eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneDŻ - Sukcesywną dostawę żywności do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem od dnia 02 stycznia do 31 grudnia 2025roku z podziałem na 6 części



Ogłoszenie z dnia 2025-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DŻ - Sukcesywną dostawę żywności do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem od dnia 02 stycznia do 31 grudnia 2025roku z podziałem na 6 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKOPIAŃSKIE CENTRUM EDUKACJI IM.H. MODRZEJEWSKIEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491996884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kasprusie 35 A

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182012786

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zce@zakopane.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zce.zakopane.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1454d2d-26cb-4d9e-bcbf-8cf561dac682

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DŻ - Sukcesywną dostawę żywności do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem od dnia 02 stycznia do 31 grudnia 2025roku z podziałem na 6 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1454d2d-26cb-4d9e-bcbf-8cf561dac682

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091024/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od dnia od 02 stycznia do 31 grudnia 2025 r.- z podziałem na 6 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633444

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DŻ - 2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 325487,26 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 311675 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 - DOSTAWA PIECZYWA:
1 Bułka kajzerka 45 g – 50 g kg 25
2 Bułka wieloziarnista 45 g - 50 g kg 160
3 Bułka śniadaniowa 45 g – 50 g kg 290
4 Bulka graham 45g-50g kg 150
5 Bulka tarta kg 200
6 Chleb pszenny krojony 500 g - 600 g kg 15
7 Chleb wieloziarnisty krojony 250 g - 500 g kg 350
8 Chleb razowy krojony 400 g – 500 g kg 15
9 Chleb pszenno-żytni krojony 500 g–600 g kg 370
10 Chleb dyniowy kg 5
11 Chleb graham krojony 300 g - 600 g kg 20
12 Weka krojona 350 g - 500 g kg 200
13 Chałka 450 g - 500 g kg 150
14 Pączki szt. 130
15 Drożdżówka waga 50 g - 60 g kg 120
16 Ciasto typu "babka" jogurtowe/marchewkowe/murzynek/biszkoptowe kg 20
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1448) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
4.8. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
6. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie, przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
7. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
8. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
9. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
10. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
13. W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
14. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 26147,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH
