Og³oszenie z dnia 2022-02-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Jaworze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W JAWORZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000847038
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Seniora 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jawor
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@dpsjawor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: dpsjawor.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Jaworze.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0fa63af3-891a-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00050910
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00050170/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Sukcesywne dostawy oleju opa³owego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http:/platformazakupowa.pl/sp_jawor/aukcje3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http:/platformazakupowa.pl/sp_jawor/aukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
w³±czona obs³uga JavaScript,
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
4. Sporz±dzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi byæ zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5. Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem Platformy. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.
6. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ komunikowania siê z wykonawcami za po¶rednictwem poczty elektronicznej: zakupy@dpsjawor.pl- z tym zastrze¿eniem, i¿ oferta, w tym o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 lit. a) i b) mog± zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± powy¿szej Platformy.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/sp_jawor/aukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016.119.1 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Spo³ecznej w Jaworze
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na zasadach okre¶lonych we w³a¶ciwych przepisach Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia realizacji projektu;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/TP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Jaworze w ilo¶ci 50 000 litrów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca zobowi±zany jest podaæ cenê ofertow± brutto zamówienia zgodnie z Formularzem ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
1) Wykonawca w celu obliczenia ceny ofertowej netto i brutto oraz warto¶ci podatku VAT
za wykonanie zamówienia powinien uzupe³niæ tabelê asortymentowo – cenow± w Formularzu ofertowym – za³±czniku nr 1 do SWZ w poz. KRYTERIUM 1 – Cena i przenie¶æ warto¶ci liczbowe do formularza poni¿ej.
1. Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz postanowieniami
niniejszej SWZ, w tym w szczególno¶ci uwzglêdniæ: koszty transportu i roz³adunku.
4. Cena oferty powinna byæ wyra¿ona w z³otych polskich (PLN) cyfrowo i s³ownie z uwzglêdnieniem obowi±zuj±cego podatku od towarów i us³ug VAT.
13. Cenê podaje siê z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, przy czym Zamawiaj±cy
przyjmuje arytmetyczny sposób zaokr±glenia cen, tj. cenê, której trzecie miejsce
po przecinku jest mniejsze ni¿ 5 zaokr±gla siê w dó³, a cenê, której trzecie miejsce
po przecinku jest równe lub wiêksze ni¿ 5 zaokr±gla siê w górê do pe³nego grosza (np.:
0,624 z³ zaokr±glamy do 0,62 z³., za¶ 0,625 z³. zaokr±glamy do 0,63 z³).
14. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczeñ w walucie obcej.
15. Wskazana cena oferty brutto bêdzie s³u¿yæ do porównania z³o¿onych ofert.
16. Je¿eli w postêpowaniu z³o¿ona bêdzie oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z pó¼n. zm.), Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.
W takim przypadku wykonawca, sk³adaj±c ofertê, jest zobligowany poinformowaæ Zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, wskazuj±c nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku podatkowego, oraz wskazuj±c ich warto¶æ bez kwoty podatku. Informacja ta winna zostaæ z³o¿ona wraz z ofert± jako jej tre¶æ.
Wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny lub pominiêcia elementów niezbêdnych do wykonania umowy
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Warunki udzia³u w postêpowaniu o zamówienie.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
2) O spe³nieniu warunków wymienionych w ust. 1 decydowaæ bêdzie kompletno¶æ, prawid³owo¶æ i aktualno¶æ przed³o¿onych dokumentów. Ocena spe³nienia warunków odbywaæ siê bêdzie na zasadzie adnotacji „spe³nia – nie spe³nia” na podstawie z³o¿onych dokumentów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca sk³ada za¶wiadczenie (atest) lub
orzeczenie laboratoryjne podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±ce, ¿e oferowany produkt opowiada odpowiednim normom lub specyfikacjom technicznym oraz szczegó³owym wymaganiom okre¶lonym w opisie przedmiotu zamówienia – pkt III niniejszej specyfikacji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Koncesjê, zezwolenie lub licencjê.
2.3 O¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, z wykorzystaniem wzoru – za³±cznik nr 2 do SWZ.
Op³acon± polisê a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca sk³ada za¶wiadczenie (atest) luborzeczenie laboratoryjne podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±ce, ¿e oferowany produkt opowiada odpowiednim normom lub specyfikacjom technicznym oraz szczegó³owym wymaganiom okre¶lonym w opisie przedmiotu zamówienia, dowód uiszczenia wadium
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
-o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ - za³±cznik nr 2 i nr 4, nr 7-orygina³ dowodu wniesienia wadium (w przypadku wadium z³o¿onego w formie porêczeñ lub gwarancji);
-dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty lub odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
-dokument stwierdzaj±cy ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
-w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wadium wynosi 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100) mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
2. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego. Do oferty nale¿y za³±czyæ dowód wp³aty. Wp³ata bêdzie uznana za wniesion± w terminie, je¶li uznanie wskazanego przez Zamawiaj±cego rachunku bankowego nast±pi przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieni±dzu jest nieoprocentowane.
3. Zamawiaj±cy zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zastrze¿eniem ust. 7.
4. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
5. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 3, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium
w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa § 14 ust. 1, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w § 13 regulaminu lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to
z przyczyn niele¿±cych po jego stronie.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
➢ odmówi³ popisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych w ofercie;
➢ nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
➢ zawarcie umowy w sprawie zamówienia sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy;
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:o¶wiadczenia o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji,
o w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 4 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 7 do SWZ.
1. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-16 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/sp_jawor/aukcje
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-16 12:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z JAWORA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Podniesienie jako¶ci ¿ycia mieszkañców (...) w mie¶cie Jawor" w podziale na 2 czê¶ci.
- Koszenie poboczy i przeciwskarp dróg powiatowych administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012 przy ul. Korfantego 11 w Jaworze"
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej C65B3RC do remontów cz±stkowych nawierzchni dróg
wiêcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania budynków Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób P³uc i Rehabilitacji w £odzi
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.