Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00652843/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWOGARDZIE, SMUŻYNY 2 Z FILIĄ W NOWOGARDZIE PRZY UL.PIŁSUDSKIEGO 9
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Smużyny 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913920825
1.5.8.) Numer faksu: 913920825
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dom-pomocy.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps.nowogard.ibip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12ebb8d2-b68f-4d33-a74e-6e2788385d2b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12ebb8d2-b68f-4d33-a74e-6e2788385d2b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164154,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów chemii gospodarczej, określonych w formularzu ofertowym części I, do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie Smużyny 2, oraz filii DPS przy ul. Piłsudskiego 9 w Nowogardzie4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 60194,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków piorących, do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie Smużyny 2, oraz filii DPS przy ul. Piłsudskiego 9 w Nowogardzie4.5.3.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące
4.5.5.) Wartość części: 66515,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów chemii gospodarczej, określonych w formularzu ofertowym części III, do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie Smużyny 2, oraz filii DPS przy ul. Piłsudskiego 9 w Nowogardzie4.5.3.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 45378,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów chemii gospodarczej, określonych w formularzu ofertowym części IV, do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie Smużyny 2, oraz filii DPS przy ul. Piłsudskiego 9 w Nowogardzie4.5.3.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
4.5.5.) Wartość części: 13670,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów chemii gospodarczej, określonych w formularzu ofertowym części V, do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie Smużyny 2, oraz filii DPS przy ul. Piłsudskiego 9 w Nowogardzie4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 11453,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50979,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54769,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50979,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTE S Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-23-45-966
7.3.3) Ulica: WARCISLAWA 5B
7.3.4) Miejscowość: KOŁBACZ
7.3.5) Kod pocztowy: 74-106
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50979,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ofertę odrzucono w całości na podstawie art. 226 pkt 6..."„ oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego”.
oraz SWZ ,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36125,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36125,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36125,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTE SP Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-23-45-966
7.3.4) Miejscowość: KOŁBACZ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36125,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10574,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10574,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10574,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profi Serwis s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812450909
7.3.3) Ulica: Krzywoustego 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-316
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10574,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8560,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10307,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8560,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profi Serwis s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812450909
7.3.3) Ulica: Krzywoustego 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-316
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFI SERWIS S.C. IRENEUSZ WINNICKI, MARZENNA WINNICKA
jakie przetargi wygrała firma
PROFI SERWIS S.C. IRENEUSZ WINNICKI, MARZENNA WINNICKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8560,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
- Dostawa profesjonalnych środków do systemu sprzątania, dozowników i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania oraz środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych
- Dostawa środków czystości i dezynfekcyjnych (40)
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- "Dostawa materiałów i środków czystości na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek znajdujących się na jego zaopatrzeniu w 2025 roku (12 zadań)".
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.