1 Ananas w syropie (w opakowaniu puszka 565 g – 580 g) (bez zawartości syropu glukozowo – fruktozowego) kg 15
2 Brzoskwinia w syropie(w opakowaniu puszka 820 g - 850 g) (bez zawartości syropu glukozowo – fruktozowego) kg 15
3 Koktail mieszanka owocowa syropie (puszka 565 g – 850 g) kg 10
4 Cukier kryształ min. klasy 2 (w opakowaniu 1000 g) szt 400
5 Cukier puder (w opakowaniu 500g – 1000 g) kg 15
6 Cukier waniliowy (w opakowaniu 15 g - 30 g) kg 2
7 Jabłko prażone – min. 80 g owoców w 100 g produktu (w opakowaniu 700 g – 1000 g) kg 80
8 Jabłko prażone – min. 80 g owoców w 100 g produktu (w opakowaniu 10 kg – 11 kg) kg 160
9 Dżem słoik („Łowicz” mix smaków) bez zawartości syropu glukozowo – fruktozowego (w opakowaniu 260 g – 280 g) kg 40
10 Powidła śliwkowe nisko-słodzone(typu „Łowicz”) bez zaw. syropu glukozowo – fruktozowego (260 g – 1150 g) kg 30
11 Budyń bez cukru (typu Winiary) mix smaków (700 g – 1300 g) kg 20
12 Galaretka owocowa (typu „Winiary”) mix smaków (700 g – 1300 g) kg 30
13 Kisiel z cukrem (typu „Winiary”) mix smaków (700 g – 1300 g) kg 70
14 Herbata ziołowa w torebkach (rumiankowa, miętowa) (waga torebki 1,5 g – 3 g) kg 4
15 Herbata indyjska granulowana (w opakowaniu 80 g – 100 g) kg 3
16 Herbata ekspresowa (typu „Golden Assam”)100 szt.(1,5 g – 3 g) kg 3
17 Herbata – owocowa w torebkach (waga torebki 1,5 g - 3 g) kg 3
18 Kakao („Deccomoreno”) o zawartości tłuszczu kakaowego 10%-12% w 100 g masy (w opakowaniu 80 g - 200 g) kg 6
19 Kawa zbożowa rozpuszczalna typu „Inka” zawartość zbóż nie mniejsza niż 72% (w opakowaniu 100 - 200 g) kg 4
20 Kawa rozpuszczalna typu „Nescafe” (100g - 200 g) kg 1
21 Kasza jęczmienna mazurska (perłowa) kg 90
22 Kasza jęczmienna pęczak kg 30
23 Kasza kuskus kg 5
24 Kasza kukurydziana kg 10
25 Kasza gryczana (prażona) kg 70
26 Kasza manna kg 45
27 Kasza bulgur kg 30
28 Kasza jaglana kg 5
29 Mąka pszenna poznańska typu 500(w opakowaniu 1000 g) kg 410
30 Mąka ziemniaczana ( w opakowaniu 1000 g) kg 110
31 Makaron gwiazdki („Lubella”)mąka pszenna semolina min 100% i 0,7g- 10g tłuszczu w 100g (400 g – 3000 g) kg 10
32 Makaron muszelki małe (typu „Lubella”) mąka pszenna semolina min 100% i 0,7g-10g tłuszczu w 100g (400 g – 3000 g) kg 50
33 Makaron spaghetti (typu ”Lubella”) mąka pszenna semolina min 100% i 0,7g -10g tłuszczu w 100g (400 g – 3000 g) kg 100
34 Makaron łazanki małe (typu „Lubella”) mąka pszenna semolina min 100% i 0,7g-10g tłuszczu w 100g (400 g – 3000 g) kg 60
35 Makaron jajeczny nitki (typu „Czaniecki" - 250 g – 400 g) kg 65
36 Makaron jajeczny zacierka typu „Czaniecki” - 250 g – 400 g) kg 120
37 Makaron kokardki (typu „Lubella”) mąka pszenna semolina min 100% i 0,7g-10g tłuszczu w 100g (400 g – 3000 g) kg 25
38 Makaron pióra (typu „Lubella”) mąka pszenna semolina min 100% i 0,7g-10g tłuszczu w 100g (400 g – 3000 g) kg 15
39 Makaron świderki (typu ”Lubella”) mąka pszenna semolina min 100% i 0,7g-10g tłuszczu w 100g (w opakowaniu 400 g – 3000 g) kg 20
40 Makaron pióra /świderki pełnoziarnisty (typu ”Lubella”) mąka pszenna semolina min 100% opakowaniu 400 g – 3000 g) kg 20
