Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026832/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051810 z dnia 2021-05-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Rawiczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 17-go Stycznia 28
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655468500
1.5.8.) Numer faksu: 655454266
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rawicz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zp.swnet.sw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Rawiczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b1e8a12-92c3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011986/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawy środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Rawiczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026832/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/P.2232.5.2021.SW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środka do dezynfekcji skóry / rąk1) Środek do dezynfekcji skóry / rąk - 3 000 l (zakres podstawowy), 2 000l (opcja), 5 000l (razem podstawa + opcja)Środek do dezynfekcji skóry / rąk - w pojemnikach nie większych niż 5 litrowych, winien spełniać wytyczne Ministerstwa Zdrowia. Płyn do higienicznej oraz chirurgicznej dezynfekcji rąk bez konieczności spłukiwania o działaniu wirusobójczym, bakteriobójczym i grzybobójczym. Produkt do powszechnego zastosowania oraz zastosowania w obszarze medycznym. Środek musi zawierać co najmniej jedną substancję czynną – etanol minimum 70g/100g. Jednorazowa dawka dezynfekująca wg. zaleceń producenta musi wynosić 3 ml płynu. Do dostawy należy dołączyć kartę charakterystyki oferowanego produktu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 33000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa masek jednorazowych1) Maska jednorazowa -300 000 szt. (zakres podstawowy), 300 000 szt. (opcja), 600 000 szt. (razem podstawa + opcja).Maseczki jednorazowe :- posiadające certyfikat CE,- zgodne z normą PN -EN 14683:2019,- skuteczność filtracji bakteryjnej (BFE) jak dla masek typu II lub IIR, BFE ≥ 98%,- oddychalność (ciśnienie różnicowe - Pa) jak dla masek typu II lub IIR,- biostatyczność (zachowanie czystości bakteryjnej) lub powinna być wykonana z materiału spełniającego powyższe wymagania,- muszą być wykonane z trójwarstwowej włókniny,- muszą posiadać gumkę lub elastyczne paski umożliwiające założenie maseczki o uszy,- w części środkowej posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody,- w jednej krawędzi posiadać wzmocnienie (sztywnik) umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania,- rozmiar wyrobu „na płasko” co najmniej 17,5 cm x 9 cm,- oznakowanie powinno zawierać informację terminu przydatności do użycia oraz określoną normę. - maseczki pakowane po 50 sztuk w kartoniku, sposób pakowania maseczek umożliwia aseptyczne i pojedyncze wyjmowanie ich z pudełka.4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.5.) Wartość części: 96000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Dostawa masek FPP21) Maska FFP2 - 2 000 szt. (zakres podstawowy), 1 500 szt. (opcja), 3 500 szt. (razem podstawa + opcja).Maski FFP2 – maski ochronne dla personelu medycznego oznaczone znakiem CE – środek ochrony indywidualnej kategorii III, spełniające wymogi klasy FFP2 wg EN 149:2001 + A1:2009, ocena zgodności powinna być przeprowadzona zgodnie z wymaganiami ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej, efektywność filtracji bakteryjnej (BFE) 99,98%; Maski muszą składać się z co najmniej 4 warstw włókniny o właściwościach filtracyjnych z regulowanym zaciskiem na nos, bez zaworu wydechowego, gumki na głowę wykonane z termoplastycznego materiału ułatwiającego nakładanie maski. Maski muszą posiadać uszczelkę nosa (pianka polietylenowa) przyklejoną wewnątrz czaszy na wysokości zacisku nosowego, każda maska pakowana osobno w przezroczystą folię, opakowanie zbiorcze stanowi wielokrotność 10 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.5.) Wartość części: 4900 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Dostawa indywidualnych zestawów ochrony biologicznej (IZOB)1) Indywidualny zestaw ochrony biologicznej - 2 000 szt. (zakres podstawowy), 1 000 szt. (opcja), 3 000 szt. (razem podstawa + opcja).Indywidualny zestaw ochrony biologicznej (IZOB),. typ 4,5,6 – oznakowany znakiem CE (CPV 35113400-3); W skład jednego zestawu wchodzi m.in.: 1) kombinezon ochronny – 1 szt., 2) maseczka FFP3 – 1 szt., 3) gogle ochronne – 1 szt., 4) ochraniacze na obuwie – 2 szt.,5) rękawiczki ochronne nitrylowe – 4 szt., 6) worki na odpady medyczne – 1 szt. Indywidualny zestaw ochrony biologicznej (IZOB) musi spełniać wytyczne Ministerstwa Zdrowia i musi być zgodny ze specyfikacją.4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 117000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14634
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97200
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14634
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AXKOM Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731069011
7.3.3) Ulica: ul. Żabia 2
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-158
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14634,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51840
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1114560
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51840
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hongbo Clean Energy Europe Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543123667
7.3.3) Ulica: ul. Północna 12a
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-805
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51840,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3444
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13776
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3444
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hongbo Clean Energy Europe Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543123667
7.3.3) Ulica: ul. Północna 12a
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-805
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3444,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165681
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273060
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165681
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 32b
7.3.4) Miejscowość: Przyszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-178
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165680,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Sukcesywne dostawy odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-148/2024
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.