eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NidzicaDostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego Programu "Laboratoria Przyszłości" na rzecz Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13- 100 Nidzica



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości” na rzecz Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13- 100 Nidzica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510333652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa

1.5.2.) Miejscowość: Nidzica

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 089 625 24 57

1.5.8.) Numer faksu: 089 625 24 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@nidzica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipcuw.nidzica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, http://bipcuw.nidzica.pl/zamowienia_publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości” na rzecz Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13- 100 Nidzica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b04f3180-72e5-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001201/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości” na rzecz Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012932/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.2710.1.2022.JD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140632,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości” dla Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy w części I Dostawa asortymentu z zakresu wyposażenia podstawowego Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”.
2. Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
3. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4. Do obowiązków Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia należy jego dostarczenie, wniesienie wyposażenia i pomocy dydaktycznych składających się na poszczególne zadania do pomieszczeń wskazanych przez dyrektora szkoły lub osobę upoważnioną, wraz z rozmieszczeniem, instalacją, uruchomieniem, konfiguracją oraz o ile dotyczy, integracją zakupionego wyposażenia z infrastrukturą szkoły np. zintegrowania urządzeń z siecią oraz przeszkoleniem pracowników szkoły w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu.
5. Wykonawca dostarczy oraz przekaże dyrektorowi szkoły lub osobie przez niego upoważnionej sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z licencjami, dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami, certyfikatami itp.
6. Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być:
a) fabrycznie nowe;
b) wolne od wad fizycznych i prawnych;
c) dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta;
d) dostarczone wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej;
e) zgodne z odpowiednimi normami i innymi wymaganiami formalnymi
7. Zamawiający informuje, iż ilekroć w SWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany
a) ze wskazaniem znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie wyrobów nie gorszych niż opisywanych, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji niniejszego postępowania,
b) poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, to przyjmuje się, że dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisywanych, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
a) Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do parametrów wymaganych przez Zamawiającego. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego urządzenie/towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności przedstawiając pełną informację o produkcie udawadniającą zaoferowanie produktu nie gorszego pod względem każdego wymaganego przez Zamawiającego parametru w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107.
Opis zaproponowanych produktów równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane produkty są równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 35088,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości” dla Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy w części II Dostawa asortymentu z zakresu wyposażenia audio video Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”.
2. Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
3. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4. Do obowiązków Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia należy jego dostarczenie, wniesienie wyposażenia i pomocy dydaktycznych składających się na poszczególne zadania do pomieszczeń wskazanych przez dyrektora szkoły lub osobę upoważnioną, wraz z rozmieszczeniem, instalacją, uruchomieniem, konfiguracją oraz o ile dotyczy, integracją zakupionego wyposażenia z infrastrukturą szkoły np. zintegrowania urządzeń z siecią oraz przeszkoleniem pracowników szkoły w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu.
5. Wykonawca dostarczy oraz przekaże dyrektorowi szkoły lub osobie przez niego upoważnionej sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z licencjami, dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami, certyfikatami itp.
6. Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być:
a) fabrycznie nowe;
b) wolne od wad fizycznych i prawnych;
c) dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta;
d) dostarczone wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej;
e) zgodne z odpowiednimi normami i innymi wymaganiami formalnymi
7. Zamawiający informuje, iż ilekroć w SWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany
a) ze wskazaniem znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie wyrobów nie gorszych niż opisywanych, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji niniejszego postępowania,
b) poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, to przyjmuje się, że dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisywanych, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
a) Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do parametrów wymaganych przez Zamawiającego. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego urządzenie/towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności przedstawiając pełną informację o produkcie udawadniającą zaoferowanie produktu nie gorszego pod względem każdego wymaganego przez Zamawiającego parametru w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107.
Opis zaproponowanych produktów równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane produkty są równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

39112000-0 - Krzesła

39121100-7 - Biurka

39143310-2 - Stoliki

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 42885,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości” dla Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy w części III Dostawa asortymentu z zakresu wyposażenia pracowni robotyki/ matematyki Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”.
2. Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
3. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4. Do obowiązków Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia należy jego dostarczenie, wniesienie wyposażenia i pomocy dydaktycznych składających się na poszczególne zadania do pomieszczeń wskazanych przez dyrektora szkoły lub osobę upoważnioną, wraz z rozmieszczeniem, instalacją, uruchomieniem, konfiguracją oraz o ile dotyczy, integracją zakupionego wyposażenia z infrastrukturą szkoły np. zintegrowania urządzeń z siecią oraz przeszkoleniem pracowników szkoły w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu.
5. Wykonawca dostarczy oraz przekaże dyrektorowi szkoły lub osobie przez niego upoważnionej sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z licencjami, dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami, certyfikatami itp.
6. Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być:
a) fabrycznie nowe;
b) wolne od wad fizycznych i prawnych;
c) dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta;
d) dostarczone wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej;
e) zgodne z odpowiednimi normami i innymi wymaganiami formalnymi
7. Zamawiający informuje, iż ilekroć w SWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany
a) ze wskazaniem znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie wyrobów nie gorszych niż opisywanych, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji niniejszego postępowania,
b) poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, to przyjmuje się, że dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisywanych, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
a) Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do parametrów wymaganych przez Zamawiającego. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego urządzenie/towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności przedstawiając pełną informację o produkcie udawadniającą zaoferowanie produktu nie gorszego pod względem każdego wymaganego przez Zamawiającego parametru w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107.
Opis zaproponowanych produktów równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane produkty są równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

39112000-0 - Krzesła

39121100-7 - Biurka

39143310-2 - Stoliki

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 62693,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na nieprecyzyjnym opisie dotyczącym ilości przedmiotu zamówienia w części III Dostawa asortymentu z zakresu wyposażenia pracowni robotyki/matematyki Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości” przez Zamawiającego w Załączniku: nr 8 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pozycja 2 polegającego na tym, że Zamawiający wskazał w jednym miejscu „Gogle wirtualnej rzeczywistości wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspierającymi ich funkcjonowanie- 8 szt.” Natomiast poniżej przy szczegółowym opisie dopisał „zestaw co najmniej 8 okularów (…)”. Doprowadziło to takiej sytuacji iż niektórzy Wykonawcy przyjęli w ofercie do wyceny 8 szt. Gogli, inni 8 szt. ale zestawów gogli, w każdym po 8 szt.
Podkreślenia wymaga, że cena oferty stanowi jedno z podstawowych kryteriów oceny ofert i w związku z tym nie może być żadnych wątpliwości co do jej wysokości czy też sposobu w jaki została ona obliczona. Trzeba mieć na uwadze to, że o porównywalności ofert w zakresie oferowanej ceny można mówić wyłącznie w tych przypadkach, w których porównywane ceny zostały obliczone według tych samych reguł. W niniejszym postępowaniu ceny te zostały obliczone według różnych reguł. Ceny za realizację przedmiotu zamówienia w części III wahają się od kwoty 57.150,00 zł. do kwoty 313.547,50 zł. Natomiast wartość szacunkowa powiększona o podatek Vat zamawiającego wyniosła 81.420,00 zł.
Zgodnie z zapisami art. 16 ustawy Pzp Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób przejrzysty, proporcjonalny, zapewniający uczciwą konkurencję oraz równe traktowanie wykonawców. Nieprecyzyjnie opisanie ilości przedmiot zamówienia ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementach. Tak sporządzony opis przedmiotu zamówienia, mógł mieć wpływ na sporządzenie oferty, zaoferowanie innego produktu, niż oczekiwany przez Zamawiającego oraz prawidłowe skalkulowanie ceny oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313547,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.