41 Ryż biały długoziarnisty (typu „Sonko”) nie mniej niż 0,8 g tłuszczu na 100 g produktu (w opakowaniu 1000 g) kg 550
42 Płatki zbożowe czekoladowe – kulki, bez dodatku słodu jęczmiennego (typu „Lubella”) (w opakowaniu 900 g - 1000 g) kg 20
43 Płatki kukurydziane - z ziaren kukurydzy, struktura i konsystencja sypka, do 15 g cukru w 100 g produktu gotowego, bez dodatku słodu jęczmiennego (w opakowaniu 900 g - 1000 g) kg 25
44 Płatki owsiane "górskie extra" ( w opakowaniu 500 g - 600 g) kg 25
45 Płatki jaglane (w opakowaniu 500 g - 600 g) kg 5
46 Grzyby - pieczarki marynowane 700g - 1000g kg 2
47 Koper konserwowy „siekany” (w opakowaniu 180 g – 200 g) kg 7
48 Szczaw konserwowy „siekany”(w opakowaniu 180 g – 200 g) kg 5
49 Ogórki konserwowe w zalewie octowej (typu „Krakus”) min 60% ogórka w opakowaniu 800 g – 900 g) kg 60
50 Kukurydza konserwowa (typu ”Pudliszki”)(350 g - 450 g) kg 5
51 Groszek konserwowy (typu „Pudliszki”)(350 g – 450 g) kg 5
52 Ciecierzyca w puszce (typu „Rolnik, „Kier”)(350 g – 450 g) kg 10
53 Olej rzepakowy rafinowany o zaw. kwasów jednonienasyconych nie mniej niż 60 g na 100 g (3 l - 5 l) l 600
54 Ocet winny (w opakowaniu 200 ml - 500 ml) l 1
55 Ocet spirytusowy 10 % (w opakowaniu 0,5 l) l 3
56 Kwasek cytrynowy (w opakowaniu 500 g – 1 000 g) kg 2
57 Proszek do pieczenia (w opakowaniu 30 g – 40 g) kg 1
58 Czosnek granulowany 100% (typu "Helcom" lub równoważny w opakowaniu 500 g - 1000 g) kg 20
59 Przyprawa do ryb (w opakowaniu 500 g – 1000 g) kg 2
60 Przyprawa do drobiu (w opakowaniu 500 g – 1000 g) kg 3
61 Przyprawa uniwersalna ( typu Vegeta Natura, "Helcom" lub równoważna w opakowaniu 500 g - 3000 g) kompozycja przypraw, ziół i suszonych warzyw, bez zawartości sztucznych wzmacniaczy smaku: glutaminian sodu, substancje konserwujące czy barwniki. kg 5
61 Przyprawa uniwersalna ( typu Vegeta ORGINAL lub równoważna w opakowaniu 500 g - 3000 g) kompozycja przypraw, ziół i suszonych warzyw, bez zawartości sztucznych wzmacniaczy smaku: glutaminian sodu, substancje konserwujące czy barwniki. kg 60
63 Płynna przyprawa Maggi typu „Winiary” sól od 1g do 30g w 100g/ml i cukier 0,3 g do 15 g na 100g/ml ( butelka - 1 l) l 120
64 Ketchup łagodny (typu ”Roleski”) min. ilość pomidorów 170 g na 100 g (w opakowaniu 400 g - 500 g) kg 40
65 Musztarda (typu „Roleski”) (w opakowaniu 400 g – 500 g) kg 2
66 Majonez (typu „Roleski” ) – olej roślinny nie mniej niż 55%, jajo kurze nie mniej niż 11% (w opakowaniu 800 g – 900 g) kg 15
67 Przecier pomidorowy zaw. ekstraktu ogólnego 28 – 30% bez konserwantów (typu „Złoty bażant” 400 g - 450 g) kg 15
68 Przecier pomidorowy zaw. ekstraktu ogólnego 28 – 30% bez konserwantów (typu „Złoty bażant”700 g - 800 g) kg 100
69 Chrzan tarty o zaw. chrzanu min.60% (typu „Polonaise”) (w opakowaniu 180 g - 860 g) kg 17
70 Pomidory konserwowe (typu „Łowicz” – puszka 400 g – 800 g) kg 70
71 Sos do spaghetti (typu „Łowicz”)min. ilość pomidorów 156 g na 100 g produktu (w opakowaniu szklanym 500g- 600g) kg 80
