Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00317292/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.umciechanow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38394133-5d91-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317292/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.40.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni utwardzonych – remonty nawierzchni chodników na terenie Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części stanowi: Przedmiar robót (Załącznik nr 13 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 14 do SIWZ) oraz wykaz dróg gminnych (Załącznik nr 15 do SIWZ). Podane w przedmiarach robót ilości są założone wstępnie i będą służyć do porównania ofert pod względem cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 450000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni utwardzonych – remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, utrwalanie i regeneracja nawierzchni na terenie Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części stanowi: Przedmiar robót (Załącznik nr 13 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 14 do SIWZ) oraz wykaz dróg gminnych (Załącznik nr 15 do SIWZ). Podane w przedmiarach robót ilości są założone wstępnie i będą służyć do porównania ofert pod względem cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 850000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, szlakowych, gruntowych) na terenie Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części stanowi: Przedmiar robót (Załącznik nr 13 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 14 do SIWZ) oraz wykaz dróg gminnych (Załącznik nr 15 do SIWZ). Podane w przedmiarach robót ilości są założone wstępnie i będą służyć do porównania ofert pod względem cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 450000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznaczeń pionowych (znaki drogowe, tablice z nazwami ulic, elementy bezpieczeństwa ruchu itp.) na terenie Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części stanowi: Przedmiar robót (Załącznik nr 13 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 14 do SIWZ) oraz wykaz dróg gminnych (Załącznik nr 15 do SIWZ). Podane w przedmiarach robót ilości są założone wstępnie i będą służyć do porównania ofert pod względem cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznaczeń poziomych (oznakowanie cienkowarstwowe i grubowarstwowe) w pasach drogowych dróg gminnych na terenie Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części stanowi: Przedmiar robót (Załącznik nr 13 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 14 do SIWZ) oraz wykaz dróg gminnych (Załącznik nr 15 do SIWZ). Podane w przedmiarach robót ilości są założone wstępnie i będą służyć do porównania ofert pod względem cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399833,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442720,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399833,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEL-BRUK TOMASZ DELURA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661609539
7.3.4) Miejscowość: KOWNATY ŻĘDOWE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399833,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 991453,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 991453,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 991453,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.U.H. "KOPTRANS" WITOLD PIĘTKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5660006307
7.3.4) Miejscowość: CIECHANÓW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 991453,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.U.H. "KOPTRANS" WITOLD PIĘTKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5660006307
7.3.4) Miejscowość: CIECHANÓW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287807,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287807,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287807,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLANETA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260211618
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287807,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177492,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177492,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177492,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLANETA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260211618
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177492,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-31INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Przebudowa kancelarii i adaptacja otoczenia leśniczówki Dunaj (nr inw. 110/104).
- Rozbudowa infrastruktury pieszej i rowerowej na terenie MOF Ciechanowa wraz z budową Park & Ride przy Dworcu PKP Ciechanów Przemysłowy
- Remonty w placówkach oświatowych 2025 r. - II
- Przebudowa, termoizolacja i remont budynku Szkoły Podstawowej w Chotumiu wraz z instalacjami oraz montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku
- Dostawa worków na odpady
- Budowa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z towarzyszącą infrastrukturą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ciechanowie w ramach programu Budowa kompleksów sportowych Orlik - edycja 2024
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- Remont destruktem asfaltobetonowym dróg na terenie Gminy Promna
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.