Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027060/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00030822/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-12
- 2021/BZP 00037153/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051013 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i wdrożenie oprogramowania do zarządzania gospodarką odpadową w przedsiębiorstwie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SNIKOM sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230443311
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadbrzeżna 5a
1.5.2.) Miejscowość: Lubawka
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 74 11 541
1.5.8.) Numer faksu: 75 74 11 541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sanikom@sanikom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sanikom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka komunalna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i wdrożenie oprogramowania do zarządzania gospodarką odpadową w przedsiębiorstwie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-177ea567-92df-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Optymalizacja procesów biologicznego przetwarzania odpadów oraz odpadów gabarytowych w ZUO Lubawka" Program operacyjny: RPDS.00.00.00. Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś priorytetowa: RPDS.04.00.00. Środowisko i zasoby, Działanie: RPDS.04.01.00. Gospodarka odpadami, Numer umowy RPDS.04.01.00-02-0004/19-00 z dnia 22.04.2020r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027060/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/RPO/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania komputerowego do zarządzania gospodarką odpadami u Zamawiającego.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w OPZ – będącym Załącznikiem nr 1 do SWZ. 1. Opis oczekiwanych dostaw: 1) Oprogramowanie dedykowane do Instalacji Komunalnych w rozumieniu art. 35 ust. 6 ustawy o odpadach.2) Oprogramowanie z dostępem do min. 25 stanowisk.3) Oprogramowanie zainstalowane będzie na sprzęcie Zamawiającego.4) Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone oprogramowanie, w których również będzie sprawował bezpłatną opiekę serwisową.5) W przypadku awarii, wykonawca podejmie działania serwisowe w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili zgłoszenia.2. Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia.1) Dostarczenie i instalacja informatycznego systemu zarządzania przepływem odpadów.2) Wdrożenie systemu i przeszkolenie personelu.3) Opieka serwisowa po wdrożeniu systemu: aktualizacja prawna, wsparcie e-mail, techniczne wsparcie przez telefon, pierwszeństwo obsługi, analiza funkcjonalna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
48150000-4 - Pakiety oprogramowania do kontroli przemysłowej
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Sanikom” Sp. z o.o., działając na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, unieważnia w/w postępowanie w związku z tym, że prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.W związku z przekazanymi pytaniami przez wykonawców, w tym w szczególności w zakresie dotyczących zmiany terminu realizacji zamówienia Zamawiający, zwrócił się do Instytucji Zarządzającej z wnioskiem o zmianę terminu realizacji projektu. Zmiana terminu realizacji jest zmianą istotną, mającą wpływ na charakter zamówienia stąd dalsze prowadzenie tego postępowania jest nieuzasadnione.2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Zamość w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zamość" z podziałem na części
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- Odnowienie wsparcia producenta dla licencji oprogramowania CyberArk
- ZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Pruszcz oraz Cyberbezpieczny GOPS/CUS
- Dostawa systemów i oprogramowania podnoszących poziom bezpieczeństwa, uwierzytelniania, analizy i ochrony sieci informatycznej w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa (...) ".
- Dostawa i wdrożenie rozwiązania umożliwiającego ewidencjonowanie i wyszukiwanie akt sądowych przy pomocy technologii RFID oraz usługa utrzymania oprogramowania repertoryjno-biurowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.