72 Barszcz czerwony – koncentrat w płynie, nie mniej niż 12% (w opakowaniu 250 ml – 1 litr) l 10
73 Żurek na zakwasie (”Śląski”)bez konserwantów (250 ml – 1 litr) l 5
74 Miód naturalny wielokwiatowy – słoik 800 g – 1000 g) kg 25
75 Syrop malinowy „typu Łowicz” (w opakowaniu 500 ml – 1 l) l 1
76 Sok w kartonie (typu „Tymbark”) mix smaków 1 litr) l 350
77 Sok w kartonie (typu „Tymbark”) mix smaków 200 ml) l 55
78 Woda mineralna niegazowana (w opakowaniu 0,5 l) l 80
79 Woda mineralna niegazowana (w opakowaniu 1,5 l) l 1215
80 Rodzynki sułtańskie (w opakowaniu 500 g – 1000 g) kg 10
81 Suszone morele luz kg 5
82 Suszone śliwki luz (typu ”kalifornijskie”) kg 10
83 Suszona żurawina luz kg 10
84 Pestki słonecznika (łuskane) kg 10
85 Pestki dyni (łuskane) kg 10
86 Chipsy bananowe bez środków konserwujących, sztucznych barwników i aromatów, bez zawartości syropu glukozowo – fruktozowego i oleju palmowego (w opakowaniu 1000 g) kg 5
87 Konserwa rybna - szprot w oleju (w opakowaniu 170 g – 240 g) kg 20
88 Konserwa rybna - tuńczyk w oleju (w opakowaniu 170 g - 180 g) kg 25
89 Konserwa rybna w sosie pomidorowym (szprot 170 g – 180 g) kg 35
90 Sól jodowana, spożywcza, warzona (500 g – 1000 g) kg 265
91 Kminek cały 100% (typu "Helcom" lub równoważne 30 g – 40 g) kg 1
92 Cynamon mielony 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 350 g - 500 g) kg 1
93 Pieprz naturalny czarny mielony 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 500 g -1000 g) kg 5
94 Papryka w proszku ostra/łagodna 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 500 g -1000 g) kg 5
95 Ziele angielskie całe 100% (typu "Helcom" lub równoważne w opakowaniu 400 g – 500 g) kg 2
96 Susz warzywny (w opakowaniu 100 g – 150 g) kg 1
97 Susz warzywny wigilijny (w opakowaniu 100 g – 150 g) kg 3
98 Groszek ptysiowy kg 5
99 Pałeczki kukurydziane (typu „Tygryski”, „Kukuryku”, „Flips”) w opakowaniu 70 g – 250 g kg 11
100 Wafle ryżowe (typu „Sonko” (w opakowaniu 120 g – 130 g) kg 10
101 Wafle w czekoladzie (typu „Grześki” „Princessa”) waga 34 g – 36 g kg 15
102 Herbatniki (typu „Bebe” +/- 48 paczuszek 16 g - 20 g w kartonie zbiorczym) kg 20
103 Ciastka owsiane naturalne bez cukru z dodatkami (typu „Tago”) w opakowaniu 100 g – 1kg) kg 20
104 Biszkopty (typu „Lady finger” (w opakowaniu 140 g – 250 g) kg 15
105 Cukierki „mieszanka krakowska”(1000 g – 1500 g) kg 4
Zamawiający informuje, że podane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie. Szczegółowy opis zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.5.) Wartość części: 51601,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 - DOSTAWA MIĘSA, WYROBÓW WĘDLINIARSKICH
1 Mięso schab wieprzowy b/kości kg 600
2 Mięso szynka wieprzowa b/kości „kulka” kg 1000
3 Filet z kurczaka kg 1100
4 Dramstiki kg 320
5 Porcje rosołowe kg 315
6 Filet z indyka kg 540
7 Udko z kurczaka kg 360
8 Mięso polędwica wieprzowa kg 100
9 Kiełbasa krakowska sucha kg 20
10 kiełbasa szynkowa drobiowa kg 10
11 Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg 20
12 Kiełbasa toruńska kg 160
13 Kiełbasa krakowska parzona kg 10
14 Boczek wędzony kg 35
