Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00305613/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ CHRÓŚCIN - WIEŚ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 50
1.5.2.) Miejscowość: Chróścin
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-430
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 627836130
1.5.8.) Numer faksu: 627836019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps-chruscin-wies@pvd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip-dps.powiat-wieruszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.powiat-wieruszowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9337b548-5812-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005131/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305613/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 160000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 43000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - MIĘSOLp Kod CPV Asortyment – mięso J.m. Szacunkowa ilość do zakupu
1 15113000-3 Szynka b/k kg 150
2 15113000-3 Karczek b/k kg 300
3 15113000-3 Schab b/k kg 110
4 15113000-3 Łopatka b/k kg 500
5 15113000-3 Żeberka kl I paski kg 180
6 15113000-3 Nogi wieprzowe kg 50
7 15113000-3 Golonko kg 60
8 15113000-3 Mięso mielone wieprzowe kl I świeże kg 600
9 15113000-3 Słonina b/skóry kg 80
10 15113000-3 Żołądki wieprzowe kg 300
11 15111300-3 Kości wieprzowe kg 750
12 15113000-3 Mięso gulaszowe kg 400
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 43000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – WĘDLINYLp Kod CPV Asortyment – wędliny J.m. Szacunkowa ilość do zakupu
1 15131130-5 Kiełbasa podwawelska kg 250
2 15131130-5 Kiełbasa szynkowa kg 150
3 15131130-5 Kiełbasa śląska kg 320
4 15131130-5 Kiełbasa zwyczajna kg 350
5 15131130-5 Kiełbasa grillowa kg 250
6 15131130-5 Kiełbasa kanapkowa gruba kg 150
7 15131130-5 Kiełbasa mielona gruba kg 120
8 15131130-5 Kiełbasa biała kg 150
9 15131130-5 Mortadela kg 300
10 15131130-5 Metka kg 60
11 15131130-5 Ogonówka kg 80
12 15131130-5 Parówka wieprzowa kg 400
13 15131310-1 Pasztet pieczony kg 100
14 15131100-6 Pasztetowa kg 100
15 15131100-6 Salceson wieprzowy biały kg 100
16 15131100-6 Salceson wieprzowy czarny kg 100
17 15131410-2 Szynka konserwowa kg 180
18 15131410-2 Szynka zwyczajna wieprzowa kg 130
19 15131134-3 Kaszanka kg 250
20 15131130-5 Polędwica sopocka kg 100
21 15131130-5 Rolada boczkowa kg 80
22 15131200-7 Boczek wędzony parzony kg 120
23 15131200-7 Podgardle wędzone parzone kg 350
24 15131135-0 Kiełbasa drobiowa gruba kg 170
25 15131135-0 Kiełbasa drobiowa z warzywami w galarecie kg 150
26 15131135-0 Polędwica drobiowa kg 200
27 15131135-0 Szynka drobiowa kg 80
28 15131135-0 Parówka cienka drobiowa kg 350
29 15131500-0 Pasztet drobiowy we flaku kg 130
30 15131135-0 Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 80
31 15131130-5 Kiełbasa mielona gruba z galaretą kg 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
15131130-5 - Wędliny
15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131200-7 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane
15131310-1 - Pasztety
15131410-2 - Szynka
15131500-0 - Produkty drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 104000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III DRÓBLp Kod CPV Asortyment – drób J.m. Szacunkowa ilość do zakupu
1 15112000-6 Filet z kurczaka kg 300
2 15112000-6 Kurczaki kg 270
3 15112100-7 Porcje rosołowe kg 500
4 15112100-7 Skrzydełka z kurczaka kg 230
5 15112100-7 Ćwiartka tylna z kurczaka kg 720
6 15112300-9 Wątroba drobiowa kg 200
7 15112300-9 Żołądki wieprzowe kg 150
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15112100-7 - Świeży drób
15112300-9 - Wątróbki drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44487,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44487,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44487,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPIHM ,,ZŁOTEX” Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730179867
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Złoczew
7.3.5) Kod pocztowy: 98-270
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZPIHM "ZŁOTEX" - CHOJNACCY - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZPIHM "ZŁOTEX" - CHOJNACCY - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44487,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93383,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93383,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93383,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPIHM ,,ZŁOTEX” Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730179867
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Złoczew
7.3.5) Kod pocztowy: 98-270
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZPIHM "ZŁOTEX" - CHOJNACCY - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZPIHM "ZŁOTEX" - CHOJNACCY - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93383,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17115,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17142,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17115,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA DROBIARSKA DAKPOL MAREK BEJM Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380541336
7.3.3) Ulica: Długa 185
7.3.4) Miejscowość: Borowe
7.3.5) Kod pocztowy: 42-133
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA DROBIARSKA DAKPOL MAREK BEJM SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA DROBIARSKA DAKPOL MAREK BEJM SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17115,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywne dostawy mięsa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.