Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00479993/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
- 2022/BZP 00493740/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza- Kamyszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W ŚWILCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690227114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 168
1.5.2.) Miejscowość: Świlcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwik@swilcza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza- Kamyszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75ac73ab-7576-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032103/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza - Kamyszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479993
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWiK 167/11/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, wywozie i zagospodarowaniu komunalnych osadów ściekowych, mechanicznie odwodnionych (kod odpadu: 19 08 05)
z oczyszczalni ścieków Świlcza-Kamyszyn przez okres 12 miesięcy, tj. od 01 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. w ilości około 2 500 ton (słownie: dwa tysiące pięćset).
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym rodzaju procesu odzysku, którym poddany będzie odebrany komunalny osad ściekowy.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnych zezwoleń (decyzji) w zakresie działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz jeśli rodzaj procesu odzysku tego wymaga w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów (w tym o kodzie: 19 08 05) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699). W/w dokumenty muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku gdy ważność w/w dokumentów wygasa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w treści oferty oświadczenie deklarujące złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności zezwolenia (decyzji) i uzyskanie stosownego nowego, prawomocnego zezwolenia (decyzji), tak aby zapewnić ciągłość ważności w/w dokumentów, a tym samym zapewnić ciągłość realizacji zamówienia przez okres 12 miesięcy. Brak stosownych zezwoleń (decyzji) na etapie realizacji umowy będzie skutkował odstąpieniem od umowy zgodnie z wytycznymi z zawartymi w projekcie umowy.
2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) odbioru osadów,
2) ustalenie ilości odbieranych komunalnych osadów ściekowych następować będzie przez zważenie na wadze samochodowej, przeprowadzone w atestowanym punkcie kontroli obustronnie uzgodnionym, znajdującym się na terenie gminy Świlcza (Zamawiający może wyrazić zgodę na ustalenie innego miejsca ważenia osadów w przypadku braku możliwości ustalenia takiego miejsca na terenie gminy Świlcza lub w innych przypadkach uniemożliwiających ich ważenie na terenie gminy Świlcza lub innego sposobu rozliczania ilości załadowanego osadu. W takich przypadkach wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego wyrażona na piśmie);
3) zapewnienia odbioru komunalnych osadów ściekowych w ciągu całego okresu trwania umowy,
4) zapewnienia naczep lub dostosowania samochodów do bezpośredniego, odbioru komunalnych osadów ściekowych spod prasy i bezpośredniego transportu do miejsca zagospodarowania, kontenery, naczepy szczelne (nie powodujące wycieków) posiadające ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór w wymaganym przez Zamawiającego terminie),
5) zapewnienia utrzymania stanu nawierzchni dróg (Zamawiającego i publicznych) pod względem czystości w czasie trwania usługi,
6) wykonywania obowiązku w zakresie ewidencjonowania odpadów zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (potwierdzania odbioru osadów ściekowych na kartach przekazania odpadów i prowadzenie innych stosownych dokumentów wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U.
z 2022 r., poz. 699 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 257).
7) przeprowadzenia procesu zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych zgodnie z ustawą o odpadach oraz prawo ochrony środowiska,
8) udostępnienie niezbędnych danych umożliwiających prowadzenie ewidencji przez Zamawiającego oraz prowadzenie kart przekazania odpadów w formie elektronicznej.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513800-4 - Usługi obróbki osadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Zieliński” Zbigniew Zieliński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mieczysław i Elżbieta Domańscy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571400084
7.3.4) Miejscowość: Raków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI ŚWILCZA
- Transport tj. dowóz/odwóz: uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie; uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach; uczestników Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy
- Remonty bieżące nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2025 r.
więcej: przetargi ŚWILCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- Oczyszczanie i naprawa urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- Remont kapitalny wirówki dekantacyjnej Spomasz W1D602 wraz z opcjonalnym wynajęciem wirówki mobilnej
- Przegląd i czyszczenie separatorów substancji ropopochodnych i tłuszczu będących w zarządzie RARR S.A.
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.