Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286385/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00298797/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
- 2021/BZP 00308321/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno- Żłobkowego w Sufczynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 240
1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6658714
1.5.8.) Numer faksu: 14 6658722
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno- Żłobkowego w Sufczynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f68d12ee-4eaa-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002864/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno- Żłobkowego w Sufczynie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286385/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RWI.271.25.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport, rozładunek, dostawa, montażi rozmieszczenie wyposażenia do nowego oddziału Przedszkolno – Żłobkowego
w Sufczynie zgodnie z Przedmiarem robót. Na przedmiot zamówienia składają się między innymi meble, zabawki, zaplecze wypoczynkowe dla dzieci, pomoce dydaktyczne, wyposażenie kuchni, stołówki, pomieszczeń gospodarczych oraz sal przedszkolnych i żłobkowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część I – Dostawa i montaż wyposażenia – Kuchni,
2) Część II – Dostawa i montaż wyposażenia – Żłobka,
3) Część III – Dostawa i montaż wyposażenia – Przedszkola,
4) Część IV – Dostawa i montaż wyposażenia – Pozostałych części wspólnych
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczonych do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone elementy dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4. Wszelkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone
i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
5. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, instalacji zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady.
6. Wykonawca, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
7. Miejsce dostaw przedmiotu Zamówienia: Zespół Przedszkolno - Żłobkowy w Sufczynie
UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia dla zadania pn.: „Budowa Zespołu Przedszkolno-żłobkowego w Sufczynie” dla każdej części oddzielnie, przedmiary oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 175571,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport, rozładunek, dostawa, montażi rozmieszczenie wyposażenia do nowego oddziału Przedszkolno – Żłobkowego
w Sufczynie zgodnie z Przedmiarem robót. Na przedmiot zamówienia składają się między innymi meble, zabawki, zaplecze wypoczynkowe dla dzieci, pomoce dydaktyczne, wyposażenie kuchni, stołówki, pomieszczeń gospodarczych oraz sal przedszkolnych i żłobkowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część I – Dostawa i montaż wyposażenia – Kuchni,
2) Część II – Dostawa i montaż wyposażenia – Żłobka,
3) Część III – Dostawa i montaż wyposażenia – Przedszkola,
4) Część IV – Dostawa i montaż wyposażenia – Pozostałych części wspólnych
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczonych do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone elementy dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4. Wszelkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone
i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
5. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, instalacji zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady.
6. Wykonawca, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
7. Miejsce dostaw przedmiotu Zamówienia: Zespół Przedszkolno - Żłobkowy w Sufczynie
UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia dla zadania pn.: „Budowa Zespołu Przedszkolno-żłobkowego w Sufczynie” dla każdej części oddzielnie, przedmiary oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 130948,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport, rozładunek, dostawa, montażi rozmieszczenie wyposażenia do nowego oddziału Przedszkolno – Żłobkowego
w Sufczynie zgodnie z Przedmiarem robót. Na przedmiot zamówienia składają się między innymi meble, zabawki, zaplecze wypoczynkowe dla dzieci, pomoce dydaktyczne, wyposażenie kuchni, stołówki, pomieszczeń gospodarczych oraz sal przedszkolnych i żłobkowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część I – Dostawa i montaż wyposażenia – Kuchni,
2) Część II – Dostawa i montaż wyposażenia – Żłobka,
3) Część III – Dostawa i montaż wyposażenia – Przedszkola,
4) Część IV – Dostawa i montaż wyposażenia – Pozostałych części wspólnych
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczonych do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone elementy dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4. Wszelkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone
i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
5. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, instalacji zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady.
6. Wykonawca, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
7. Miejsce dostaw przedmiotu Zamówienia: Zespół Przedszkolno - Żłobkowy w Sufczynie
UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia dla zadania pn.: „Budowa Zespołu Przedszkolno-żłobkowego w Sufczynie” dla każdej części oddzielnie, przedmiary oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 158959,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport, rozładunek, dostawa, montażi rozmieszczenie wyposażenia do nowego oddziału Przedszkolno – Żłobkowego
w Sufczynie zgodnie z Przedmiarem robót. Na przedmiot zamówienia składają się między innymi meble, zabawki, zaplecze wypoczynkowe dla dzieci, pomoce dydaktyczne, wyposażenie kuchni, stołówki, pomieszczeń gospodarczych oraz sal przedszkolnych i żłobkowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część I – Dostawa i montaż wyposażenia – Kuchni,
2) Część II – Dostawa i montaż wyposażenia – Żłobka,
3) Część III – Dostawa i montaż wyposażenia – Przedszkola,
4) Część IV – Dostawa i montaż wyposażenia – Pozostałych części wspólnych
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczonych do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone elementy dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4. Wszelkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone
i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
5. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, instalacji zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady.
