Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050926 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów budowlano - wykonawczych budowy dróg gminnych w mieście Świdwin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Świdwin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525429
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Świdwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3652011
1.5.8.) Numer faksu: 94 3652283
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swidwin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidwin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://swidwin.pl ; http://swidwin.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów budowlano - wykonawczych budowy dróg gminnych w mieście Świdwin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c85de2e-b23a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000491/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę dróg w mieście Świdwin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158536,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu projektów budowlano – wykonawczych budowy dróg na terenie miasta Świdwin. 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach – jeżeli jest wymagane przepisami prawa. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania ewentualnych poprawek w projektach na etapie weryfikacji i wydawania pozwolenia na budowę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138700
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138700
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138700
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIVIL PLAN Biuro Projektowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385158731
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 59c/14
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CIVIL PLAN Biuro Projektowe Magdalena Karluk
jakie przetargi wygrała firma
CIVIL PLAN Biuro Projektowe Magdalena Karluk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138700,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/19/2025 Obsługa, serwis i konserwacja oczyszczalni ścieków i przepompowni
- ZP/17/2025 Dostawa oznak do umundurowania
- ZP/21/2025 - Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
- ZP/13/2025 Dostawa artykułów biurowych
- ZP/18/2025 Usługa serwisowo-konserwacyjna urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na rok 2025 II
- Wymiana, naprawa powłoki antykorozyjnej oraz poddanie badaniom doraźnym eksploatacyjnym 10 zbiorników ZSP-25
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim na nieruchomości położonej w miejscowości Chrzanów Duży, w gminie Grodzisk Maz.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz PSZOK
- Paniowska Chata Pokoleń - od Juniora dla Seniora - budowa wiaty przy ul. Mokierskiej w Mikołowie - Paniowach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: ,,Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Kultury w Malinowicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.