Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00667644/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KRASNYMSTAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002681398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825672324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopskrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopskrasnystaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-krasnystaw.zetopzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchniMiejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7365b48-ed4b-40ba-a3eb-6240b2d0d5f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00050604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031801/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667644
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.I.2201.2.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 65939,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 5 – Artykuły mrożone:ćwiartka kurczaka mrożona
filet z kurczaka mrożony
filet z morszczuka bez skóry mrożony
flaki wołowe suche mrożone 1kg
brokuł mrożony – 2,5kg
fasola szparagowa mrożona – 2,5kg
kurczak mrożony
kalafior mrożony – 2,5kg
marchew kostka mrożona – 2,5kg
marchew z groszkiem mrożona – 2,5kg
mieszanka kompotowa mrożona – 2,5kg
placki ziemniaczane mrożone – 1,5kg
płat śledziowy po wiejsku – 2,5kg
truskawka mrożona – 2,5kg
pyzy z mięsem mrożone – 2,5kg
filet śledziowy solony bez skóry
włoszczyzna w słupkach (marchew, pietruszka, seler, por) – 2,5 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 37015,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 7 – Artykuły spożywcze suche w opakowaniach garmażeryjnych:czosnek granulowany – 1kg
przyprawa do mięs – 1kg
(skład co najmniej: papryka słodka, cebula, pomidor, czosnek, papryka ostra, tymianek, pieprz czarny, rozmaryn, natka pietruszki, majeranek, oregano, mąka kukurydziana, olej rzepakowy, cukier, sól; typu Prymat lub równoważna)
przyprawa do kurczaka – 1kg
(skład co najmniej: papryka słodka, cebula, majeranek, nasiona kolendry, kurkuma, imbir, chili, kmin rzymski, gorczyca biała, kminek, goździki, cukier, sól)
fix do gulaszu – 1kg
(skład co najmniej: papryka łagodna mielona 15%, cebula 13%, koncentrat pomidorowy suszony 7,1%, mąka ryżowa, ekstrakty drożdżowe, koncentrat soku z cebuli, czosnek mielony 0,9%, syrop karmelowy, kminek, majeranek, olej słonecznikowy, sól jodowana, cukier, sól, skrobia, tłuszcz palmowy)
galaretka – 1kg
(skład co najmniej: żelatyna spożywcza wieprzowa 270 BL, cukier, kwasek cytrynowy)
koper suszony – 0,2kg
koncentrat pomidorowy 30% – 0,9kg
makaron świderek 100% durum – 2kg
makaron kolanko 100% durum – 2kg
makaron rurki 100% durum – 2kg
makaron kokardka 100% durum – 2kg
makaron nitka 100% durum – 2kg
makaron muszelka 100% durum – 2kg
natka pietruszki – 1kg
przyprawa do zup w płynie – 1l
(typu Winiary, Maggi lub równoważna)
rosół z kury pasta – 1kg
skład co najmniej: mięso kurze 1,5%, tłuszcz kurzy 5%, cebula, korzeń selera, kurkuma, pieprz biały, koncentraty soków (z marchwi, cebuli), wyciąg z rozmarynu, sól)
sos grzybowy – 1kg
sos boloński – 1kg
(skład co najmniej: koncentrat pomidorowy 36%, cebula 6,3%, czosnek, papryka, sok z buraka czerwonego, tymianek, rozmaryn, oregano, majeranek, cukier, mąka ryżowa, tłuszcz palmowy, sól jodowana, sól, syrop karmelowy, ekstrakty drożdżowe)
zupa pieczarkowa – 1kg
(skład co najmniej: sok z pieczarki 7%, pieczarki suszone 5%, warzywa suszone 3% (cebula, por, pietruszka), pieprz czarny, skrobia ziemniaczana, hydrolizat białka sojowego, odtłuszczone mleko w proszku, śmietanka w proszku pozyskiwana z mleka krowiego, skrobia ziemniaczana, mąka pszenna, sól, ekstrakt drożdżowy, kwas cytrynowy, olej rzepakowy)
zupa ogonowa – 1kg
(skład co najmniej: papryka słodka, seler, marchew, pieprz czarny, mleko w proszku, hydrolizat białka sojowego, proszek pomidorowy, sól, cukier, kwasek cytrynowy, mąka pszenna, mąka ziemniaczana, ekstrakt drożdżowy)
przyprawa do ryb – 1kg
(skład co najmniej: warzywa suszone, papryka, pieprz czarny, curry, imbir, rozmaryn, sól)
rosół wołowy pasta – 1kg
(skład co najmniej: cebula (1%), kurkuma, nasiona selera sól, tłuszcz palmowy, ekstrakty drożdżowe, aromaty, olej słonecznikowy)
bulion grzybowy pasta – 1kg