15 Frankfurkterki kg 60
16 Polędwica z indyka kg 30
17 Polędwica z kurczaka kg 30
18 Polędwica sopocka kg 10
19 Filet pieczony z indyka kg 3
20 Pasztet drobiowy pieczony min. zawartość mięsa 80-90% kg 65
21 Słonina kg 5
22 Szynka wieprzowa gotowana kg 50
23 Szynka z piersi kurczaka kg 5
24 Polędwica drobiowa z dodatkami (np. warzywami) kg 15
25 Parówki drobiowe min. zawartość mięsa 90% kg 60
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1448) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
4.8. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
6. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie, przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
7. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
8. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
9. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
10. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
13. W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
14. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
16. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 92945,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 - DOSTAWA NABIAŁU:
1 Jogurt owocowy pitny bez cukrów(w opakowaniu 120 g – 250 g) kg 300
2 batonik twarogowy smakowy z polewą (typu "Wypasiony" lub równoważny) zaw. twarogu 60 %, bez konserwantów (w opakowaniu 40 g - 50 g) kg 10
3 Jogurt naturalny (w opakowaniu 100 g – 250 g) kg 190
4 Jogurt naturalny nie mniej niż 1,5 g tłuszczu w 100 g.(w opakowaniu 1 kg - 5 kg) kg 62
5 Kefir naturalny nie mniej niż 1,5 g tłuszczu w 100 g.(opakowaniu 350 g - 5 kg) kg 115
6 Mleko karton 3,2% (w opakowaniu 1 litr) l 4010
7 Śmietana 18% bez substancji zagęszczających (w opakowaniu 400 g – 500 g) kg 130
8 Śmietanka 18% (w opakowaniu 500 g – 1000 g) kg 110
9 Śmietanka 36% (w opakowaniu 500 g – 1000 g) kg 20
10 Masło 82% tłuszczu (w opakowaniu 180 g - 300 g) kg 250
11 Margaryna mleczna (w opakowaniu 200 g - 250 g kg 20
12 Ser twarogowy półtłusty „Krajanka” - nie mniej niż 4 g tłuszczu w 100 g. kg 580
13 Ser topiony kostka (w opakowaniu 90 g - 100 g) kg 25
14 Maślanka naturalna (w opakowaniu 1 l) kg 90
15 Ser żółty (typu” Salami”) kg 90
16 Ser żółty (typu „Edamski”) kg 65
17 Ser żółty (typu” Dziurawiec”) kg 30
18 Ser żółty (typu " Mozzarella") kg 10
19 Serek homogenizowany (typu Serek Polski lub równoważny) bez konserwantów, w opakowaniu 125 g - 150 g kg 140
1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1448) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
4.8. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
6. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie, przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
7. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
8. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
9. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
10. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
13. W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
14. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15510000-6 - Mleko i śmietana

