eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa odczynników chemicznych



Ogłoszenie z dnia 2025-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników chemicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bkotras@ujk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników chemicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8242a8fc-4291-4fbb-a8f5-ef8859d331b3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038129/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.32 Dostawa odczynników chemicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

18. Zakup w ramach projektu pod nazwą „Branżowo-Przyszłościowo!” numer umowy: FERS.01.05-IP.08-0052/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet 1 Umiejętności, Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym, który jest realizowany przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8242a8fc-4291-4fbb-a8f5-ef8859d331b3

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: adres strony postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8242a8fc-4291-4fbb-a8f5-ef8859d331b3
.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: bkotras@ujk.edu.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwane dalej „RODO” w związku z art. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.Urz. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwana dalej „p.z.p.” niniejszym informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.
2) podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest: art. 6 ust.1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) podanie przez Państwa danych osobowych stanowi wymóg ustawowy określony w przepisach ustawy p.z.p., który wiąże się z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Skutkiem niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udzielenia zamówienia publicznego.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (jeżeli wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga, od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart.18 ust. 2 RODO ;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO
10) posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego –Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana /



Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADP.2301.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 :
1) Przeciwciało I-rzędowe anty- AB – 1 sztuka
2) abscysynowy niewrażliwy 5 – 1 sztuka
3) Przeciwciało I-rzędowe ABP1– 1 sztuka
4) Przeciwciało I-rzędowe AMY– 1 sztuka
5) Przeciwciało I-rzędowe ATG5 – 1 sztuka
6) Przeciwciało I-rzędowe przeciwko COP1 - 1 sztuka
7) Przeciwciało I-rzędowe Anty-GID1c– 1 sztuka
8) Przeciwciało I-rzędowe Anty-GID1c– 1 sztuka
9) Przeciwciało I-rzędowe Anty-Phly 1 sztuka
10) Przeciwciało I-rzędowe anty – 1 sztuka
11) Przeciwciało I-rzędowe anty-PIF5– 1 sztuka
12) Przeciwciało I-rzędowe anty-PsaA – 1 sztuka
13) Przeciwciało I-rzędowe anty-PsbA 1 sztuka
14) Przeciwciało I-rzędowe anty-UVR3 - 1 sztuka
15) Przeciwciała I-rzędowe anty-PLDA1/2 - 1 sztuka
16) Przeciwciało I-rzędowe anty-TOR– 1 sztuka
17) Królicze przeciwciało II-rzędowe – 1 sztuka

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne

24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 :
1) 2,3,5-trifenylotetrazoliowy chlorek 99%– 1 sztuka
2) Antron do syntezy [25g – 1 sztuka
3) 2,4,6-Tri(2-pyridyl)-1,3,5-triazine, 98% (10g)– 1 sztuka
4) Trolox lub Kwas 6-hydroksy-2,5,7,8-tetrametylochromano-2-karboksylowy 97% (5g) – 1 sztuka
5) 2,2-Diphenyl-1-picrylhydrazyl 95% (1g) – 1 sztuka
6) (+)-Kwas abscysynowy 25mg – 1 sztuka
7) 6-benzyloaminopuryna <98% (25g) – 1 sztuka
8) Trans-zeatyna >98% (100mg) - 1 sztuka
9) Kwas galusowy 1-hydrat >99,0% (100g) – 1 sztuka
10) Nigerycyna sól sodowa 10mg – 1 sztuka
11) Kwas 1H-indolo-3-octowy 99% (25g) – 1 sztuka
12) Rapamycyna 50mg – 1 sztuka
13) Agar agar 1kg – 1 sztuka
14) Bufor PBS 1x stężony (r-r roboczy PBS), 1L – 1 sztuka
15) Pepton, z mięsa (żelatyna wieprzowa) 1 kg – 1 sztuka
16) Ekstrakt drożdżowy, proszek 1kg – 1 sztuka
17) Glicyna 1 kg – 1 sztuka
18) L-Arginina 500g – 1 sztuka
19) Surowica końska 100ml – 25 sztuk
20) Kwas solny 35-38% cz.d.a., 1L – 5 sztuk
21) Odczynnik Fehlinga A 1l – 6 sztuk
22) Odczynnik Fehlinga B 1l – 6 sztuk
23) Odczynnik Benedicta 1l – 10 sztuk
24) Odczynnik Biuretowy 1l -10 sztuk
25) D-arginina 5g -1 sztuka
26) D-Leucyna 10g – 1 sztuka
27) L-Alanina 100g – 1 sztuka
28) Sudan III 100g – 2 sztuki
29) Kwas deoksyrybonukleinowy z plemników ryb, 100 g – 1 sztuka
30) Albumina surowicy bydlęcej, frakcja Cohna V, 10 g - 2 sztuki
31) L-Glutamina 500g – 1 sztuka
32) Kwas L-glutaminowy - 1 kg
33) L-Prolina 250g – 1 sztuka
34) DL-asparagina 1 hydrat 100g – 1 sztuka
35) mio-Inozytol 250g – 1 sztuka
36) Tiaminy chlorowodorek 250 g – 1 sztuka
37) Kwas nikotynowy 500g – 1 sztuka
38) Pirydoksyny chlorowodorek 250g – 1 sztuka
39) Batofenantrolina 98% 1g – 1 sztuka
40) Woda do biologii molekularnej - wolna od DNazy i RNazy, 500ml – 5 sztuk
41) Etylowy alkohol 99,8% do biologii molekularnej, 1L -2 sztuki
42) Ksylen CZDA, 1L – 1 sztuka
43) Gliceryna bezwonna CZDA 2,5l – 1 sztuka

