Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00332501/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług fizycznej ochrony mienia kompleksu obiektów
sportowo - rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001307717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.superstronywww.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mosir-radomsko.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
MIASTO RADOMSKO 97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 5 w imieniu i na rzecz, którego działa MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W RADOMSKU 97-500 Radomsko ul. Leszka Czarnego 22
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług fizycznej ochrony mienia kompleksu obiektówsportowo - rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-314f70b0-6710-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001502/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług fizycznej ochrony mienia kompleksu obiektów sportowo-rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332501/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizycznej ochrony mienia kompleksu basenowego AQUARA przez pracowników ochrony.
Nieruchomość objęta ochroną mienia znajduje się w Radomsku przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 na dz. nr ewid. 228/36, 228/37, 228/79, 228/120, obr. 32 Radomsko. Kompleks obejmuje budynek basenu kąpielowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w skład której wchodzą m.in. atrakcje wodne, niecki zewnętrzne w tym wodny plac zabaw, ścieżka edukacyjna, dojścia, dojazdy, parking dla samochodów osobowych oraz autokarów, elementy małej architektury, oświetlenie terenu oraz zewnętrzne instalacje wodno – kanalizacyjne. Teren obiektu jest oświetlony, ogrodzony, zaopatrzony w 4 bramy wjazdowe. Teren obiektu monitorowany za pomocą kamer z podczerwienią – widoczność w nocy bez dodatkowego oświetlenia. Budynek składa się z 3 kondygnacji –
2 nadziemne + jedna podziemna, powierzchnia zabudowy – 2 311,61m². Na kondygnacji podziemnej mieszczą się pomieszczenia techniczne oraz magazynowe. Główna kondygnacja parteru mieści: halę basenu, hall główny wejściowy z szatnią, pomieszczeniem suszarek i boksem kasowym, zespół sanitarno-szatniowy, pomieszczenia ratowników, zespół saunarium, pomieszczenia administracyjne. Na piętrze mieści się 10 pokoi gościnnych, pomieszczenia administracyjne i sanitariaty oraz pomieszczenie kawiarni z zapleczem socjalnym.
W budynku zlokalizowane jest pomieszczenie do użytku służb ochrony, które zostanie nieodpłatnie udostępnione Wykonawcy. Z pomieszczenia przekazanego na potrzeby wykonania usług będących przedmiotem umowy mogą korzystać tylko osoby wskazane przez Wykonawcę w złożonym wykazie osób wchodzących w skład kadry ochroniarskiej wykonujące w danym czasie obowiązki zgodnie z aktualnym harmonogramem. Przebywanie osób świadczących usługę ochrony na terenie kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych „Aquara” poza godzinami pracy /zmiany/ jest możliwe tylko w uzasadnionych przypadkach po uzyskaniu zgody Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radomsku lub osoby przez niego upoważnionej.
Wymaga się, aby ochrona była sprawowana całodobowo, od poniedziałku do niedzieli.
Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy świadczący usługę ochrony posiadali licencję pracownika ochrony.
Do podstawowego zakresu obowiązków pracowników ochrony należy:
1) ochrona fizyczna i dozór obiektu, w szczególności patrolowanie placu i okolic budynku znajdującego się na terenie posesji oraz wewnątrz budynku w części ogólnodostępnej;
2) w razie zaistnienia pożaru na terenie obiektu natychmiastowe powiadomienie Straży Pożarnej oraz współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadku zagrożenia pożarem na terenie obiektu;
3) przestrzeganie instrukcji przeciwpożarowej BHP;
4) prowadzenie ewidencji/książki dyżurów, w której pracownicy będą wpisywać wszelkie zgłoszenia, awarie, spostrzeżenia, uwagi i istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony oraz dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego;
5) prowadzenie stałej kontroli oraz obserwacji osób wchodzących i wychodzących z ochranianego obiektu;
6) ochrona przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem i aktami wandalizmu na terenie ochranianego obiektu i niezwłoczne powiadamianie Policji o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich służb;
7) w przypadku stwierdzenia w obiekcie osób niepowołanych, zakłócających porządek, agresywnych i stanowiących zagrożenie – podjęcie skutecznych działań prowadzących do opuszczenia terenu zgodnie z obowiązującym prawem;
8) przyjmowanie i wydawanie odzieży wierzchniej klientów korzystających z szatni;
9) wymaga się, aby pracownicy byli umundurowani w jednolite uniformy z logo firmy i identyfikatory osobiste, uniformy zapewnia Wykonawca na swój koszt.