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15544000-3 - Ser twardy

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 42178,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5 - DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW, JAJ:
1 Arbuz - dojrzały, miąższ soczysty o barwie czerwonej, skórka czysta zdrowa bez uszkodzeń (sezonowo VI-IX) kg 150
2 Awokado - dojrzały, miąższ miękki, skórka czysta zdrowa bez uszkodzeń szt. 50
3 Banan - świeży, zdrowy, nienadmarznięty, czysty, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, małe owoce jednakowej wielkości (1 szt. 100g-120g) (XI - III) kg 320
4 Banan - świeży, zdrowy, nienadmarznięty, czysty, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, małe owoce jednakowej wielkości (1 szt. 100g-120g) (IV - X) kg 320
5 Botwinka - pęczek bez uszkodzeń mechanicznych, nie zmarznięta, nie zwiędnięta, zdrowa (sezonowo V-VI) szt. 15
6 Brzoskwinia - bez uszkodzeń mechanicznych, nie zmarznięta, nie zwiędnięta, zdrowa, czysta (sezonowo VI-IX) kg 30
7 Buraki ćwikłowe - świeże, bez liści, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych kg 650
8 Cebula - zdrowa, czysta, sucha, o dobrym smaku, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechaniczny kg 175
9 Cukinia - zdrowa, czysta, sucha, bez śladów uszkodzeń mechanicznych (sezonowo od lipca do października) kg 50
10 Cytryna - świeża, soczysta, zdrowa, czysta, o dobrym smaku, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, średnica 63-83 mm kg 150
11 Czosnek główki - zdrowy, świeży, czysty, suchy, o dobrym smaku, nienadmarznięty, bez śladów uszkodzeń mechanicznych szt. 170
12 Dynia - zdrowa, czysta, sucha, odmiana na krem, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych (sezonowo IX - XI) kg 125
13 Gruszka deserowa - świeża, soczysta, zdrowa, czysta, o dobrym smaku, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, jednakowej wielkości (XI-VI) kg 300
14 Gruszka deserowa - świeża, soczysta, zdrowa, czysta, o dobrym smaku, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, jednakowej wielkości (VII-X) kg 200
15 Jabłko deserowe - świeże, soczyste, zdrowe, czyste, o dobrym smaku, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, jednakowej wielkości kg 775
16 Kalarepa - czysty, zdrowy, świeży, suchy, bez korzeni i śladów uszkodzeń mechanicznych szt. 230
17 Kapusta czerwona - zdrowa, czysta, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, kg 90
18 Kapusta głowiasta biała – zdrowa, czysta, świeża, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych kg 160
19 Kapusta kiszona (naturalnie) - bez środków zakwaszających, bez dodatku octu, o dobrym smaku, zapachu, nienadmarznięta, kg 250
20 Kapusta młoda - świeża, zdrowa, czysta, o dobrym smaku, bez śladu uszkodzeń mechanicznych (sezonowo VI-VIII) szt. 65
21 Kapusta włoska - zdrowa, czysta, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, min.1 kg szt. 150
22 Kapusta pekińska - zdrowa, czysta, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, min.1 kg szt. 110
23 Kiwi - bez uszkodzeń mechanicznych, nie zmarznięte, nie zwiędnięte, zdrowy, pakowany w skrzynkach standardowych, owoc nie mniejszy niż 100g. szt. 1500
24 Koperek - świeży, czysty, zdrowy, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, w pęczkach szt. 560
25 Mandarynka - świeża, bez pestek, soczysta, zdrowa, czysta, o dobrym smaku, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, o jednakowych śred. od 4 do 6 cm. kg 160
26 Marchew - bez naci, świeża, zdrowa, czysta, sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, o średnicy 3-5 cm. kg 1000
27 Morele - bez uszkodzeń mechanicznych, nie
zmarznięte, nie zwiędnięte, zdrowe, czyste (sezonowo VII-VIII) kg 35
