Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027591/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
- 2021/BZP 00028962/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051469 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 180102C Krzywosądz - Krzywosądz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Dobre
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-210
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542850125, 542850157
1.5.8.) Numer faksu: 542850660
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugdobre.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdobre.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 180102C Krzywosądz - Krzywosądz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffbd8264-920a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001611/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa pięciu odcinków dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027591/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KRGIK.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139562,2 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 180102C Krzywosądz - Krzywosądz na odcinku 0,550 km.W zakres zamówienia wchodzi m. in; 1. Roboty przygotowawcze2. Podbudowa3. Nawierzchnia bitumiczna4. Roboty wykończeniowe5. Oznakowanie dróg i urządzenia brd6. Geodezyjna dokumentacja powykonawczaOkres udzielonej gwarancji – min. 60 miesięcy Opis przedmiotu zamówienia tworzą dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością:1. Umowa2. Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego3. Projekt budowlany4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych5. Przedmiary robót6. Oferta WykonawcyZgodnie z art. 99 ust 5 pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych do opisanych w SWZ, w zakresie, w jakim SIWZ wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. W przypadku zaoferowania równoważności, Wykonawca jest zobowiązany wykazać w przygotowanym w tym celu przez siebie formularzu „Opis równoważności”, że oferowane przez niego materiały lub normy spełniają parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisane przez Zamawiającego w SWZ. Opis równoważności oprócz nazwy i producenta oferowanego materiału powinien zawierać opis materiałów sporządzony przez Wykonawcę lub wykorzystać karty katalogowe (załączone jako integralna część formularza Opis równoważności) oferowanych materiałów. W przypadku powoływania się na normy równoważne, Wykonawca powinien podać ich nazwę oraz wykazać w ww. formularzu opis równoważności, że oferowane przez niego normy spełniają parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisywane przez Zamawiającego w SWZ. Opis równoważności winien zatem zawierać informacje, które pozwolą Zamawiającemu na dokonanie porównania parametrów materiałów/norm z parametrami materiałów/norm opisanych w SWZ. Instalacje, w których Wykonawca zastosuje materiały/normy równoważne winny osiągać co najmniej te same parametry funkcjonalne i eksploatacyjne, co opisane w SIWZ; zastosowane przez Wykonawcę materiały/normy nie mogą spowodować zmiany technologii wykonania danego elementu zamawianych robót budowlanych. Przez zmianę technologii rozumie się takie zmiany, które wymagają zmian w projekcie budowlanym i/lub w projektach wykonawczych.. Opis równoważności stanowi treść oferty Wykonawcy. Opis równoważności winien zostać podpisany przez Wykonawcę. UWAGA! Wszędzie tam, gdzie w SWZ pojawiają się określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy uznać, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Niniejsze dotyczy także wskazania norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125451,62
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140125,28
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125451,62
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II Nr 7
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 87-853
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125451,62
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI DOBRE
więcej: przetargi DOBRE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
- Przebudowa Drogi Gminnej nr 004504F w miejscowości Drzeńsko oraz Drogi Gminnej nr 00451OF w miejscowości Starościn
- "Przebudowa ul. Trzech Kotwic"
- "Profilowanie nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Dolsk wraz z uzupełnieniem nierówności niwelety nawierzchni tłuczniem kamiennym, gruzem betonowym lub destruktem asfaltowym"
- "Przebudowa fragmentu al. Blachnickiego od ul. 3 Maja do ul. Braci Mieroszewskich w Sosnowcu"
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.