Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00084616/01 - Wynik z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051193 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA TOPOGRAFU ROGÓWKOWEGO dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. o.o. w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670209356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-617
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 361 30 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 345 11 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wss.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA TOPOGRAFU ROGÓWKOWEGO dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bd9b7ab-b21c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004006/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Dostawa topografu rogówkowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mss.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu oudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej poprzez platformę Marketplanet OnePlace. Wejście na platformę poprzez link:https://mss.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=mainPage&clientName=mss
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznejprzekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcjajest udostępniona na platformie Marketplanet OnePlace.2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanychza pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia oferty lub wniosku oraz do komunikacjiwynosi 100 MB. 3. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawypzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innychinformacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ichprzekazania na platformę Marketplanet OnePlace.4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę,oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, składa się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. 5. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania oferty, oświadczenia, o którym mowaw art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środkówdowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniumusi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznychdla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020, poz. 2452). 6. Zamawiający nie przewidujeOgłoszenie nr 2021/BZP 00022247/01 z dnia 2021-03-242021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawysposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacjielektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zostały określone w rozdziale XXII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zostały określone w rozdziale XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.341.17.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 148148,15 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa topografu rogówkowego - 1 zestaw, o parametrach technicznych szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunekjeżeli wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje,w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę urządzeń medycznych owartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodówokreślających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czymdowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłychjest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca niejest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzająceich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania ofert. Wykaz sporządzony wg Załącznika 4 do niniejszej SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz dostaw - Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednądostawę urządzeń medycznych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto wraz z podaniemjej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, orazzałączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywananależycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawcanie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ichnależyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert. Wykaz sporządzony wg Załącznika 4 do niniejszej SWZ.Uwaga: zgodnie z treścią § 9ust 3 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy w przypadku powoływania się na doświadczenie w realizacji dostawwykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami w w/w wykazie należy wskazać wyłącznie dostawy, wktórych wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezZamawiającego, o których mowa w :a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy pzpb) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawypzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środkazapobiegawczegoUWAGAW przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musizłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. oświadczeniaWykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupykapitałowej.UWAGAW przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wszczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) informację musi złożyć każdy zOgłoszenie nr 2021/BZP 00022247/01 z dnia 2021-03-242021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - DostawyWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3. odpisu lub informacji z KrajowegoRejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;UWAGAW przypadku Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum,wspólnicy spółki cywilnej) odpis lub informację musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywaminie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza niejest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej proceduryprzewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, niewydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w częścidokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonepod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie maprzepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu nasiedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ichzłożeniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny spełnia wymogi oraz jestdopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobachmedycznych (Dz. U. z 2020r., poz.186 z późn. zm.) a w szczególności:- spełniają tzw.wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającymwymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania,opakowania i oznakowania tych wyrobów,- wystawiono dla nich deklarację zgodności, -oznakowano je znakiem zgodności CE.Wykonawca musi czytelnie oznakować wymienionedokumenty numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1 poz. „ 1”).b) Katalogi lub opisytechniczne w języku polskim potwierdzające wszystkie wymagane parametry techniczneprzedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ. (Wykonawca musi czytelnieoznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu np. A.1.).5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny spełnia wymogi oraz jestdopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobachmedycznych (Dz. U. z 2020r., poz.186 z późn. zm.) a w szczególności:- spełniają tzw.wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającymwymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania,opakowania i oznakowania tych wyrobów,- wystawiono dla nich deklarację zgodności, -oznakowano je znakiem zgodności CE.Wykonawca musi czytelnie oznakować wymienionedokumenty numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1 poz. „ 1”).b) Katalogi lub opisytechniczne w języku polskim potwierdzające wszystkie wymagane parametry techniczneprzedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ. (Wykonawca musi czytelnieoznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu np. A.1.).5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty za pośrednictwem formularza wypełnionego bezpośrednio na platformiezakupowej Marketplanet OnePlace. 2. Wypełniony formularz cenowy - opis przedmiotuzamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy orazoświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia parametrów technicznych przedmiotuzamówienia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzone wg wzoru stanowiącegoZałącznik nr 3 do SWZ.3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jestumocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji zKrajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczejlub innego właściwego rejestru. UWAGAW przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej)odpis lub informację musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia.4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jegoreprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4, Zamawiający żąda odWykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie doreprezentowania Wykonawcy. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców, którzywspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum orazwspólników spółki cywilnej) (art. 58 ust. ust. 2 u.p.z.p.) – dokument potwierdzający ustanowieniepełnomocnika do reprezentowania w/w Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający dopuszczazłożenie umowy regulującej współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występującychwspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej jako dokumentu równoważnego zpełnomocnictwem.Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następującepostanowienia:- wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdegoz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest równieżujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP Wykonawców, w szczególności w przypadku spółkicywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników.- określenie zakresu pełnomocnictwa,-podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którymOgłoszenie nr 2021/BZP 00022247/01 z dnia 2021-03-242021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawymowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio dowykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Wszelka korespondencjaprowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciemumowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tychWykonawców.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przezposzczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowychzadań dotyczących:a) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówieniana dostawy.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, składa każdy z Wykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału wpostępowaniu w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu 8. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ponosząsolidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącej załącznik do SWZ -wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mss.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-18
2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.