eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Budowa obiektu Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej PSP w Szprotawie - etap II - zagospodarowanie terenu.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050979 z dnia 2021-05-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obiektu Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej PSP w Szprotawie – etap II – zagospodarowanie terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971183678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowogródzka 3

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 368 13 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.zagan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.zagan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/straz_zagan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa obiektu Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej PSP w Szprotawie – etap II – zagospodarowanie terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9106e3e-8248-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012696/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa obiektu JRG PSP w Szprotawie etap II – budowa placów manewrowych, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych i chodników wraz zagospodarowaniem terenu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016435/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1746618,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie obiektu Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Nowej w Szprotawie – etap II – zagospodarowanie terenu. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja drugiego etapu obejmująca;a) budowę placów manewrowych, dróg wewnętrznych pieszo-jezdnych, schodów terenowych, miejsc parkingowych dla samochodów osobowych, placyku gospodarczego na miejsce gromadzenia odpadów stałych oraz zjazdu głównego o łącznej powierzchni 3954 m2,b) budowę placu ćwiczeń fizycznych o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o powierzchni 968 m2 wraz z wyposażeniem boisk (koszykówka, siatkówka, tenis, piłka ręczna) i siatką ochronną boisk (piłkochwytem), c) budowę oświetlenia terenu oraz placu ćwiczeń,d) dostawę wraz z pełnym zbiornikiem paliwa, montaż, podłączenie i wykonanie pełnego rozruchu agregatu prądotwórczego, przeprowadzenie testów funkcjonalnych systemu zasilania awaryjnego wraz z przeszkoleniem osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie obsługi agregatu prądotwórczego,e) dostawę, montaż i podłączenie masztu antenowego do instalacji teletechnicznej w pomieszczeniu serwerowni strażnicy wraz z uzyskaniem odbioru masztu antenowego przez Urząd Dozoru Technicznego,f) wykonanie ukształtowania terenu, nasadzenia zieleni oraz obiektów małej architektury – altana rekreacyjna, ławeczki, kosze na śmieci, stojak na rowery, maszty flagowe, g) montaż osłony śmietnikowej z materiałów powierzonych przez zamawiającego, h) doprowadzenie linii kablowych do projektowanego budynku magazynowego - przedmiot umowy nie obejmuje budowy budynku magazynowego a jedynie doprowadzenie do niego projektowanego uzbrojenia podziemnego – linii kablowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1933853,93

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2087999,77

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2057790

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURUS Budownictwo i Usługi Jarosław Kopciuch

7.3.3) Ulica: Keramzytowa 16

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-954

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2057790,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.