2kg
natka pietruszki – 1kg
przyprawa do zup w płynie – 1l
(typu Winiary, Maggi lub równoważna)
rosół z kury pasta – 1kg
skład co najmniej: mięso kurze 1,5%, tłuszcz kurzy 5%, cebula, korzeń selera, kurkuma, pieprz biały, koncentraty soków (z marchwi, cebuli), wyciąg z rozmarynu, sól)
sos grzybowy – 1kg
sos boloński – 1kg
(skład co najmniej: koncentrat pomidorowy 36%, cebula 6,3%, czosnek, papryka, sok z buraka czerwonego, tymianek, rozmaryn, oregano, majeranek, cukier, mąka ryżowa, tłuszcz palmowy, sól jodowana, sól, syrop karmelowy, ekstrakty drożdżowe)
zupa pieczarkowa – 1kg
(skład co najmniej: sok z pieczarki 7%, pieczarki suszone 5%, warzywa suszone 3% (cebula, por, pietruszka), pieprz czarny, skrobia ziemniaczana, hydrolizat białka sojowego, odtłuszczone mleko w proszku, śmietanka w proszku pozyskiwana z mleka krowiego, skrobia ziemniaczana, mąka pszenna, sól, ekstrakt drożdżowy, kwas cytrynowy, olej rzepakowy)
zupa ogonowa – 1kg
(skład co najmniej: papryka słodka, seler, marchew, pieprz czarny, mleko w proszku, hydrolizat białka sojowego, proszek pomidorowy, sól, cukier, kwasek cytrynowy, mąka pszenna, mąka ziemniaczana, ekstrakt drożdżowy)
przyprawa do ryb – 1kg
(skład co najmniej: warzywa suszone, papryka, pieprz czarny, curry, imbir, rozmaryn, sól)
rosół wołowy pasta – 1kg
(skład co najmniej: cebula (1%), kurkuma, nasiona selera sól, tłuszcz palmowy, ekstrakty drożdżowe, aromaty, olej słonecznikowy)
bulion grzybowy pasta – 1kg
(skład co najmniej: koncentrat soku z pieczarek 2,3%, borowiki suszone 1,8%, sól, laktoza, ekstrakty drożdżowe, skrobia kukurydziana, fruktoza, sos sojowy)
papryka słodka mielona – 1kg
papryka ostra mielona – 1kg
oregano – 0,2kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 10867,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE VIII - Artykuły spożywcze suche w opakowaniach jednorazowych:
smalec – 200g kostka
bułka tarta – 0,5kg
cukier kryształ
cukier wanilinowy – 32g
chrzan – 300g (korzeń chrzanu min. 71%)
groch łupany – 0,5kg
jajko ( L)
kawa inka
ryż długoziarnisty – 1kg
kasza jęczmienna – 1kg
kasza gryczana – 1kg
kukurydza konserwowa – 400ml.
kwasek cytrynowy – 20g
liść laurowy – 6g
majonez – 600ml
(skład co najmniej: olej rzepakowy, żółtka jaja 6%, ocet, musztarda, cukier, przyprawy, sól, regulator kwasowości; typu Winiary lub równoważny)
przyprawa do flaków – 20g
(skład co najmniej: cebula, marchew, papryka słodka, pasternak, pieprz czarny, majeranek 2,2%, liść laurowy, imbir, gałka muszkatołowa, kolendra, ostra papryka, kurkuma, cukier, sól, hydrolizat białka sojowego; typu Prymat lub równoważna )
ogórek konserwowy – 0,9l
mąka pszenna typ 500 – 1kg
mąka ziemniaczana – 0,5kg
musztarda saperska – 200g
olej rzepakowy – 1l
pieprz czarny mielony 15g
pieprz ziołowy – 30g
sól kuchenna – 1kg
majeranek – 16g
sok-syrop – 500ml
przyprawa warzywna do potraw – 200g
(skład co najmniej: warzywa suszone min. 15,5%, marchew, pasternak, ziemniak, cebula, natka pietruszki, korzeń selera, por, kapusta, korzeń pietruszki, pomidor, czosnek, papryka słodka, pieprz czarny, skrobia, sól; typu Vegeta, Kucharek lub równoważna)
ziele angielskie – 15g
herbata granulowana – 100g
susz owocowy – 100g
kisiel owocowy – 40g
groszek konserwowy – 400 ml puszka
grzyby suszone – 20g
ketchup – 1l
ocet – 1l
szczaw w słoiku – 0.9l
sos sałatkowo-koperkowy – 8g
(skład co najmniej: liść kopru, cebula, gorczyca, szczypiorek, bazylia, oregano, kurkuma, pieprz biały, olej rzepakowy, kwas cytrynowy, cukier, sól )

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 18057,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37015,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37015,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37015,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Skrzyński Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ULTAX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220007894

7.3.3) Ulica: Zagłoby 4

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37015,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10867,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12650,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10867,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379

7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna

7.3.4) Miejscowość: Jastków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10867,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18057,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18552,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18057,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia "DEKOL" Daniło Wioletta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641003443

7.3.3) Ulica: Grobla 29

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.5) Kod pocztowy: 22-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18057,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.