Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026756/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00028858/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
- 2021/BZP 00029875/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-09
- 2021/BZP 00031479/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051285 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących z podziałem na II części/zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oleśnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713140114
1.5.8.) Numer faksu: 713140111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-olesnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
HTTPS://POWIAT-OLESNICKI.EZAMAWIAJACY.PL1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących z podziałem na II części/zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a62c67ec-92c6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001267/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla starostwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026756/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RP.272.1.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 183033,54 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 183033,54 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I- materiały eksploatacyjne Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów, eksploatowanych w komórkach organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Oleśnicy.Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi :dla części I :- Załącznik nr 5a do SWZ- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,- formularz cenowy- załącznik nr 6a do SWZ oraz- formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).- projekt Umowy, które stanowi załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30237380-6 - CD-ROM-y
4.5.5.) Wartość części: 137185 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II- materiały biurowe Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup i dostawę materiałów biurowych eksploatowanych w komórkach organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Oleśnicy.3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi :dla części II :- Załącznik nr 5b do SWZ- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, - formularz cenowy- załącznik nr 6b do SWZ oraz - formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).- projekt Umowy, który stanowią załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22851000-0 - Skoroszyty
30197644-2 - Papier kserograficzny
30199230-1 - Koperty
30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
4.5.5.) Wartość części: 71501,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał i może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281917,23
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376158,37
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69185,14
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79800,73
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79800,73
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTNER PAPES SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912050290
7.3.3) Ulica: WAGONOWA 28A
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 53-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79800,73
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Rozbudowa drogi gminnej nr 1522D ul. Kopernika w Oleśnicy
- Remont drogi wewnętrznej dz. nr 238/2 w miejscowości Sokołowice (Gęsia Górka)
- Przebudowa drogi - ul. Pułaskiego w Oleśnicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi w ul. Wielkopolnej w Oleśnicy
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Wzmocnienie konstrukcji dachu skrzydła zachodniego budynku głównego wraz z ociepleniem i wymianą sufitu podwieszanego
- Przebudowa sięgaczy ul. Stolarskiej w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 15 m-cy
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla INiG-PIB
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - tonery
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.