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne

24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 :
1) Sonda typu – Taqman SNP Assays MTO – 2 sztuki
2) Zestaw do reakcji - 2 sztuki
3) Zestaw do reakcji - miRCURY LNA RT Kit - 2 sztuki
4) Zestaw do reakcji - miRCURY LNA SYBR Green PCR Kit – 1 sztuka
5) Starter molekularny - hsa-miR-125b-2-3p - 1 sztuka
6) Starter molekularny - hsa-miR-98-3p - 1 sztuka
7) Starter molekularny - hsa-miR-98-3p - 1 sztuka
8) Zestaw do reakcji - DNA Kit – 1 sztuka
9) Zestaw do reakcji - DNASPIN Kit – 1 sztuka
10) Zestaw do izolacji gDNA roślin/grzyby – 1 sztuka
11) Bufor - NZYol 100 ml – 1 sztuka
12) Zestaw przeznaczony do oczyszczania DNA– 1 sztuka
13) Zestaw do oczyszczania całkowitego RNA – 1 sztuka
14) Zestaw do ekstrakcji DNA roślin – 1 sztuka
15) Zestaw do ekstrakcji całkowitego RNA – 1 sztuka
16) Uniwersalny zestaw do izolacji genomowego DNA z różnych materiałów – 1 sztuka
17) Zestaw Genomic Micro AX Plant metodą grawitacyjną - 1 sztuka
18) Zestaw do izolacji całkowitego RNA z materiałów odpornych na lizę - 1 sztuka
19) DNA Marker 1, 100 aplikacji – 1 sztuka
20) PCR Mix Plus Green 2000 – 1 sztuka
21) Zestaw do syntezy pierwszego łańcucha cDNA – 1 sztuka
22) qPCR-HS Mix Sybr – 1 sztuka
23) Bufor TAE 50x stężony 1000 ml –2 sztuki
24) Bufor TBE 10x stężony 1000 ml – 1 sztuka
25) Zestaw do izolacji Total RNA Mini Plus 100 reakcji – 1 sztuka
26) RNA Marker 1 RTU 100 aplikacji – 1 sztuka
27) Zestaw do izolacji DNA – 2 sztuki
28) Barwnik do wizualizacji kwasów nukleinowych w żelach elektroforetycznych - 4 sztuki
29) Zestaw do izolacji DNA – 2 sztuki
30) Bufor TAE, 50-krotnie stężony, 1L – 2 sztuki