28 Natka pietruszki - świeża, czysta, zdrowa, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, w pęczkach szt. 360
29 Nektarynka - świeża, soczysta, zdrowa, czysta, o dobrym smaku, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, o jednakowych średnicach od 5 do 7 cm (sezonowo VII-IX) kg 120
30 Ogórek kiszony (naturalnie) - bez dodatku octu, o dobrym smaku, zapachu, nienadmarznięty. kg 125
31 Ogórek małosolny - (sezonowo VII-IX) kg 90
32 Ogórek świeży - zdrowy, czysty, suchy, nienadmarznięty, bez śladów uszkodzeń mechanicznych (XI - IV) kg 150
33 Ogórek świeży - zdrowy, czysty, suchy, nienadmarznięty, bez śladów uszkodzeń mechanicznych (V-X) kg 300
34 Papryka czerwona - świeża, zdrowa, czysta, sucha, o dobrym smaku, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych (XI - VII) kg 90
35 Papryka czerwona - świeża, zdrowa, czysta, sucha, o dobrym smaku, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych (VIII - X) kg 100
36 Pieczarki - zdrowe, czyste, świeże, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych kg 140
37 Pietruszka korzeń - świeży, zdrowy, czysty, suchy, nienadmarznięty, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, o średnicy 4-7 cm, bez naci kg 200
38 Pomarańcza - świeża, soczysta, zdrowa, czysta, o dobrym smaku, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, o jednakowych średnicach od 6 do 8 cm (sezonowo XII - IV) kg 330
39 Pomidor - świeży, zdrowy, czysty, suchy, o średnicy od 4cm do 6cm, bez śladu uszkodzeń mechanicznych (VI-IX) kg 70
40 Pomidor - świeży, zdrowy, czysty, suchy, o średnicy od 4cm do 6cm, bez śladu uszkodzeń mechanicznych (X-V) kg 130
41 Por - świeży, zdrowy, czysty, suchy, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, szt. 40
42 Rabarbar - świeży, zdrowy, czysty, suchy, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, (sezonowo VII-IX) kg 10
43 Rzodkiewka - świeża, zdrowa, czysta, sucha, w pęczkach, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, szt. 190
44 Sałata lodowa- świeża, zdrowa, czysta, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych szt. 130
45 Sałata zielona - świeża, zdrowa, czysta, sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych (X-IV) szt. 20
46 Sałata zielona - świeża, zdrowa, czysta, sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych (V-IX) szt. 35
47 Seler korzeń - czysty, zdrowy, świeży, suchy, bez korzeni i śladów uszkodzeń mechanicznych kg 300
48 Szczypiorek - świeży, czysty, zdrowy, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, w pęczkach szt. 195
49 Śliwki - świeża, soczysta, zdrowa, czysta, o dobrym smaku, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, o jednakowych średnicach od 35 do 60 mm (sezonowo IX-X) kg 40
50 Truskawka – świeża, zdrowa, czysta, o dobrym smaku, bez śladu uszkodzeń mechanicznych (sezonowo VI) kg 70
51 Winogrona białe lub ciemne - świeże, zdrowe grona, bez śladów uszkodzeń mechanicznych (sezonowo VIII-X) kg 150
52 Ziemniak młody - świeży, zdrowy, czysty, suchy, jednoodmianowe, o dobrym smaku, bez śladu uszkodzeń mechanicznych, średnica poprz. min. 4cm i podłuż. 5cm. (VI-VII) kg 1000
53 Ziemniak - zdrowy, czysty, suchy, jednoodmianowe, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, średnica poprz. min. 4 cm i podłuż. 5 cm. (VIII - V) kg 7000
54 Fasola "Jaś" - średni kg 80
55 Soczewica czerwona kg 25
56 Groch łuszczony kg 25
57 Jaja- zgodnie z klasą I A, średnie L- jajka o wadze od 63g do 73g, każde jajko musi posiadać nadrukowany numer identyfikacyjny, zbite lub popękane, opakowanie powinno zawierać: nazwę lub adres, klasę jakości kategorię wagową, liczbę jaj w opakowaniu, datę pakowania. Do każdej dostawy dostarczony handlowy dokument identyfikacyjny i sprawozdanie z badań laboratoryjnych na obecność pałeczek z rodzaju Salmonella. szt. 9000

