Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234752/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00261563/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00267304/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: ITIL, Microsoft, SAP, Symantec, VMware
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szamocka 3, 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-748
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatDZP@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: ITIL, Microsoft, SAP, Symantec, VMware2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5b6b736-25c5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008510/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.20 Zakup szkoleń informatycznych w Centrali ZUS. ITIL, Microsoft SAP, Symantec, Vmware
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234752/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 993200/271/121/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2533574,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1014500,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – ITIL – obejmuje 5 tematów szkoleń:1. ITIL ® 4 Foundation lub równoważne – 3 osoby
2. ITIL® 4 Managing Professional Transition (Bridge) lub równoważne – 1 osoba.
3. ITIL®: Intermediate Capability Stream: Operational Support & Analysis lub równoważne – 2 osoby.
4. ITIL®: Intermediate Capability Stream: Release, Control & Validation lub równoważne 2 osoby.
5. ITIL®: Intermediate Capability Stream: Service Offerings & Agreements lub równoważne – 2 osoby.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 6 osób (z prognozowanych 10).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 33192,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Microsoft – obejmuje 22 tematy:1. Az-104 - Microsoft Azure Administrator lub równoważne – 4 osoby.
2. AZ-900 - Microsoft Azure Fundamentals lub równoważne – 9 osób.
3. DP-050 - Migrate SQL workloads to Azure lub równoważne – 4 osoby.
4. MD-100T00 Windows 10 lub równoważne – 5 osób.
5. MS 20703-1 - Administering System Center Configuration Manager lub równoważne – 8 osób.
6. MS-030 - Office 365 Administrator lub równoważne – 11 osób.
7. MS-10961 - Automating Administration with Windows PowerShell lub równoważne – 8 osób.
8. MS-10969 - Active Directory Services with Windows Server lub równoważne – 8 osób.
9. MS-10972 - Administering the Web Server (IIS) Role of Windows Server lub równoważne – 6 osób.
10. MS-10987 - Performance Tuning and Optimizing SQL Databases lub równoważne – 8 osób.
11. MS-10997 - Office 365 Administration and Troubleshooting lub równoważne – 9 osób.
12. MS-20345-1 - Administering Exchange Server 2016/2019 lub równoważne – 8 osób
13. MS-20345-2 - Designing and Deploying Microsoft Exchange Server 2016/2019 lub równoważne – 8 osób.
14. MS-20462 - Administering Microsoft SQL Server Databases lub równoważne – 6 osób.
15. MS-20741 - Networking with Windows Server 2016 lub równoważne – 10 osób.
16. MS-20744 - Securing Windows Server 2016 lub równoważne – 8 osób
17. MS-20762 - Developing SQL Databases lub równoważne – 5 osób.
18. MS-20764 - Administering a SQL Database Infrastructure lub równoważne – 6 osób.
19. MS-55246 - SQL 2016 AlwaysOn High Availability 2016 lub równoważne – 6 osób.
20. MS-700T00 - Managing Microsoft Teams - 20 lub równoważne – 20 osób.
21. MS-900T01 - Microsoft 365 Fundamentals - 9 lub równoważne – 9 osób.
22. WS-012 - Windows Server 2019 Hybrid and Azure IaaS lub równoważne – 7 osób.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 104 osoby (z prognozowanych 173).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 494346,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.2.3. Część III – SAP – obejmuje 6 tematów1. ADM100 - System Administration I for SAP S/4HANA and SAP Business Suite (SAP) lub równoważne – 2 osoby.
2. ADM800 - AS Java – Administration lub równoważne – 2 osoby.
3. ADM940 - Authorization Concept for SAP S/4HANA and SAP Business Suite lub równoważne – 3 osoby.
4. BOW310 - SAP BusinessObjects Web Intelligence – Report Design I lub równoważne – 12 osób.
5. BW305 - SAP Business Warehouse Query Design and Analysis lub równoważne – 7 osób.
6. SAPTEC - SAP NetWeaver Application Server – Fundamentals lub równoważne – 1 osoba.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 16 osób (z prognozowanych 27).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 245827,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.2.4. Część IV - Symantec – obejmuje 2 tematy szkoleń1. SYM_EP14_MC - Symantec Endpoint Protection 14.x Manage and Configure lub równoważne – 6 osób.
2. SYM_MG 10.6 - Symantec Messaging Gateway 10.6: Administration lub równoważne – 6 osób.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 7 osób (z prognozowanych 12).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 79650,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.2.5. Część V - Vmware - obejmuje 4 tematy szkoleń1. VMW_H0DR5S - VMware vSAN: Deploy and Manage lub równoważne – 6 osób.
2. VMW_H9TG4S - VMware vSphere: Fast Track lub równoważne – 6 osób.
3. VMW_H9TG6S - VMware vSphere: Optimize and Scale plus Troubleshooting Fast Track [V6.7] lub równoważne – 6 osób
4. VMW_VATSWS67 - VMware vSphere: Advanced Troubleshooting Workshop [V6.7] lub równoważne – 6 osób.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 14 osób (z prognozowanych 24).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 161485,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w części I, ponieważ nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Softronic Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634487712
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 56 C
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-803
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w części III, ponieważ nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w części IV, ponieważ nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141906,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141906,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hector Fast Lane Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012789739
7.3.3) Ulica: Gwiaździsta 19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-651
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141906,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów ZSZiO w Żukowie, w ramach projektu pn.: "Wybierz zawód - wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie kartuskim".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 11 kursów dla uczestników projektu Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II
- "Realizacja usługi szkoleń w ramach projektu "Najważniejsza jest RODZINA - subregionalny program wsparcia kobiet i rodziców w zakresie aktywności zawodowej oraz godzenia życia zawod..." cz. I -II .."
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
- Przeprowadzenie kursu z elektropneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.