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne

24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 :
1) Etylowy alkohol 99,8% CZDA 500ml – 2 sztuki
2) Kwas 5-sulfosalicylowy 2 hydrat CZDA 1kg – 1 sztuka
3) Chlorek wapnia, 96%, bardzo czysty, proszek, bezwodny 1kg – 1 sztuka
4) Sodu węglan, bezwodny 1kg – 1 sztuka
5) tri-Sodu cytrynian 2 hydrat G.R. 1kg – 1 sztuka
6) Kwas solny 35-38% CZDA 2l – 1 sztuka
7) Bromokrezolowa zieleń 5g – 1 sztuka
8) Bromotymolowy błękit 1g 1 sztuka
9) D-Tryptofan 5g – 1 sztuka
10) D-Ryboza 25g – 1 sztuka
11) Miedzi siarczan 5hydrat CZDA 2 kg – 1 sztuka
12) Alkohol metylowy czda op.1l butelka – 3 sztuki
13) Aceton CZDA, 1L – 2 sztuki
14) Żelaza (III) chlorek 6hydrat CZDA, 500g – 1 sztuka
15) Żelaza (III) azotan 9hydrat CZ , 500g – 1 sztuka
16) Chromu III azotan 9hydrat CZDA, 250g – 1 sztuka
17) Ołowiu (II) azotan CZDA, 1 kg – 1 sztuka
18) Wapnia azotan 4hydrat CZDA 1 kg – 1 sztuka
19) Baru azotan CZDA, 1 kg – 1 sztuka
20) Potasu azotyn CZDA, 500g – 1 sztuka
21) Niklu (II) siarczan 6hydrat CZDA, 500g – 1 sztuka
22) Amonu siarczan CZDA, 1 kg – 1 sztuka
23) Sodu wodorotlenek CZDA, 1 kg – 1 sztuka
24) Oranż metylowy, 25g – 1 sztuka
25) Czerwień obojętna, 5g- 1 sztuka
26) Etylowy alkohol 96% CZDA, CZDA, 1L – 10 sztuk
27) Kwas ortofosforowy 80% CZ, 1L – 2 sztuki
28) Glinu tlenek prażony CZDA, 250g – 1 sztuka
29) Tlenek tytanu (IV), 98 +%, proszek anatazu, 100g – 1 sztuka
30) Cynku tlenek CZDA, 250g – 1 sztuka
31) Wapnia tlenek CZDA, 250g – 1 sztuka
32) Glinu chlorek bezw. CZDA, 250g – 1 sztuka
33) Magnezu wodorotlenek CZDA, 250g – 1 sztuka
34) Kwas borowy CZDA, 500g – 2 sztuki
35) Sodu czteroboran 5 hydrat min.99,5%, CZDA, 1 kg – 1 sztuka
36) Kompleks boranu i dimetyloaminy, 25g – 1 sztuka
37) Tris(trimetylosililo) boran, 100g – 1 sztuka
38) Potasu tetraboran 4 hydrat, 250g – 1 sztuka
39) Litu czteroboran CZDA, 250g – 1 sztuka
40) Pentaboran amonu oktahydrat, 250g – 1 sztuka
41) Potasu metaboran, 250 g – 1 sztuka
42) Etylowy alkohol 96%, CZDA, 500 ml – 15 sztuk
43) Wapnia siarczan ze wskaźnikiem (CoCl2) 3mm (8mesh) do suszenia (454g) – 3 sztuki
44) Kwas octowy 99,5%-99,9% czda-basic, 1L – 4 sztuki
45) Sodu octan bezw. CZDA, 500g – 2 sztuki
46) Kwas 3,5-dinitrosalicylowy, 100g 1 sztuka
47) Potasu sodu winian 4hydrat CZDA, 500g – 2 sztuki
48) Antron, 25g - 1 sztuka
49) Dimetylu sulfotlenek CZDA, 500 mL – 3 sztuki
50) Żelaza (III) chlorek 6hydrat CZDA, 500g – 1 sztuka
51) Kwas 2-tiobarbiturowy >97%, (25g) – 1 sztuka
52) Kwas trójchlorooctowy CZDA, 250 g – 2 sztuki
53) Acetonitryl do HPLC, 2,5 L – 4 sztuki
54) Metanol HPLC, 2.5 L – 4 sztuki
55) Kwas octowy lodowaty r-r 99,5% do HPLC, 2,5L – 4 sztuki
56) DL-Ditiotreitol, 98%, 5g – 1 sztuka
57) 2-Merkaptoetanol, 99%, ekstra czysty,10 ml – 1 sztuka
58) Kwas fosforowolframowy hydrat, 25g – 1 sztuka
59) Żelaza (III) chlorek bezw. CZDA, 500g – 1 sztuka
60) Kwas ortofosforowy 85% CZDA, 500ml – 5 sztuk
61) Etylowy alkohol 70% CZDA, 500ml 10 sztuk
62) Cytrynian sodu 2- wodny czda, 1 kg – 2 sztuki
63) Potasu sodu winian 4hydrat CZDA, 1 kg – 2 sztuki
64) Kwas solny 35-38% czda, 1L – 3 sztuki
65) Sodu wodorotlenek czda, 1 kg – 2 sztuki
66) Kwas azotowy 20% czda, 1L – 2 sztuki
67) Bufor TAE,1L – 2 sztuki
68) Etylowy alkohol 99,8% czda,500mL – 5 sztuk
69) Glukoza bezwonny czda, 500 g – 2 sztuki
70) D-fruktoza czda, 500g – 2 sztuki
71) Sacharoza czda, 500g – 2 sztuki
72) Skrobia rozpuszczalna czda, 500g 2 sztuki
73) Maltoza 1hydrat czda, 500g 1 sztuka
74) Potasu azotan czda, 500g 3 sztuki
75) Potasu diwodorofosforan min. 99,5%, czda, 500g – 3 sztuki
76) Amonu azotan czda, 500g – 3 sztuki
77) Magnezu siarczan 7hydrat czda, 500g – 3 sztuki
78) Wapnia chlorek, 2 hydrat, 500g 3 sztuki
79) Kwas borowy czda, 500g 3 sztuki
80) Manganu (II) siarczan 4hydrat czda, 500g – 3 sztuki
81) Kobaltu (II) chlorek 6hydrat czda, 500g – 3 sztuki
82) Miedzi siarczan 5hydrat czda, 500 g 3 sztuki
83) Miedzi siarczan 5hydrat czda, 500 g 3 sztuki
84) Sodu molibdenian 2hydrat czda, 500g 1 sztuka
85) Potasu jodek czda, 500g – 1 sztuka
86) EDTA sodowa sól żelaza, 500g – 1 sztuka
87) Di-sodu wersenian 2hydrat czda, 500g – 1 sztuka

