Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00375274/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
- 2022/BZP 00389625/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-12
- 2022/BZP 00394212/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa przedszkola oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego przedszkola w Michałowicach na świetlicę wiejską”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa przedszkola oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego przedszkola w Michałowicach na świetlicę wiejską”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fef33fef-4337-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022724/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa Przedszkola w Michałowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375274/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.65.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 17811952,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania 3 oddziałowego przedszkola na świetlicę wiejską przy ul. Szkolnej w Michałowicach, a także świadczenie usługi pielęgnacji terenów zielonych.
2. Zamierzenie inwestycyjne zlokalizowane zostanie na terenie dz. ew. nr 276, 278/4, 1478 obr. 0005 Michałowice Osiedle.
3. Ogrodzona część terenu jest obecnie użytkowana jako działka istniejącego przedszkola. Na przedmiotowym terenie są zabudowane dwa budynki – budynek główny oraz mniejszy budynek segmentowy. Budynek główny istniejącego przedszkola przeznaczony jest do rozbiórki. Na terenie przygotowanym w wyniku rozbiórki budynku głównego zostanie wybudowany nowy budynek kubaturowy przedszkola, zgodnie z tomem II projektu.
4. Budynek modułowy stanowiący część przedszkola przeznaczony jest do przebudowy i zmiany sposobu użytkowania.
5. Przedmiot zamówienia zawiera:
1) rozbiórkę istniejącego głównego budynku przedszkola,
2) budowę nowego budynku kubaturowego przedszkola na terenie przygotowanym w wyniku rozbiórki,
3) zagospodarowanie terenu wokół inwestycji obejmujące:
a) budowę dróg, chodników, ścieżek, placów, placów zabaw wraz z towarzyszącą małą architekturą w tym:
- oprawy oświetleniowe, ławki, kosze na śmieci, tablica informacyjna itp.,
4) wycinkę istniejących 9 drzew (dla których Inwestor uzyskał Decyzję Nr 644/2021 zezwalającą na wycinkę drzew) oraz wykonanie nasadzeń kompensacyjnych,
5) przebudowę istniejącej i budowę nowych elementów infrastruktury technicznej niezbędnej do funkcjonowania projektowanych obiektów budowlanych,
6) budowę zjazdu z ulicy Szkolnej,
7) przebudowę istniejącego (nie podlegającego rozbiórce) budynku modułowego przedszkola wraz ze zmianą funkcji na świetlicę,
8) uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zezwoleń w tym pozwolenia na użytkowanie na rzecz Zamawiającego,
9) również pielęgnację terenów zielonych przez okres 1 roku od daty odbioru końcowego nasadzeń i urządzenia terenów zielonych,
10) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
11) zagospodarowanie terenu skweru wokół istniejącej górki saneczkowej.
6. Pełny i szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej zawierającej Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru Robót oraz Przedmiary robót, stanowiących załączniki do SWZ dostępnych pod adresem:
https://chmura.michalowice.pl/index.php/s/S227eBFtncApsGg
Hasło: Przedszkole_2022
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności:
a) konstrukcyjno-budowlanych
b) budowlanych wykończeniowych
c) elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) w zakresie instalacji wodnych i kanalizacyjnych,
e) instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych
których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);
8. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego Przedmiotu umowy. Ostateczny okres gwarancji i rękojmi zostanie podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie (stanowi kryterium oceny złożonych ofert).
Przy czym okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty w zakresie nasadzeń i urządzenia terenów zielonych oraz zastosowany materiał wynosi (1) jeden rok od daty odbioru końcowego nasadzeń i urządzenia terenów zielonych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23960,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30741539,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23960,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182143506
7.3.3) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 1
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża budowlana, branża elektryczna, branża sanitarna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23960802,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Hali Garażowej
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.