eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³oñskDostosowanie szko³y podstawowej do potrzeb osób niepe³nosprawnych



Og³oszenie z dnia 2022-02-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie szko³y podstawowej do potrzeb osób niepe³nosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto P³oñsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta P³oñsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377847

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: P³ocka 39

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oñsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plonsk@plonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plonsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie szko³y podstawowej do potrzeb osób niepe³nosprawnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dec52641-880c-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00050793

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00330825/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Dostosowanie szko³y podstawowej do potrzeb osób niepe³nosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy e-Zamawiaj±cy, tj. platformy Marketplanet OnePlace, zwanej dalej platform± zakupow± Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy bêdzie siê komunikowa³ z wykonawcami za po¶rednictwem platformy zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna Urzêdu Miejskiego w P³oñsku o przetwarzaniu danych dla uczestników postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawców oraz innych osób, których dane osobowe pozyskano w zwi±zku z ubieganiem siê o udzielenie zamówienia b±d¼ w zwi±zku z realizacj± zamówienia przez Wykonawcê zawarta jest w punkcie 24 swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie szko³y podstawowej do potrzeb osób niepe³nosprawnych” jest rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej nr 2 w P³oñsku poprzez budowê zewnêtrznego szybu windowego wraz
z dostaw± d¼wigu osobowego z napêdem elektrycznym.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in:
- wykonanie wykopu pod budowê windy,
- wykonanie podszybia ¿elbetowego windy,
- wykonanie robót rozbiórkowych i zamurowañ dostosowuj±cych obiekt do skomunikowania z projektowan± wind±,
- wykonanie konstrukcji szybu i przedsionka,
- doprowadzenie zasilania do windy, wykonanie o¶wietlenia przy drzwiach do windy na ka¿dej kondygnacji,
- monta¿ d¼wigu, kabiny i osprzêtu,
- roboty wykoñczeniowe m.in. monta¿ obudowy aluminiowej, przycisków, tablic i rozdzielnic elektrycznych,
- dostosowanie terenu utwardzonego placu do usytuowania kabiny d¼wigu na poziomie terenu ,
- wykonanie robót odtworzeniowych w zakresie elementów uszkodzonych w wyniku prowadzenia inwestycji,
- wykonanie innych drobnych napraw ¶cian, pod³óg i stropów zwi±zanych z monta¿em kompletnej windy zewnêtrznej,
- wykonanie przebudowy instalacji c.o.
- wykonanie chodników z kostki betonowej, prowadz±cych do projektowanej windy.
Inwestycja jest dofinansowana ze ¶rodków Pañstwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepe³nosprawnych w ramach obszaru B Programu wyrównywania ró¿nic miêdzy regionami III.
2. Szczegó³y dotycz±ce planowanych robót zawarte s± w dokumentacji technicznej. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e przedmiary s± jedynie materia³em pomocniczym i nie nale¿y siê sugerowaæ wy³±cznie nimi podczas przygotowywania oferty

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. a) Cena – 60%; b) Okres gwarancji jako¶ci – 40%. 2. Ocena ofert zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób: 2.1. Opis kryterium „Cena - C”:
Kryterium rozpatrywane bêdzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcê. Wykonawca, który przedstawi najni¿sz± cenê w ofercie otrzyma max 60 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poni¿ej wzoru: C = (Cmin : Cx) x 60 gdzie: C – liczba punktów przyznanych danej ofercie, Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku. Cmin – najni¿sza cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcê, dla którego wynik jest obliczany. 2.2. Opis kryterium „Okres gwarancji jako¶ci”: Zamawiaj±cy ustala maksymalny okres gwarancji, który bêdzie bra³ pod uwagê na 84 miesi±ce.
Minimalny okres gwarancji – 60 miesiêcy. Brak podania okresu gwarancji spowoduje, ¿e Zamawiaj±cy przyjmie minimalny okres gwarancji 60 miesiêcy, a Wykonawca otrzyma 0 pkt. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, je¶li Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy ni¿ 60 miesiêcy.
Punktacja we wspomnianym kryterium bêdzie przyznawana nastêpuj±co:
• Za udzielenie gwarancji na okres 60 miesiêcy 0 pkt.
• Za udzielenie gwarancji na okres 66 miesiêcy 10 pkt.
• Za udzielenie gwarancji na okres 72 miesiêcy 20 pkt.
• Za udzielenie gwarancji na okres 78 miesiêcy 30 pkt.
• Za udzielenie gwarancji na okres 84 miesiêcy 40 pkt.
Odpowiednia ilo¶æ punktów zostanie przyznana za podanie pe³nego okresu gwarancji np. w przypadku udzielenia 80 miesiêcy gwarancji zostanie przyznana punktacja dla 78 miesiêcy tj. 30 pkt. 3.Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem: P = C +G
gdzie: P – ³±czna liczba punktów ocenianej oferty, C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”, G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji jako¶ci”. 4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z ni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.
a) za spe³nienie warunku zamawiaj±cy uzna wykonanie jednego zamówienia obejmuj±cego swym zakresem co najmniej: budowê szybu windy oraz dostawê i monta¿ d¼wigu (winda) osobowego, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150.000 z³ brutto (sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych) 2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca mo¿e polegaæ na potencjale podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot, na potencja³ którego wykonawca powo³uje siê w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. 3.Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 4.Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. 5. Podmioty wystêpuj±ce wspólnie:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego, na podstawie art. 274 ust.1 ustawy Pzp., Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 7 do SWZ, wykonanych wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Podmiotowe ¶rodki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 17 SWZ) nale¿y z³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego w terminie przez niego wskazanym i w formie okre¶lonej w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu spe³nienia powy¿szych warunków musi wraz z ofert± z³o¿yæ zobowi±zanie tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

a) Ustala siê wadium do zamówienia w wysoko¶ci: 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100).
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez

Bank Spó³dzielczy w P³oñsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003

na przelewie bankowym nale¿y wskazaæ tytu³ przedmiotu zamówienia:
Robota budowlana pn. Dostosowanie szko³y podstawowej do potrzeb osób niepe³nosprawnych.
znak: ZP.271.3.2022
Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Za wadium wniesione w terminie uwa¿a siê:
1) dla wadium wnoszonego w pieni±dzu - uznanie rachunku bankowego przez bank Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert (data i godzina);
2) dla wadium wnoszonego w formie innej ni¿ pieniê¿na - z³o¿enie razem z ofert±.

b)Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania rachunku bankowego zamawiaj±cego.
c) Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieniê¿na musi byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zane wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Wadium nale¿y za³±czyæ do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami pkt 9 SWZ oferty wykonawcy.
e) Zwrot wadium nast±pi zgodnie z art. 98 Pzp.
f) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z wykonawc±, który z³o¿y najkorzystniejsz± ofertê zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi za³±cznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zmiany umowy zawarte s± § 12 umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-23 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp ofertê wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie nr 9.1. SWZ nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-23 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.