(skład co najmniej: koncentrat soku z pieczarek 2,3%, borowiki suszone 1,8%, sól, laktoza, ekstrakty drożdżowe, skrobia kukurydziana, fruktoza, sos sojowy)
papryka słodka mielona – 1kg
papryka ostra mielona – 1kg
oregano – 0,2kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 10867,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE VIII - Artykuły spożywcze suche w opakowaniach jednorazowych:smalec – 200g kostka
bułka tarta – 0,5kg
cukier kryształ
cukier wanilinowy – 32g
chrzan – 300g (korzeń chrzanu min. 71%)
groch łupany – 0,5kg
jajko ( L)
kawa inka
ryż długoziarnisty – 1kg
kasza jęczmienna – 1kg
kasza gryczana – 1kg
kukurydza konserwowa – 400ml.
kwasek cytrynowy – 20g
liść laurowy – 6g
majonez – 600ml
(skład co najmniej: olej rzepakowy, żółtka jaja 6%, ocet, musztarda, cukier, przyprawy, sól, regulator kwasowości; typu Winiary lub równoważny)
przyprawa do flaków – 20g
(skład co najmniej: cebula, marchew, papryka słodka, pasternak, pieprz czarny, majeranek 2,2%, liść laurowy, imbir, gałka muszkatołowa, kolendra, ostra papryka, kurkuma, cukier, sól, hydrolizat białka sojowego; typu Prymat lub równoważna )
ogórek konserwowy – 0,9l
mąka pszenna typ 500 – 1kg
mąka ziemniaczana – 0,5kg
musztarda saperska – 200g
olej rzepakowy – 1l
pieprz czarny mielony 15g
pieprz ziołowy – 30g
sól kuchenna – 1kg
majeranek – 16g
sok-syrop – 500ml
przyprawa warzywna do potraw – 200g
(skład co najmniej: warzywa suszone min. 15,5%, marchew, pasternak, ziemniak, cebula, natka pietruszki, korzeń selera, por, kapusta, korzeń pietruszki, pomidor, czosnek, papryka słodka, pieprz czarny, skrobia, sól; typu Vegeta, Kucharek lub równoważna)
ziele angielskie – 15g
herbata granulowana – 100g
susz owocowy – 100g
kisiel owocowy – 40g
groszek konserwowy – 400 ml puszka
grzyby suszone – 20g
ketchup – 1l
ocet – 1l
szczaw w słoiku – 0.9l
sos sałatkowo-koperkowy – 8g
(skład co najmniej: liść kopru, cebula, gorczyca, szczypiorek, bazylia, oregano, kurkuma, pieprz biały, olej rzepakowy, kwas cytrynowy, cukier, sól )
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 18057,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37015,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37015,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37015,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Skrzyński Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ULTAX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220007894
7.3.3) Ulica: Zagłoby 4
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tadeusz Skrzyński - Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ULTAX"
jakie przetargi wygrała firma
Tadeusz Skrzyński - Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ULTAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37015,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10867,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12650,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10867,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10867,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18057,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18552,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18057,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia "DEKOL" Daniło Wioletta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641003443
7.3.3) Ulica: Grobla 29
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18057,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- "Dostawa kruszywa łamanego dla potrzeb Gminy Krasnystaw"
- Wykonanie prac projektowych dotyczących rozbudowy Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Zakup i dostawa emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC na bazę Zamawiającego.
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa art. spożywczych w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa produktów ogólnospożywczych oraz miodu i jaj do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 marca do 31 lipca 2025r.
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W ADAMOWIE CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 9
- SUKCESYWNE DOSTAWY ART. OGÓLNOSPOŻYWCZYCH DO SIEDZIBY POWIATOWEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W ŁĘCZNEJ
- Dostawy różnych artykułów spożywczych
więcej: Warzywa mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.