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne

24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 :
1) (+)-Wodzian katechiny -1G – 1 sztuka
2) (1S) - (-) - alfa-Pinen, 98% - 250ML – 1 sztuka
3) 1,4-Cyneol, 85%-25G - 1 sztuka
4) 1,4-dioksan CZ - 500 ml – 1 sztuka
5) 2,6-dichlorochinono-4-chloroimid - 5G – 1 sztuka
6) 4-aminoantypiryna- 250G – 1 sztuka
7) Arbutyna - 25G – 1 sztuka
8) Aukubina (Aucubin) - 10MG – 3 sztuki
9) Chininy chlorowodorek 2 hydrat - 25G – 1 sztuka
10) Digoksyna -1G – 1 sztuka
11) D-Salicyna- 25G – 1 sztuka
12) Diwodzian fluoroglucynolu, 99% -100G – 1 sztuka
13) Heksametylenotetramina do analizy, 1 kg – 1 sztuka
14) Hydrochinon -1KG -1 sztuka
15) Kamfora -25G – 1 sztuka
16) Enoksolon -5G – 1 sztuka
17) Kwas glicyryzynowy sól amonowa -25G – 1 sztuka
18) Kwas glicyryzynowy sól amonowa -100G – 1 sztuka
19) Kwercetyna, bezwodna -100G – 1 sztuka
20) Odczynnik Dragendorffa zestaw -500 ml – 1 sztuka
21) Aldehyd p-anyżowy -25ML – 1 sztuka
22) p-Cymen, 99 +% -250ML – 1 sztuka
23) Pirogalol CZDA - 50 g – 1 sztuka
24) Rutyna hydrat -100G – 1 sztuka
25) Saponiny -25G – 1 sztuka
26) Sennozyd B - 20MG – 1 sztuka
27) Tanina CZDA -100G – 1 sztuka
28) Teobromina, 99% - 100G – 1 sztuka
29) Tetrachloro-p-benzochinon -100G – 1 sztuka
30) Tymol CZ - 250 g - 1 sztuka
31) Wanilina CZ -100 g – 1 sztuka