3.2. Przedmiotowe zamówienie nie zostało podzielone na części. W związku z powyższym, na podstawie art. 91 ust.2 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje w dokumentach zamówienia powody niedokonania podziału zamówienia na części: zamawiający przeanalizował możliwości podziału zamówienia, biorąc pod uwagę względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne lub celowościowe. Stwierdzono, że dokonanie podziału zamówienia na części spowodować może brak zainteresowania potencjalnych wykonawców, niniejszym zamówieniem, lub brakiem zainteresowania na którąś z części, co uniemożliwi zrealizowanie zamówienia w pełnym jego zakresie. Zaś, w przypadku wyboru ofert, istnieje istotne ryzyko braku współpracy kilku zespołów. Ponadto, zamawiający odstąpił od podziału niniejszego zamówienia w oparciu o komentarz p. Jacka Sadowego „Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części” z 20.11.2017 r. z uwagi na niską wartość zamówienia (poniżej progów unijnych), a co za tym idzie łatwy dostęp do uzyskania zamówienia przez wykonawców z sektora MŚP – dalszy podział zamówienia można uznać za niecelowy. Ponadto, dalszy podział zamówienia, skutkowałby istotnymi problemami w udzieleniu zamówienia, przewidzianymi w ww. komentarzu: „Tym samym za wystarczające uzasadnienie dla braku podziału zamówienia na mniejsze części należy uznać fakt niskiej wartości udzielanego zamówienia. Po pierwsze: przedmiot zamówienia jest dostosowany do potrzeb MŚP. Po drugie: dalszy podział zamówienia rodzi ryzyko ograniczenia konkurencji, który może skutkować koniecznością unieważnienia postępowania na niektóre lub wszystkie części udzielanego zamówienia. Po trzecie, ryzyko unieważnienia prowadzi do generowania niepotrzebnych kosztów związanych z obowiązkiem prowadzenia kolejnych procedur oraz może utrudniać realizację zadań publicznych.” Reasumując, zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, ponieważ podział taki jest znacząco niekorzystny pod względem organizacyjnym, ekonomicznym i celowościowym. Przede wszystkim jednak, ewentualne dokonanie podziału zamówienia na części nie zwiększyłoby zaangażowania wykonawców z sektora MŚP, jak również nie wpłynęłoby na zwiększenie konkurencyjności w postępowaniu. Wielkość i wartość przedmiotu zamówienia dedykowana jest w istocie wykonawcom z sektora MŚP.
3.4. Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z realizacją zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie stosunku pracy. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności wykonywane przez pracowników na każdym etapie wykonywania całego zakresu rzeczowego usług będących przedmiotem zamówienia i opisanych w SWZ.
- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Rozdziale IV SWZ Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164765,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231720,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164765,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Time Security Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sky One Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220818844
7.3.3) Ulica: Pl. Wolności 2
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podjazd Grupy Interwencyjnej - na etapie złożenia oferty Wykonawca nie wskazał danych Podwykonawcy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164765,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- "Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
- Usługa kompleksowej ochrony i monitoringu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Płoszowie ul. Jeżynowa 40, gm. Radomsko
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej i chodnika na odcinku od ul. Sadowej do ul. 11-go Listopada w Radomsku
- Usuwanie awarii powstałych w 2025 r. na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych będących własnością Gminy Radomsko
- Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi ochrony fizycznej stałej i doraźnej, monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, obsługa centrali systemu sygnalizacji pożarowej, systemu monitorowania kamer CCTV "
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Hali Widowiskowo-Sportowej w Świeciu w oparciu o system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.