Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00492652/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa drogi gminnej ulicy Małej Kolejowej w Kościerzynie – pełnienie funkcji inspektora nadzoru
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9a
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 680-23-00
1.5.8.) Numer faksu: 58 680-23-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizp@koscierzyna.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej ulicy Małej Kolejowej w Kościerzynie – pełnienie funkcji inspektora nadzoru2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d263520a-7abf-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019574/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Budowa drogi gminnej ulicy Małej Kolejowej w Kościerzynie - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 23/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 151687,02 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37398,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych pn. „Budowa drogi gminnej ulicy Małej Kolejowej w Kościerzynie”. W ramach przedsięwzięcia planuje się m.in.:
Parametry techniczne drogi:
Długość drogi: ok. 950 m
Klasa drogi L (Lokalna), D (dojazdowa)
Prędkość projektowa Vp=30 km/h
Kategoria ruchu KR2
Szerokość jezdni 5,0; 6,0 m
Szerokość chodnika: 2,0 m
Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
Nawierzchnia chodnika: kostka betonowa
Nawierzchnia zjazdów: kostka betonowa
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
roboty przygotowawcze i pomiarowe
roboty rozbiórkowe
roboty ziemne wykonywane mechanicznie (wykopy, nasypy, profilowanie skarp, koryto pod warstwy konstrukcyjne)
budowa prefabrykowanego muru oporowego
wykonanie podbudowy pod nawierzchnie jezdni, zjazdów, chodnika
regulację wysokościową urządzeń uzbrojenia podziemnego
ustawianie krawężnika betonowego
ustawianie obrzeży betonowych
wykonanie jezdni z betonu asfaltowego
wykonanie zjazdów z kostki betonowej
wykonanie chodnika z kostki betonowej
budowa kanalizacji deszczowej
budowa oświetlenia ulicznego typu LED
budowa kanału technologicznego
budowa kanalizacji sanitarnej
budowa sieci wodociągowej
przebudowa kolizji z siecią energetyczną
przebudowa kolizji z siecią teletechniczną
oznakowanie pionowe i poziome
profilowanie skarp i terenów przyległych wraz z humusowaniem i obsianiem nasionami traw
Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Po wykonaniu robót budowlanych przed dokonaniem odbioru ostatecznego i przekazaniem wybudowanego obiektu do eksploatacji Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do uzyskania decyzji na użytkowanie obiektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45899,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47109,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45899,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Nadzory-GL Grzegorz Leszman
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BUDINVEST Jagoda Żywicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921352860
7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 3
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45899,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-17SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamówienie będące przedmiotem nadzoru inwestorskiego będzie realizowane w terminie do dnia 17.09.2023r.
Zamawiający zastrzega, że wyżej wskazany termin jest terminem jedynie orientacyjnym. Termin zakończenia robót budowlanych i zakończenia terminu pełnienia nadzoru inwestorskiego może ulec zmianie.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- DZP/7/25 DOSTAWA CIEKŁEGO TLENU MEDYCZNEGO W CYSTERNACH DO ZBIORNIKA BĘDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W KOŚCIERZYNIE
- Dostawa wyposażenia specjalistycznego dla pracowni informatycznej i budownictwa w PZS Nr 2 w ramach projektu "Nowoczesna baza edukacji zawodowej II"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla pracowni informatycznej w PZS Nr 2 w ramach projektu "Nowoczesna baza edukacji zawodowej II"
- DZP/6/25 DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH I AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ DLA BLOKU OPERACYJNEGO
- DZP/3/25 DOSTAWA LEKÓW
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski nad pracami budowlano-instalacyjnymi dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa pomieszczeń budynku G na potrzeby nowej kuchni UDSK.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.