Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja usługi psychologicznej dla cudzoziemców w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjno-Prawny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970139988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-036
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 456 56 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupzielonagora.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usługi psychologicznej dla cudzoziemców w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ecbeabe-76f5-418b-bae7-243f018f5338
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041158/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi psychologiczne dla uczestników projektu własnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. Twój los w Twoich rękach – wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców, realizowany przez WUP w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027 Priorytet FELB.06. Fundusze Europejskie na wsparcie obywateli Działanie FELB.06.12 Integracja obywateli państw trzecich
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ecbeabe-76f5-418b-bae7-243f018f53383.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl . szczegółowe informacje zawiera pkt 18 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera pkt. 18 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego, w tym ograniczenia stosowania, zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ-ZZ.2204.02.2025.KM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie porad psychologicznych cudzoziemcom (obywatelom państw trzecich w tym uchodźcom, studentom, migrantom zarobkowym, ich rodzinom i osobom z najbliższego otoczenia). Tematyka porad psychologicznych będzie wynikała ze zdiagnozowanych potrzeb klientów Centrum Integracji Cudzoziemców Zielona Góra.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-05
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu (tj. wykonawców niewykluczonych i ofert nieodrzuconych), na podstawie kryteriów opisanych w pkt. 27 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:• w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, świadczył co najmniej dwie usługi psychologiczne trwające każda z nich co najmniej 6 miesięcy;
• dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe (magisterskie lub licencjackie) o kierunku psychologia;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych usług - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ oraz wypełniony i podpisany wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (współpartnerów) zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt 6 ust. 2) SWZ, potwierdzające niepodleganie wykluczeniu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim współpartner wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych warunków umowy, z zachowaniem formy pisemnej, w sytuacjach szczegółowo opisanych we wzorze umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-30 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Sposób i miejsce składania ofert opisano szczegółowe w pkt. 21 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-30 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-28
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługi konserwacyjne i naprawcze pojazdów służbowych będących w dyspozycji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1,2,3,4
- Przeprowadzenie kursu spawania ( powiat nowosolski)
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Dostawa wyposażenia niespecjalistycznego.
- Wykonanie usługi cateringowej w ramach organizacji sympozjum Instytutu Pedagogiki
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych (jezdniowych) - powiat nowosolski, zielonogórski, żagański
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia (np. edukacyjne, społeczne) dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego
- Świadczenia usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych zlecanych przez: KMP Szczecin-psychiatryczne KPP Białogard KPP Choszczno KPP Goleniów KPP Kołobrzeg KPP Police KPP Świdwin
- Wykonanie diagnoz pogłębionych dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego.
- Zatrudnienie 2 Trenerów Profilaktyki Zespół Profilaktyki ŚCZP dla Dzieci i Młodzieży oraz zatrudnienie superwizora do Poradni Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży.
- Indywidualne konsultacje psychologiczne
- Świadczenie usług społecznych w ramach trwałości projektu ,,Nowa jakość usług społecznych w gminie Bełżyce" Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój - Zadanie 1, 2, 3, 4, 5 i 6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.