Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051207 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wsparcia technicznego i opieki nad systemem IntraRIS/IntraPACS oraz systemem TeleNET
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295739
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 78
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-357
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkin@pulmonologia.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulmonologia.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pulmonologia_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wsparcia technicznego i opieki nad systemem IntraRIS/IntraPACS oraz systemem TeleNET2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2f93859-a8de-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004961/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Opieka informatyczna - rtg i usg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046444/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a i b, w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy - usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOZ.383.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 90000
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług wsparcia technicznego i opieki nad systemem IntraRIS/IntraPACS oraz systemem TeleNETW ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni:1. Help desk telefoniczny;2. Wsparcie techniczne w zakresie współpracy systemu RIS/PACS ze stacjami i urządzeniami diagnostycznymi, systemami szpitalnym jak HIS;3. Usuwanie bieżących błędów w działaniu Systemu;4. Aktualizację baz danych;5. Wsparcie techniczne użytkownika w zakresie pracy systemu, zmiany konfiguracji;6. Możliwość zgłaszania wszystkich usterek elektronicznym systemem zgłoszeń;7. Wsparcie techniczne przy administrowaniu systemem;8. Pomoc przy usuwaniu błędów wynikających z niewłaściwej obsługi przez Użytkownika;9. Wsparcie techniczne w administrowaniu serwerem oraz przy usuwaniu awarii serwera;10.Aktualizację systemu IntraRIS/IntraPACS do aktualnej wersji;11.Nadzór nad modułem integrującym na poziomie HL7 RIS/PACS z systemem HIS. Zapewnienie prawidłowej wymiany danych pomiędzy ww. systemami;12. Wsparcie techniczne w zakresie pracy stacji roboczych i diagnostycznych podłączonych do systemu RIS/PACS;13. W okresie objętym serwisowaniem wykonawca zobowiązuje się aktualizować w ramach wynagrodzenia określonego umową serwisowane oprogramowanie zgodnie z aktualnym ustawodawstwem w zakresie nie przekraczającym 10 roboczo godzin miesięcznie (10 r-godz. maksymalny czas trwania jednej aktualizacji). W przypadku zmian wymagających większego nakładu pracy, zmiany będą realizowane w ramach odrębnego zamówienia na podstawie kosztorysu przygotowanego przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMS Medica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060699424
7.3.3) Ulica: Jutrzenki 12 lok. 108
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-538
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Usługa administracji, wsparcia technicznego i prac developerskich w zakresie obsługi serwisów teatrwielki.pl, archiwum.teatrwielki.pl i vod.teatrwielki.pl działających w oparciu o system TYPO3 10
- Usługa w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu Oprogramowania Aplikacyjnego AMMS/Infomedica dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/18/2024
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.