Og³oszenie z dnia 2024-01-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00101528/01 - Wynik z dnia 2024-02-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup kruszywa drogowego na drogi gminne po³o¿one na terenie Gminy Kampinos w roku 2024"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kampinos
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271306
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Niepokalanowska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kampinos
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-085
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kampinos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.kampinos.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup kruszywa drogowego na drogi gminne po³o¿one na terenie Gminy Kampinos w roku 2024"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e9d0ed1d-b6a0-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00051626
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00022489/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup kruszywa drogowego na drogi gminne po³o¿one na terenie Gminy Kampinos w roku 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://kampinos.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://kampinos.ezamawiajacy.pl/. zwanej dalej Platform± lub Systemem.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: • Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
• Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±cego TLS 1.2;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Gminy Kampinos jest Wójt Gminy Kampinos, ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos;
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Kampinos jest Pan Ryszard Antosik, tel. 22 725 00 40 wew. 224
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup kruszywa drogowego na drogi gminne po³o¿one na terenie Gminy Kampinos w roku 2024”, prowadzonym w trybie podstawowym
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa pzp”
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp
oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.271.1.2024.EK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 - „Zakup kliñca o frakcji 0-31,5 mm na drogi gminne po³o¿one na terenie Gminy Kampinos”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kliñca o frakcji 0-31,5 mm w szacowanej ilo¶ci 575 ton.
Kruszywo musi posiadaæ orzeczenie o jako¶ci kruszywa przeznaczonego do robót drogowych zgodnie z PN, czyste, bez domieszki odsiewki, piasku, domieszek ceglanych, ziemi, resztek odpadów metalowych, plastikowych, drewnianych i innych materia³ów niepo¿±danych. Wykonawca ma obowi±zek realizowaæ dostawy w terminie zaoferowanym w formularzu ofertowym – (kryterium oceny ofert). Termin dostawy liczony bêdzie od dnia nastêpnego po dniu wys³ania przez Zamawiaj±cego pisemnego zamówienia zapotrzebowania na kliniec. O dok³adnej lokalizacji dostarczenia ka¿dej partii materia³u Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê w zleceniu dostawy.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w ca³o¶ci.
Minimaln± ilo¶æ jednorazowej dostawy okre¶la siê na 25 ton.
Do ka¿dej partii odbieranego towaru powinien byæ dostarczony dokument WZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 - „Zakup kruszywa betonowego na drogi gminne po³o¿one na terenie Gminy Kampinos”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa betonowego bez zanieczyszczeñ, o frakcji 0-31,5 mm, w szacowanej ilo¶ci 500 ton.
Kruszywo betonowe musi spe³niaæ odpowiednie wymagania jako¶ciowe: t³uczeñ betonowy czysty, bez domieszki odsiewki, piasku, domieszek ceglanych, ziemi, resztek odpadów metalowych, plastikowych, drewnianych i innych materia³ów niepo¿±danych.
Termin, sposób i zakres wykonania dostaw t³ucznia betonowego strony bêd± ustalaæ w trybie roboczym w formie zlecenia pisemnego (dopuszcza siê powiadomienie faksem lub poczta elektroniczn±).
Wykonawca ma obowi±zek realizowaæ dostawy w terminie zaoferowanym w formularzu ofertowym – (kryterium oceny ofert). Termin dostawy liczony bêdzie od dnia nastêpnego po dniu wys³ania przez Zamawiaj±cego pisemnego zamówienia zapotrzebowania na kruszywo betonowe
O dok³adnej lokalizacji dostarczenia ka¿dej partii materia³u Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê w zleceniu dostawy.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w ca³o¶ci.
Minimaln± ilo¶æ jednorazowej dostawy okre¶la siê na 25 ton.
Do ka¿dej partii odbieranego towaru powinien byæ dostarczony dokument WZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 - „Zakup destruktu asfaltowego na drogi gminne po³o¿one na terenie Gminy Kampinos”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa czystego destruktu asfaltowego w ilo¶ci szacunkowej 1220 ton, uzyskanego z frezowania istniej±cej nawierzchni bitumicznej bez podbudowy, rozkruszonego do frakcji 0-31,5 mm. Materia³ powinien byæ suchy lub lekko wilgotny wolny od zanieczyszczeñ.
Termin, sposób i zakres wykonania dostaw kruszywa strony bêd± ustalaæ w trybie roboczym w formie zlecenia pisemnego (dopuszcza siê powiadomienie faksem lub poczta elektroniczn±).
Wykonawca ma obowi±zek realizowaæ dostawy w terminie zaoferowanym w formularzu ofertowym – (kryterium oceny ofert) Termin dostawy liczony bêdzie od dnia nastêpnego po dniu wys³ania przez Zamawiaj±cego pisemnego zamówienia zapotrzebowania na destrukt asfaltowy.
O dok³adnej lokalizacji dostarczenia ka¿dej partii materia³u Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê w zleceniu dostawy.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w ca³o¶ci.
Minimaln± ilo¶æ jednorazowej dostawy okre¶la siê na 25 ton.
Do ka¿dej partii odbieranego towaru powinien byæ dostarczony dokument WZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:A. nie podlegaj± wykluczeniu:
1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp oraz
2. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835)
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp
4. Samooczyszczenie – Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okoliczno¶ciach okre¶lonych
w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5, je¿eli udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie przes³anki wskazane w art. 110 ust. 2 pkt 1-3 ustawy Pzp
B. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, w tym:
Dla czê¶ci 1:
a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawê kruszywa drogowego na kwotê nie mniejsz± ni¿ 25 000,00 z³ brutto.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ potencja³em technicznym niezbêdnym do realizacji zamówienia tj. 1 samochodem samowy³adowczym o ³adowno¶ci minimum 25 ton .
Dla czê¶ci 2:
a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawê kruszywa drogowego na kwotê nie mniejsz± ni¿ 20 000,00 z³ brutto.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ potencja³em technicznym niezbêdnym do realizacji zamówienia tj. 1 samochodem samowy³adowczym o ³adowno¶ci minimum 25 ton .
Dla czê¶ci 3:
a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawê kruszywa drogowego na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ brutto.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ potencja³em technicznym niezbêdnym do realizacji zamówienia tj. 1 samochodem samowy³adowczym o ³adowno¶ci minimum 25 ton .
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Aktualny na dzieñ z³o¿enia wykaz dostaw, o których mowa w pkt XII lit. B wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór stanowi Za³±cznik Nr 4 do SWZ;
2. Aktualny na dzieñ z³o¿enia wykaz urz±dzeñ technicznych stosowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia – sporz±dzony na podstawie Za³±cznika Nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia tj. spó³ki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub wiêcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, ¿e taka oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania:1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• Postepowania o zamówienie publiczne którego dotyczy
• wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie udzielenie zamówienia
wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
• ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. XIII.A.2 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wskazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
7) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy lub któregokolwiek z za³±czników, stanowi±cych integraln± czê¶æ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron, wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci umowy mo¿e nast±piæ zgodnie z pkt. 1 w nastêpuj±cych przypadkach:
1) je¶li zmiana przedmiotu umowy lub terminu jego wykonania jest korzystna dla Zamawiaj±cego,
2) je¶li zmiana przedmiotu umowy lub terminu jej wykonania jest spowodowana przyczynami niezale¿nymi od stron umowy i niezawinionymi przez Wykonawcê, w szczególno¶ci si³y wy¿szej,
3) je¶li zmiana bêdzie dotyczyæ elementów, które nie by³y integraln± czê¶ci± oferty.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-29 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://kampinos.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-29 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-27
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.