eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoWykonanie remontu elewacji budynków przy ul. Klasztornej 2 oraz Klasztornej 4 w Wejherowie wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania "Rewitalizacja Śródmieścia Wejherowa"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu elewacji budynków przy ul. Klasztornej 2 oraz Klasztornej 4 w Wejherowie wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania "Rewitalizacja Śródmieścia Wejherowa"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych

1.3.) Oddział zamawiającego: WZNK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192985797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 251, 84-200 Wejherowo

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586775000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wznk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wznk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wznk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu elewacji budynków przy ul. Klasztornej 2 oraz Klasztornej 4 w Wejherowie wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania "Rewitalizacja Śródmieścia Wejherowa"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa44a0e5-5bf5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024574/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wykonanie remontu elewacji budynków przy ul. Klasztornej 2 oraz Klasztornej 4 w Wejherowie wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania "Rewitalizacja Śródmieścia Wejherowa"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

4. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z projektu pn. „Rewitalizacja Śródmieścia Wejherowa” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425254/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.7.RB.TPBN.AF.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu elewacji budynków przy ul. Klasztornej 2 oraz Klasztornej 4 w Wejherowie wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania "Rewitalizacja Śródmieścia Wejherowa".
2. Przedmiotowe postępowanie nie jest podzielone na części.
3. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na działkach ewidencyjnych nr 356, 357 obr. 15 m. Wejherowa, przy ul. Klasztornej 2 oraz Klasztornej 4 w Wejherowie.
4. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z projektu pn. „Rewitalizacja Śródmieścia Wejherowa” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 8 Konwersja, Działanie 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałanie 8.1.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach Obszaru Metropolitalnego Trójmiasta – mechanizm ZIT.

5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w tym finansową, za utratę dofinansowania, jego zmniejszenie lub nałożenie korekt do dofinansowania przez instytucję dofinansowującą, jeśli będzie to wynikiem nieprawidłowego wykonania Umowy lub zwłoki w jego realizacji.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących prac budowlanych:
 Prace związane z dociepleniem elewacji zewnętrznej budynku,
 Prace związane z wymianą stolarki okiennej,
 Prace związane z wymianą stolarki drzwiowej zewnętrznej,
 Prace związane z remontem instalacji oświetleniowej – oświetlenie nad wejściem do budynku
 Prace związane z robotami drogowymi tj. m.in.: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie konstrukcji nawierzchni, inne roboty.
 Prace związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej,
 Prace związane z wykonaniem zewnętrznej instalacji oświetleniowej – oświetlenie terenu,
 Prace w zakresie zieleni tj. nasadzenie drzew, krzewów, kwiatów i innych roślin, wykonanie trawników dywanowych, pielęgnacja zieleni.
Zakres prac do wykonania zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 640000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 640000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 640000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W WEJHEROWIE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882398489

7.3.3) Ulica: OBROŃCÓW HELU 1

7.3.4) Miejscowość: WEJHEROWO

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- DOCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU
- WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ WEJŚCIOWEJ DO BUDYNKU
- WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH I PARAPETÓW OKIENNYCH
FIRMA: SOLTAR PIOTR BIANGA UL. H. KOŁŁĄTAJA 1/13, 84-200 WEJHEROWO


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 640000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.