Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011650/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
- 2021/BZP 00011650/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011650/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00016624/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-12
- 2021/BZP 00019813/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051525 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pracowni specjalistycznych oraz budowa wewnętrznej windy w budynku Zespołu Szkól Technicznych w Toruniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.majewski@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umtorun.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pracowni specjalistycznych oraz budowa wewnętrznej windy w budynku Zespołu Szkól Technicznych w Toruniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9800eab3-7675-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000805/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej 2 w ZST, w tym likwidacja barier architektonicznych w placówkach oświatowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej 2 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011650/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 508130,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pracowni specjalistycznych oraz budowa wewnętrznej windy w budynku Zespołu Szkól Technicznych w Toruniu .1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) budowa wewnętrznej windy osobowej o napędzie elektrycznym, przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych, zlokalizowanej w pobliżu wejścia głównego do szkoły; winda będzie obsługiwała 3 poziomy: parter, I i II piętro; konstrukcja szybu windowego w obrębie podszybia żelbetowa, a w pozostałej części murowana, wzmocniona trzpieniami,2) przebudowa pomieszczeń na I i II piętrze na cele pracowni specjalistycznych: logistycznej i teleinformatycznej; zakres prac obejmuje rozbiórki i postawienie nowych ścian działowych, demontaż boazerii, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, nadproża stalowe, posadzki, montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, przewody wentylacji grawitacyjnej, instalację elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych, instalację komputerową oraz klimatyzację. 1.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez Piotra Świrzyńskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: „PSBUD Piotr Świrzyński”; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi. Termin wykonania zamówienia: • Etap I, tj. budowa windy i przebudowa sal I piętra - rozpoczęcie: 15.04.2021 r.- zakończenie: 12.08.2021 r.• Etap II, tj. przebudowa sal II piętra - rozpoczęcie 04.07.2021 r.- zakończenie 12.08.2021 r.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.Podział zamówienia na części - Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Powody niedokonania podziału: realizacja zadania stanowi funkcjonalną całość i nie ma uzasadnienia dzielenia zadania na części.3. Oferty wariantowe Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Katalogi elektroniczne Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.6. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych związanych z przebudową budynku, robotach sanitarnych i robotach elektrycznych, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040).Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.Wymagania dotyczące równoważności ofert zawiera pkt 7 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455500
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455499
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Ślusarsko Spawalniczych i Transportowych Mirosław Szok, ul. Świętopełka 37/39, 87-100 Toruń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791002257
7.3.3) Ulica: ul. Świętopełka 37/39
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Ślusarsko Spawalniczych i Transportowych Mirosław Szok
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455500,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-122021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remonty nawierzchni dróg rowerowych na terenie Powiatu Toruńskiego w roku 2025
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu psychoterapii indywidualnej i grupowej dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb Zamawiającego w roku 2025
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
- Remont i przebudowa wnętrza na potrzeby administracyjne Starostwa Powiatowego w Toruniu
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Kazimierz Dolny
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- " ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU "WILLA BAGATELA" NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WRAZ Z PLANOWANĄ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA DLA INWESTYCJI NA OBIEKT SANATORYJNY"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.