1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1448) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
4.8. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
6. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie, przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
7. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 79715,25 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6 - DOSTAWA MROŻONEK I RYB:
1 Aronia – kat. I, barwa typowa dla aronii, owoce całe, sypkie, nieoblodzone, niezlepione, nieuszkodzone kg 40
2 Agrest - kat. I, barwa typowa dla agrestu, owoce całe, sypkie, nieoblodzone, niezlepione, nieuszkodzone kg 20
3 Barszcz ukraiński (mieszanka) - kat. I, bukiet jarzyn z burakami, barwa typowa dla poszczególnych warzyw, bez obcych posmaków, sypkie, nieoblodzone, nieuszkodzone kg 85
4 Brukselka - bukiet mrożonych: barwa typowa dla brukselki, bez obcych posmaków, nieoblodzone, niezlepione, nieuszkodzone kg 25
5 Brokuły – kat. I, bukiet różyczek mrożonych: barwa typowa dla brokuł, bez obcych posmaków, nieoblodzone, niezlepione, nieuszkodzone kg 100
6 Bukiet warzyw - bukiet jarzyn mrożonych, barwa typowa dla poszczególnych warzyw, bez obcych posmaków, sypkie, nieoblodzone, nieuszkodzone kg 185
7 Cukinia plastry - kat. I, barwa typowa dla cukinii, cukinia bez obcych posmaków, sypka, nieoblodzona, niezlepiona, nieuszkodzona kg 30
8 Dynia mrożona - kat. I, barwa typowa dla dyni, dynia bez obcych posmaków, sypka, nieoblodzona, niezlepiona, nieuszkodzona kg 30
9 Fasolka szparagowa mrożona zielona lub żółta, cała, I kat., odcinki strąków z obciętymi końcami o długości od 20mm do 40mm, jednolite odmianowo, sypkie, niezlepione kg 135
10 Filet z miruny (bez skóry i ości) – kat. I, produkt głęboko mrożony, 4% lodu kg 305
11 Filet z mintaj (bez skóry i osci) - kat. I, produkt głęboko mrożony, 4% lodu kg 305
12 Groszek zielony - barwa typowa dla groszku zielonego, bez obcych posmaków, sypki, nieoblodzony, niezlepiony, nieuszkodzony kg 42
13 Kalafior – kat. I, bukiet różyczek mrożonych: barwa typowa dla kalafiora, bez obcych posmaków, sypkie, nieoblodzone, niezlepione, nieuszkodzone kg 130
14 Malina mrożona – kat. I, barwa typowa dla malin, bez obcych posmaków, owoce całe, sypkie, nieoblodzone, niezlepione, nieuszkodzona kg 10
15 Marchewka mini – kat. I, barwa typowa dla mini marchewki, bez obcych posmaków, sypki, nieoblodzony, niezlepiony, nieuszkodzona kg 90
16 Marchewka z groszkiem – kat. I, barwa typowa dla groszku zielonego, bez obcych posmaków, sypki, nieoblodzony, niezlepiony, nieuszkodzona kg 65
17 Mieszanka kompotowa – kat. I, mieszanka wieloskładnikowa, barwa typowa dla poszczególnych owoców, owoce sypkie, nieoblodzone, niezlepione, nieuszkodzone kg 255
18 Porzeczka czarna - kat. I, barwa typowa dla porzeczki czarnej, bez obcych posmaków, owoce całe, sypkie, nieoblodzone, niezlepione, nieuszkodzone kg 10
19 Porzeczka czerwona - kat. I, barwa typowa dla porzeczki czarnej, bez obcych posmaków, owoce całe, sypkie, nieoblodzone, niezlepione, nieuszkodzone kg 60
20 Rabarbar - owoce I kat. barwa typowa dla rabarbaru, bez obcych posmaków, owoce sypkie, nieoblodzone, niezlepione, nieuszkodzony kg 20
21 Szpinak mrożony – I kat, rozdrobniony, niezlepiony kg 35
22 Śliwka węgierka mrożona bez pestki - kat. I, barwa typowa dla śliwki, owoc bez obcych posmaków, sypki, nieoblodzony, niezlepiony, nieuszkodzony mechanicznie, opak 2,5 kg kg 200
23 Truskawki mrożone - owoce I kat., jednolite odmianowo w partii, - barwa typowa dla truskawki, bez szypułek, całe, sypkie, bez obcych posmaków, nieoblodzone, niezlepione, nieuszkodzone kg 270
24 Wiśnia mrożona - barwa typowa dla wiśni, bez obcych posmaków, owoce sypkie, nieoblodzone, niezlepione, nieuszkodzone kg 100
25 uszka z grzybami kg 20

1. Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1448) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
4.8. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
6. Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie, przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
7. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 9.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 13.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
8. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
9. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w ośrodku „Szpulki” ul. Małe Żywczańskie 9b, Zakopane.
10. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
13. W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
14. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
16. Mrożonki mają być dostarczane do magazynu żywnościowego w formie nie rozmrożonej

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 32898,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26408,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26408,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26408,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TYLKA ANDRZEJ PIEKARNIA "U JĘDRUSIA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492151775

7.3.3) Ulica: Dzianisz 147

7.3.4) Miejscowość: Dzianisz

7.3.5) Kod pocztowy: 34-514

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26408,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50419,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50419,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50419,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370000881

7.3.3) Ulica: Żmiąca 7

7.3.4) Miejscowość: Ujanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-603

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53741,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94686,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94686,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94686,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBARTO SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411141076

7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 70

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-687

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99420,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46717,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46717,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46717,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000437174

7.3.3) Ulica: ul. Ludowa 122

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49053,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66253 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80122,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66253 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walentyna Jamróz F.H. JAMRÓZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490004917

7.3.3) Ulica: Kolbego 16

7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-730

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69565,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28552,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28552,3 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28552,3 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samar Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340008547

7.3.3) Ulica: Tarnowska 113

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29979,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.