eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Dębińska"Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno- Żłobkowego w Sufczynie"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno- Żłobkowego w Sufczynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 240

1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6658714

1.5.8.) Numer faksu: 14 6658722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno- Żłobkowego w Sufczynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f68d12ee-4eaa-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002864/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno- Żłobkowego w Sufczynie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286385/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RWI.271.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport, rozładunek, dostawa, montaż
i rozmieszczenie wyposażenia do nowego oddziału Przedszkolno – Żłobkowego
w Sufczynie zgodnie z Przedmiarem robót. Na przedmiot zamówienia składają się między innymi meble, zabawki, zaplecze wypoczynkowe dla dzieci, pomoce dydaktyczne, wyposażenie kuchni, stołówki, pomieszczeń gospodarczych oraz sal przedszkolnych i żłobkowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część I – Dostawa i montaż wyposażenia – Kuchni,

2) Część II – Dostawa i montaż wyposażenia – Żłobka,

3) Część III – Dostawa i montaż wyposażenia – Przedszkola,

4) Część IV – Dostawa i montaż wyposażenia – Pozostałych części wspólnych

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczonych do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone elementy dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4. Wszelkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone
i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
5. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, instalacji zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady.
6. Wykonawca, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
7. Miejsce dostaw przedmiotu Zamówienia: Zespół Przedszkolno - Żłobkowy w Sufczynie

UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia dla zadania pn.: „Budowa Zespołu Przedszkolno-żłobkowego w Sufczynie” dla każdej części oddzielnie, przedmiary oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 175571,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport, rozładunek, dostawa, montaż
i rozmieszczenie wyposażenia do nowego oddziału Przedszkolno – Żłobkowego
w Sufczynie zgodnie z Przedmiarem robót. Na przedmiot zamówienia składają się między innymi meble, zabawki, zaplecze wypoczynkowe dla dzieci, pomoce dydaktyczne, wyposażenie kuchni, stołówki, pomieszczeń gospodarczych oraz sal przedszkolnych i żłobkowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część I – Dostawa i montaż wyposażenia – Kuchni,

2) Część II – Dostawa i montaż wyposażenia – Żłobka,

3) Część III – Dostawa i montaż wyposażenia – Przedszkola,

4) Część IV – Dostawa i montaż wyposażenia – Pozostałych części wspólnych

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczonych do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone elementy dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4. Wszelkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone
i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
5. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, instalacji zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady.
6. Wykonawca, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
7. Miejsce dostaw przedmiotu Zamówienia: Zespół Przedszkolno - Żłobkowy w Sufczynie

UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia dla zadania pn.: „Budowa Zespołu Przedszkolno-żłobkowego w Sufczynie” dla każdej części oddzielnie, przedmiary oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 130948,45 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport, rozładunek, dostawa, montaż
i rozmieszczenie wyposażenia do nowego oddziału Przedszkolno – Żłobkowego
w Sufczynie zgodnie z Przedmiarem robót. Na przedmiot zamówienia składają się między innymi meble, zabawki, zaplecze wypoczynkowe dla dzieci, pomoce dydaktyczne, wyposażenie kuchni, stołówki, pomieszczeń gospodarczych oraz sal przedszkolnych i żłobkowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część I – Dostawa i montaż wyposażenia – Kuchni,

2) Część II – Dostawa i montaż wyposażenia – Żłobka,

3) Część III – Dostawa i montaż wyposażenia – Przedszkola,

4) Część IV – Dostawa i montaż wyposażenia – Pozostałych części wspólnych

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczonych do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone elementy dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4. Wszelkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone
i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
5. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, instalacji zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady.
6. Wykonawca, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
7. Miejsce dostaw przedmiotu Zamówienia: Zespół Przedszkolno - Żłobkowy w Sufczynie

UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia dla zadania pn.: „Budowa Zespołu Przedszkolno-żłobkowego w Sufczynie” dla każdej części oddzielnie, przedmiary oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 158959,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport, rozładunek, dostawa, montaż
i rozmieszczenie wyposażenia do nowego oddziału Przedszkolno – Żłobkowego
w Sufczynie zgodnie z Przedmiarem robót. Na przedmiot zamówienia składają się między innymi meble, zabawki, zaplecze wypoczynkowe dla dzieci, pomoce dydaktyczne, wyposażenie kuchni, stołówki, pomieszczeń gospodarczych oraz sal przedszkolnych i żłobkowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część I – Dostawa i montaż wyposażenia – Kuchni,

2) Część II – Dostawa i montaż wyposażenia – Żłobka,

3) Część III – Dostawa i montaż wyposażenia – Przedszkola,

4) Część IV – Dostawa i montaż wyposażenia – Pozostałych części wspólnych

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczonych do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone elementy dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4. Wszelkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone
i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
5. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, instalacji zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady.
6. Wykonawca, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
7. Miejsce dostaw przedmiotu Zamówienia: Zespół Przedszkolno - Żłobkowy w Sufczynie

UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia dla zadania pn.: „Budowa Zespołu Przedszkolno-żłobkowego w Sufczynie” dla każdej części oddzielnie, przedmiary oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 80847,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177406,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202335,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177406,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ASTRAGLOBAL S.C. PAWEŁ KRÓL , ŁUKASZ BRZOZA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BETULA IT Łukasz Brzoza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811973495

7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177406,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przed upływem terminu otwarcia ofert zamieścił na stronie prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zadanie tj. 130 948,45 złotych brutto.
W przedmiotowym postępowaniu pt.: Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno-Żłobkowego w Sufczynie” - część II– Dostawa i montaż wyposażenia –Żłobka. wpłynęły 4 oferty: Nr oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Kwota oferty brutto Okres gwarancji i rękojmi
1. TRONUS POLSKA SP. Z O.O. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa 238 521,60 48
2. Nowa Szkoła Sp. z o.o. ul. POW 25, 90-248 Łódź 149 550,00 48
3. CHEC-SPORT Anna Chęć ul. Smołki 4, 41-700 Ruda Śląska Oferta odrzucona na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 5
4. Andrzej Piasecki ul. Migdałowa 8,
62-081 Chyby Oferta odrzucona na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 5
Pozostałe oferty jakie zostały złożone w związku z przedmiotowym postępowaniem, znacznie przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zadania. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację Zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najniższej, unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238521,60 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przed upływem terminu otwarcia ofert zamieścił na stronie prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zadanie dla Części III– Dostawa i montaż wyposażenia –Przedszkola
tj. 158 959,22 złotych brutto.

W przedmiotowym postępowaniu pt.: Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno - Żłobkowego w Sufczynie” Część III– Dostawa i montaż wyposażenia –Przedszkola wpłynęły 3 oferty:

Nr oferty Nazwa (firma) i siedziba wykonawcy Kwota oferty brutto Okres gwarancji i rękojmi
1. TRONUS POLSKA SP. Z O.O. Warszawa 467 080,20 48
2. PH ENERGIA S.C.
P. WIELGO H. WIDOMSKI,
Kielce
oferta odrzucona na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 5
3. Andrzej Piasecki
Chyby oferta odrzucona na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 5
Pozostała oferta jaka została złożona w związku z przedmiotowym postępowaniem, znacznie przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zadania. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację Zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najniższej, unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467080,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467080,20 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przed upływem terminu otwarcia ofert zamieścił na stronie prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zadanie tj. 80 847,81 złotych brutto.
W przedmiotowym postępowaniu pt.: „Dostawa wyposażenia do nowego budynku Zespołu Przedszkolno-Żłobkowego w Sufczynie” - część IV– Dostawa i montaż wyposażenia –Pozostałych części wspólnych wpłynęły 2 oferty:

Nr oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Kwota oferty brutto Okres gwarancji i rękojmi
1. TRONUS POLSKA SP. Z O.O. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa 144 649,20 48
2. Andrzej Piasecki ul. Migdałowa 8,
62-081 Chyby Oferta odrzucona na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 5
Pozostała oferta jaka została złożona w związku z przedmiotowym postępowaniem, znacznie przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zadania. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację Zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najniższej, unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144451,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144451,20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.