6. Wykonawca, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
7. Miejsce dostaw przedmiotu Zamówienia: Zespół Przedszkolno - Żłobkowy w Sufczynie
UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia dla zadania pn.: „Budowa Zespołu Przedszkolno-żłobkowego w Sufczynie” dla każdej części oddzielnie, przedmiary oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 80847,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177406,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202335,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177406,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ASTRAGLOBAL S.C. PAWEŁ KRÓL , ŁUKASZ BRZOZA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BETULA IT Łukasz Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811973495
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASTAGLOBAL S.C. Paweł Król Łukasz Brzoza
jakie przetargi wygrała firma
ASTAGLOBAL S.C. Paweł Król Łukasz Brzoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177406,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przed upływem terminu otwarcia ofert zamieścił na stronie prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zadanie tj. 130 948,45 złotych brutto.
W przedmiotowym postępowaniu pt.: Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno-Żłobkowego w Sufczynie” - część II– Dostawa i montaż wyposażenia –Żłobka. wpłynęły 4 oferty: Nr oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Kwota oferty brutto Okres gwarancji i rękojmi
1. TRONUS POLSKA SP. Z O.O. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa 238 521,60 48
2. Nowa Szkoła Sp. z o.o. ul. POW 25, 90-248 Łódź 149 550,00 48
3. CHEC-SPORT Anna Chęć ul. Smołki 4, 41-700 Ruda Śląska Oferta odrzucona na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 5
4. Andrzej Piasecki ul. Migdałowa 8,
62-081 Chyby Oferta odrzucona na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 5
Pozostałe oferty jakie zostały złożone w związku z przedmiotowym postępowaniem, znacznie przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zadania. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację Zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najniższej, unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238521,60 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przed upływem terminu otwarcia ofert zamieścił na stronie prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zadanie dla Części III– Dostawa i montaż wyposażenia –Przedszkola
tj. 158 959,22 złotych brutto.
W przedmiotowym postępowaniu pt.: Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno - Żłobkowego w Sufczynie” Część III– Dostawa i montaż wyposażenia –Przedszkola wpłynęły 3 oferty:
Nr oferty Nazwa (firma) i siedziba wykonawcy Kwota oferty brutto Okres gwarancji i rękojmi
1. TRONUS POLSKA SP. Z O.O. Warszawa 467 080,20 48
2. PH ENERGIA S.C.
P. WIELGO H. WIDOMSKI,
Kielce
oferta odrzucona na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 5
3. Andrzej Piasecki
Chyby oferta odrzucona na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 5
Pozostała oferta jaka została złożona w związku z przedmiotowym postępowaniem, znacznie przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zadania. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację Zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najniższej, unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467080,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467080,20 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przed upływem terminu otwarcia ofert zamieścił na stronie prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zadanie tj. 80 847,81 złotych brutto.
W przedmiotowym postępowaniu pt.: „Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno-Żłobkowego w Sufczynie” - część IV– Dostawa i montaż wyposażenia –Pozostałych części wspólnych wpłynęły 2 oferty:
Nr oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Kwota oferty brutto Okres gwarancji i rękojmi
1. TRONUS POLSKA SP. Z O.O. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa 144 649,20 48
2. Andrzej Piasecki ul. Migdałowa 8,
62-081 Chyby Oferta odrzucona na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 5
Pozostała oferta jaka została złożona w związku z przedmiotowym postępowaniem, znacznie przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zadania. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację Zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najniższej, unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144451,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144451,20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przedmiotów przyrodniczych: chemii, fizyki oraz programowania i robotyki oraz zakup wyposażenia pracowni wirtualnej wieloprzedmiotowej
- Doposażenie szkoły w brakujący sprzęt niezbędny do kształcenia na podstawie diagnozy w ramach realizowanego projektu Poprawa jakości kształcenia ogólnego w LO im. M. Konopnickiej w Jedliczu
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.