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne

24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6:
1) Bufor TBS - opakowanie 50 sztuk – 1 opakowanie
2) Papier filtracyjny do blotów, opakowanie 50 sztuk – 1 opakowanie
3) Trans-Blot Turbo RTA Mini, zestaw na 40 reakcji – 1 sztuka
4) Zestaw do transferu Trans-Blot Turbo RTA, zestaw na 40 reakcji – 1 sztuka
5) Zestaw do transferu Trans-Blot Turbo RTA Mini, zestaw na 40 reakcji – 1 sztuka
6) 10x bufor Tris/CAPS do półsuchego blotting – 3 sztuki
7) 10x TBE Buffer – 1 sztuka
8) 50x bufor TAE – 1 sztuka
9) Cyjanek ksylenowy FF, 25 g - 1 sztuka
10) EZ Load 1 kb – 1 sztuka
11) EZ Load 500 bp – 1 sztuka
12) Marker - EZ Load 20 bp – 1 sztuka
13) Żel poliakrylamidowy- 4–20% – 3 sztuki
14) Żel poliakrylamidowy - 4–20% – 5 sztuk
15) Żel poliakrylamidowy - 4–20% – 3 sztuki
16) Marker wielkości – 2 sztuki
17) Wstępnie zmieszany bufor próbki białka – 1 sztuka
18) wstępnie zmieszany 4x bufor do próbek białka – 1 sztuka
19) 10x bufor Tris/glicyna – 1 sztuka
20) 10x Tris/glicyna/SDS, 5 l -1 sztuka
21) Bufor do wizualizacji – 2 sztuki
22) Bufor blokujący do membran – 1 sztuka

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne

24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7:
1) Zestaw do ludzkiego MIP-1α – 1 sztuka
2) Ludzki zestaw MIP - 1β – 1 sztuka
3) Odczynniki do oznaczania grup krwi; Anty-A, klon: A-11H5 – zestaw 10 ml – 1 sztuka
4) Dysmutaza ponadtlenkowa – 1 sztuka
5) Zestaw do oznaczania całkowitej zawartości węglowodanów – 1 sztuka
6) Zestaw do oznaczania aktywności amylazy – 1 sztuka
7) Zestaw do oznaczania zawartości kwasu askorbinowego – 1 sztuka
8) Zestaw do oznaczania peroksydacji lipidów – 1 sztuka
9) Zestaw do badania aktywności korzeni roślin -1 sztuka
10) Zestaw do oznaczania cukru rozpuszczalnego w roślinach – 1 sztuka
11) Zestaw do oznaczania aktywności peroksydazy glutationowej – 1 zestaw

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne

24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie dotyczące wykluczenia na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835);
2) zobowiązanie innego podmiotu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia o podziale obowiązków pomiędzy konsorcjantami w postaci oryginału dokumentu w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców, określone w pełnomocnictwie lub zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie (jeżeli dotyczy);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowe środki dowodowe:
1) karta charakterystyki wystawiona przez producenta, certyfikat lub specyfikacja techniczna produktu
Wymagana forma: w oryginale w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. Zamawiający dopuszcza złożenie kart charakterystyki w języku angielskim.
2. Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.
3. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane odczynniki spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
4. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia. Zobowiązanie musi być złożone w oryginale w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentacji na zdolnościach którego polega wykonawca wskazaną we właściwym rejestrze, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia o podziale obowiązków pomiędzy konsorcjantami w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej podpisanego podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców, określone w pełnomocnictwie lub zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie;
4. Wykonawca składa wiążącą ofertę przez przekazanie wypełnionego i podpisanego Formularza Ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, przygotowanego przez Zamawiającego i zamieszczonego na stronie internetowej postępowania. Ofertę podpisuje się podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa winien być załączony do oferty w postaci elektronicznej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie pełnomocnikiem. 5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej złożone zostanie w przypadku, kiedy oferta tych wykonawców zostanie oceniona najwyżej).
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Oświadczenie o których mowa w art.125 ust.1 PZP sporządza odrębnie:
1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia o podziale obowiązków pomiędzy konsorcjantami w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej podpisanego podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców, określone w pełnomocnictwie lub zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe, gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 PZP.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w szczególności w poniższych przypadkach:
1) zmiany danych firmy Wykonawcy (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby w formie aneksu do umowy,
2) wycofania z rynku lub zmiany nazwy przez producenta przedmiotu umowy,
3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
4) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
5) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
6) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy,
5. W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8242a8fc-4291-4fbb-a8f5-ef8859d331b3

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.